Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keiden kanssa transsukupuoliset ovat intiimisti?

Vierailija
30.03.2018 |

Mitä olen täällä ja ihmisten kommenteista ylipäätään ymmärtänyt, niin "kukaan ei transsukupuolisen kanssa voisi olla intiimisti". Niin ovatko he sitten lopun elämäänsä selibaatissa vai mistä heille löytyy kumppani?

Esimerkiksi transmies on heteronaiselle liian nainen, heteromiehelle liian mies, lesbolle liian mies ja homolle liian nainen? Valaiskaa minua tiedoillanne.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mä en ajattele transihmisiä, mun mielestä tämmösissä tapauksissa homma on mennyt yli. Ok, antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta mun mielestä tämmösessä asiassa on menty jo liian pitkälle. 

Vierailija
2/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden joiden haluavat ja jotka haluavat heitä. Siis sama kuin muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi. Vai ovatko keskenään?

Vierailija
4/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mä en ajattele transihmisiä, mun mielestä tämmösissä tapauksissa homma on mennyt yli. Ok, antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta mun mielestä tämmösessä asiassa on menty jo liian pitkälle. 

Anteeksi mikä on mennyt liian pitkälle? Sama juttu kuin homoilla eli heitä on aina ollut olemassa, mutta asiasta ei ole ollut tarpeeksi tietoa ja siitä on pitänyt vaieta.

Vierailija
5/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin valaista sen verran, että ajattelet aivan liian mustavalkoisesti ja typerästi. Näin kauniisti muotoiltuna.

T. N28, transmiehen kanssa 10 vuotta yhdessä

Vierailija
6/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mikä on mennyt liian pitkälle? Sama juttu kuin homoilla eli heitä on aina ollut olemassa, mutta asiasta ei ole ollut tarpeeksi tietoa ja siitä on pitänyt vaieta.

Okei, mä hyväksyn täydellisesti homoseksuaalisuuden ihan täydellisesti, ei mtn ongelmaa, mut mun omassa mielessä raja menee siinä. Tää transseksuaalisuus, en vaan voi ymmärtää. Tää on mun mielipide, en toitota tätä, mut näin mä ajattelen.

Vierailija
7/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä aivan sama tilanne ole...

-ap

Vierailija
8/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksisuhde transnaisen kanssa, olen panseksuaalinen cis-nainen :)

Vierailija
9/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, olis varmaan siistii olla panseksuaalinen! Eli kaikki kiihottaa sua? Maailma mahtaa näyttää sun silmiin kuumalta herkkuapajalta.

Vierailija
10/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jollain tapaa vastaus kysymykseeni. Eli olet panseksuaali. Ovatko ainoat vaihtoehdot siis panseksuaalit ja biseksuaalit mahdollisesti? Rajallista on.

-ap

Vierailija
11/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, riippuu varmaan tyypistä.

Itse en ole ollut kenenkään kanssa koska jännittää kertoa taustasta, jos se on jollekin ylitsepääsemätön este niin se on ikävä tilanne molemmille. Tavallisesti en kerro menneisyydestäni muuta kuin siinä vaiheessa jos homma on menossa seurustelun/seksin tasolle. Koen parhaaksi vaihtoehdoksi vältellä koko aluetta tällä hetkellä.

Vierailija
12/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden transnaisen kanssa olen ollut. Tosin kyseessä erittäin selkeä tapaus. Seksissä tuskin olisin eroa huomannut, jos hän sen olisi salannut. Suosittelen kokeilemaan seksisuhteeseen, tai vaikkapa vakavampaankin, jos ei ole lapsentekohaaveita. Vähästä onnellisia, monella tapaa parempi kokemus kuin monen tämän päivän cis-naisten kanssa.

Vierailija
13/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seksuaalisesta suuntautumisesta. Tunsin yhden transnaisen, joka oli lesbo ja oli suhteessa lesbon kanssa. Toinen tuntemani transnainen taas on ollut jo yli 20 v sinkku eikä tietääkseni ole ollut kenenkään kanssa ( mut voi olla ettei hän ole vain kertonut). Kolmas tietämäni transnainen on parisuhteessa transmiehen kanssa.

Vierailija
14/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä aivan sama tilanne ole...

-ap

Mikä siinä tarkalleen ottaen on sinusta erona?

Vierailija
15/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Tiedän muutaman lesbo transnaisen jotka seurustelee

Vierailija
16/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vain miesten kanssa ja joillekkin en ole kertonut taustastani. Transsukupuolinen nainen

Vierailija
17/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, olis varmaan siistii olla panseksuaalinen! Eli kaikki kiihottaa sua? Maailma mahtaa näyttää sun silmiin kuumalta herkkuapajalta.

No en nyt sanoisi että kaikki, mutta ihmiset sukupuoleen tai sukupuolettomuuteen katsomatta kiinnostavat :D

Vierailija
18/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin itseasiassa joskus teininä samaa. Sittemmin kävi ilmi, että esimerkiksi mun kanssa voi ainakin yksi transmies pariutua ihan hyvin. Nyt siis ollaan oltu jo vuosia naimisissa ja meillä on lapsi. Oon itse biseksuaali nainen. Tuntemani muut transihmiset ovat seurustelleet enimmäkseen bi-naisien kanssa.

Vierailija
19/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Miksi tiedonhaluni herättää noin paljon negatiivisia mielipiteitä? Enhän minä ketään tuominnut. Haluan vain oppia ymmärtämään.

Vierailija
20/34 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen