Ajetaanko Jari Sillanpää median toimsesta samaan jamaan kuin Olavi Virta aikoinaan
Huippuhyviä laulajia molemmat, Virta oli alkoholisti mutta hänestä tehtiin yksi valheellinen juttu lehteen ja syöksykierre oli valmis - johti Olan tuhoon.
Sillanpää on narkomaani, miksi joka tuutista tulee negatiivista juttua Sillanpäästä. Monilla näkyy olevan tahto ajaa Sillanpää vieläkin surkeampaan jamaan mitä on.
Riippuvuuksista on hankala päästä eroon. On muitakin artisteja jotka käyttää huumeita ja silti saavat ruutuaikaa ja tekevät keikkoja. Miksi Sillanpään keikkoja perutaan?
Miksi Mikael Gabriel niminen heppu saa keikkua tuomarina musiikkiohjelmassa vaikka käyttää päihteitä?
Entäpä Reino Nordin?
Lienee lukuisia muita viihdetaiteilijoita jotka käyttää aineita, onnekseen eivät ole kärähtäneet.
Tiedetään lukuisia bändejä joiden jäsenten tiedetään käyttävän huumeita, siltikin keikkailevat.
Sillanpää on otettu suurennuslasin alle. Tietty hänellä on iso ongelma, muttei se meitä musiikistaan pitäviä tai ainakaan minua saa pitämään vähemmän hänen musiikistaan. Yksityiselämä on eri asia kuin laulamansa laulut. Toivon että Jari Sillanpää saisi asiansa kuntoon ja hakeutuisi hoitoon päästäkseen eroon huumeista.
Tämä on todella surullista. Uskon että huumeiden käyttö paheni kun Siltsu menetti äitinsä, johon tiettävästi aina ollut hyvät välit. Lisäksi ongelmia rakkauselämässä.
Kommentit (20)
Jartsa elää julkisuudesta
Ilman se on nolla.
Juu ja nyt jartsa tekee paskoja tekoja eikä kadu. Niin makaa kuin petaa
Kuule jos esiintyjä itse käyttää liikaa joko laillisia tai laittomia päihteitä niin sen asian julkituominen on ihan vaan kuluttajasuoja-asia. Päihtynyt esiintyjä ei vastaa sitä laatua josta keikkalipussa on maksettu.
En sääli narkkaria,koska se on oma valinta.
Mun ymmärrys loppuu siinä kun ajaa huumeiden vaikutuksen alaisena autolla vaarantaen muut tiellä liikkujat. Jos käyttäisi huumeita vastuullisesti niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
Muistakaa myös, että huumekauppa ja myös niiden käyttö ovat Suomen lain mukaan rikoksia. Lisäksi Sillanpää kertoo tarjoavansa sitä muillekin. Kyseeessä on vahva huume, joka addiktoi helposti. Eikä hän selvästi halua eroon huumeesta.
Topikin kuusi ensimmäistä vastausta samalta pelleltä. Taitaa olla uusi ennätys.
Vierailija kirjoitti:
Topikin kuusi ensimmäistä vastausta samalta pelleltä. Taitaa olla uusi ennätys.
Seitsemän.
Vierailija kirjoitti:
Kuule jos esiintyjä itse käyttää liikaa joko laillisia tai laittomia päihteitä niin sen asian julkituominen on ihan vaan kuluttajasuoja-asia. Päihtynyt esiintyjä ei vastaa sitä laatua josta keikkalipussa on maksettu.
Niin eihän joku festarin järjestäjä voi ottaa sitä riskiä että pääesiintyjä saattaa olla vankilassa tai hoidossa, kun ongelma on tuota luokkaa. Ottaa päähän muitten sinne esiintymään buukattujen puolesta, että koko festari peruttiin.
Ja toiseksi, media ei tässä ole ongelma vaan Siltsun riippuvuus. Sitä ei media pahenna eikä toisaalta hoida. Sen haastattelun jälkeen en itsekään buukkaisi häntä. Oli ylimielinen ja vähättelevä. Sellaisia narkit on. Tällä nyt vaan sattuu olemaan rahaa. Fyysisesti näytti olevan huonossa kunnossa, vaikka juuri oli tullut "terveyslomalta". Näinpä näin.
Täällä näyttää olevan Jarin läheisiä ystäviä vai lienevätkö Seiskaa luettu pöntöllä istuessa ilman lukulaseja?
Perussuomessa tähän on tultu - voi hyvänen aika että edes ruotsia puhuva homo ei persuja haittaa kunhan rikollinen ei ole musta.
Sillanpään juttu on monelle niin iso asia, koska Jartsa on koko kansan vävypoika ja iloinen veikkonen ollut aina. Ennen tota huumekohua tuskin kukaan mitenkään inhosi Jaria. Jos ajattelee sitä, niin sehän on aina ollut positiivinen ihminen joka paikassa. Haastatteluissa naurava ja helppo haastateltava. En ole mikään Jartsa fani ja en kuuntele hänen musiikkia, mutta sen verran olen herraa nähnyt, että on loistava esiintyjä. Ne, jotka sen keikoilla on käynyt niin tuskin on tarvinut pettyneenä kotiin lähteä.
Sitten kun tollanen mokaa ja se todellinen minä tulee julki, niin se on katastrooffi. Se suomen yksi positiivisimmista ihmisistä on suorastaan pettänyt kansan. Ihminen, josta ei olisi ikinä uskonut.
