Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako julkisella puolella "nahankiristys" leikkauksen?

Vierailija
30.03.2018 |

Laihduin 105kg-->75kg ja nyt roikkuu nahka joka paikasta 😞 Käsivarret, reidet ja peffan saa piilotettua vaatteilla, mutta vatsanahka ja tissit roikkuu tosi rumasti ja yhtään jos hikoilee ja liikkuu, alkaa hiertää ihopoimuista ja iho menee rikki 😖 olisi kai pitänyt pysyä läskinä, ei olisi ainakaan ollut tällaista roikkonahkaa. Ikinä en pysty yksityisellä operaatiossa käymään kun rahaa on hädin tuskin elämiseen joten sen voi unohtaa.
Pääseekö julkisella puolella operaatioon jossa otettaisiin ylimääräistä häiritsevää nahkaa pois jotta voisi edes elää normaalisti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin 105kg-->75kg ja nyt roikkuu nahka joka paikasta 😞 Käsivarret, reidet ja peffan saa piilotettua vaatteilla, mutta vatsanahka ja tissit roikkuu tosi rumasti ja yhtään jos hikoilee ja liikkuu, alkaa hiertää ihopoimuista ja iho menee rikki 😖 olisi kai pitänyt pysyä läskinä, ei olisi ainakaan ollut tällaista roikkonahkaa. Ikinä en pysty yksityisellä operaatiossa käymään kun rahaa on hädin tuskin elämiseen joten sen voi unohtaa.

Pääseekö julkisella puolella operaatioon jossa otettaisiin ylimääräistä häiritsevää nahkaa pois jotta voisi edes elää normaalisti?

Kyllä siellä varmaa niitäkin tehdään, mutta varaa aika lääkäriin ja selvitä tilanteesi.

Vierailija
2/6 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon mahtavasta painonpudotuksesta!

Itse asiaan en osaa valitettavasti sanoa yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos iho menee jatkuvasti rikki aiheuttaen tulehduksia, niin kyllä voit saada. Mene juttelemaan lääkärille, joka sitten arvioi tilanteesi. Toki leikkaukseen pääsy voi kestää kun ei ole kiireinen.

Vierailija
4/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käynyt lihavuusleikkauksessa, joutuu odottamaan noin kaksi vuotta ”kiristysleikkausta”. Itse laihduttaneet en osaa sanoa, mutta mene ihmeessä lääkäriin, niin saat varmaan lähetteen sairaalaan, pääset jonoon.

Vierailija
5/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä, urheilua ja vaatteet, jotka estävät poimuja riippumasta, niin iho vetäytyy kyllä varsin monella ilman mitään leikkauksia. Itse pidin tiukkoja trikoita housujen alla, että sain vatsanahan "nostettua kohdalleen" :D Itsellä pudotus 95 -> 58 ja iho palautui täysin - tai oikeastaan paremmaksi kuin koskaan, kun olen ollut lapsesta saakka lihava. Vain raskausarven omaisia jälkiä näkyy.

Vierailija
6/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsivällisyyttä, urheilua ja vaatteet, jotka estävät poimuja riippumasta, niin iho vetäytyy kyllä varsin monella ilman mitään leikkauksia. Itse pidin tiukkoja trikoita housujen alla, että sain vatsanahan "nostettua kohdalleen" :D Itsellä pudotus 95 -> 58 ja iho palautui täysin - tai oikeastaan paremmaksi kuin koskaan, kun olen ollut lapsesta saakka lihava. Vain raskausarven omaisia jälkiä näkyy.

Haluaisin kysyä

- missä tahdissa laihduit

- millaista liikuntaa harrastit ja

- eivätkö tuollaiset kiristävät vaatteet ole todella kuumia, kuinka paljon pidit niitä aina?

Kertoisitko myös ikäsi ja käytitkö jotain erikoisvoiteita.

Itse olen viisikymppinen nainen, 164 cm ja yli sata kiloa. Olen ollut lihava parikymppisestä asti, muutaman kerran jojolaihduttanut. Pari vuotta sitten lääkäri (yksittäinen käynti, olen muuten terve, en missään säännöllisessä hoidossa) kertoi mahdollisuudesta rintaleikkaukseen julkisella puolella, koska poveni roikkuu selvästi liian alhaalla (normaalipainoisena 20-vuotiaana koko oli 75-80B, nyt se on 110DD/E, mutta on tosiaan riippuva). Vatsahahkakin olisi hyvä kiristää, siis jos saisin painoa pois kymmeniä kiloja, nytkin se jo roikkuu, mutta sitten varmaan paljon enemmän, joten keinot saasa nahka "kasaan" liikunnalla ja/tai kertomillasi trikoilla kiinnostaa.