Kun miettii sitten esim Andy Mc Coyta, niin se on doupannut 80-luvulta asti ja sehän on hauskaa ja coolia kaikkien mielestä. Suurin osa ihmisistä ei tuomitse Andyn touhuja vaan sehän on vaan hauskaa. JA se on sen takia, koska Andy on aina ollut sellainen. Jos Andyn vaimo esim huomenna soittais lehteen, että Andy on lopettanu bissettelyn, kaikki huumeet jne ja lähtenyt salillle, lenkille, mittaa safkat mitä syö.. Niin Andy olisi lehdissä kuukauden putkeen ja ihmeteltäis, että miksi hän muutti elämän suuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos menee Iggy Popin keikalle?
Silloin päihtynyt esiintyjä nimenomaa vastaa sitä laatua.
Vierailija kirjoitti:
Sillanpään juttu on monelle niin iso asia, koska Jartsa on koko kansan vävypoika ja iloinen veikkonen ollut aina. Ennen tota huumekohua tuskin kukaan mitenkään inhosi Jaria. Jos ajattelee sitä, niin sehän on aina ollut positiivinen ihminen joka paikassa. Haastatteluissa naurava ja helppo haastateltava. En ole mikään Jartsa fani ja en kuuntele hänen musiikkia, mutta sen verran olen herraa nähnyt, että on loistava esiintyjä. Ne, jotka sen keikoilla on käynyt niin tuskin on tarvinut pettyneenä kotiin lähteä.
Sitten kun tollanen mokaa ja se todellinen minä tulee julki, niin se on katastrooffi. Se suomen yksi positiivisimmista ihmisistä on suorastaan pettänyt kansan. Ihminen, josta ei olisi ikinä uskonut.
Kun miettii sitten esim Andy Mc Coyta, niin se on doupannut 80-luvulta asti ja sehän on hauskaa ja coolia kaikkien mielestä. Suurin osa ihmisistä ei tuomitse Andyn touhuja vaan sehän on vaan hauskaa. JA se on sen takia, koska Andy on aina ollut sellainen. Jos Andyn vaimo esim huomenna soittais lehteen, että Andy on lopettanu bissettelyn, kaikki huumeet jne ja lähtenyt salillle, lenkille, mittaa safkat mitä syö.. Niin Andy olisi lehdissä kuukauden putkeen ja ihmeteltäis, että miksi hän muutti elämän suuntaa.
Ei se käyttö kylläkään ole hauskaa eikä coolia mutta realistinen tajuaa ettei aineiden käyttöä voi lopettaa toisen puolesta vaan käyttäjän on lopetettava itse.
Jos taas ihmettelet artikkeleita joissa selitellään jonkun viihdetaiteilijan aineiden käyttöä parhain päin tai vähätellään ongelmia niin kysy niiden motiivia mediasta. Minä en ole semmoisia pyytänyt lukijana.
Sekä Virta että Sillanpää itse ovat itse keittäneet omat soppansa. Sillanpäällä on turvana vielä intimiteettisuojalaki. Tämähän olisikin artistin kannalta hienoa, jos ei ikävistä asioista kerrottaisi ollenkaan.
Siltsu on kaikkinensa hyvin sydämellinen, ystävällinen, positiivinen, kiltti, että toivoisin todellakin, että pääsee kuiville. Keikkojen peruutus voi toivon mukaan avata myös hänen silmänsä huomaamaan, mistä leipä tulee pöytään jne. Laitan toivoni myös tähän asiaan.
Ehkä se lapsettomuuskin on ollut hänelle kova paikka, muistan, kun hän eräässä radiohaastattelussa purskahti itkuun tästä.
Siltsu on minunkin mielessä usein, etenkin viime aikoina, vaikka en ole nähnyt häntä, kuin kerran keikalla. Huoli hänestä on myös täällä.
En tiedä, millainen osallisuus nykyisellä elämänkumppanilla on asioiden tilaan, koettaako irtaannuttaa Siltsua kuiville, vaiko päinvastoin. Vaikkakin ihmisellä on viimekädessä aina oma vastuu.
En ole minäkään jartsafani, mutta olen tykännyt hänen showmeiningistään ja karismastaan. Vain elämää ja sitä seuraavat haastattelut olivat kyllä isoja arviointivirheitä ja mietin myös, miten epäammattimaista antaa pr fanien hoitoon. Ehkäpä ammattilaiset oli jo kyllästyneet huumehörhöilyyn eikä muita ollut tarjolla.
Luulen kuitenkin että suuren yleisön arvostus ei loppunut pelkästään huumeiden käytön vuoksi, vaan ettei ihmisellä ole aikomustakaan lopettaa käyttöä. Viimeinen niitti taisi kuitenkin olla tuo peeedooo-epäilys. Vaikka jartsaa vastaan ei löytynytkään todisteita, niin synkän varjon epäilyksen siemen jätti. Vanha sananlaskukin sanoo, että seura tekee kaltaisekseen.
Luulen myös, että Jarin homous oli jo iso juttu tietylle sukupolvelle hyväksyä. Mutta kovat rappiohuumeet ja lapset koneella oli ja on vaan too much.
Olavi Virta oli lihaa syövä valkoihoinen h3ter0-mies. Siksi dissattiin unholaan.
setaveteraanit pitävät Siltsun suosiossa, vaikka olisi narkkari.
Loppu tuli tuosta peedoo materiaalista koneella. Muuten olisi varmastikin päässyt uuteen nousuun ja yleisön suosioon.
Vierailija kirjoitti:
Andyn soitto vaan ei kulje kun mies on aineissa, tietenkään. Todella moni on lähtenyt pettyneenä Andyn keikoilta ja miehen youtubesta löytyville pätkille lähinnä nauretaan.
Mun puolesta noi muutkin narkit voi tiputtaa pois julkisuudesta. Ei oo ees mitään hyvää musaa.