Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rakastua todella useasti elämänsä aikana?

Vierailija
30.03.2018 |

Kyllä voi!
Ensimmäinen rakkaus (16-25v.) oli jotain ihanaa, joka johti avioliittoon ja lapseen. Mies juoppo. Ero.
Toinen rakkaus (26-28v.) oli intohimo, jota ei voi käsittää millään järjellä. Mies petti. Ero.
Kolmas rakkaus (30-60v.) on järki, ystävyys, toisesta huolehtiminen, kun mies on kypsä ja vielä adoptio minun lapseni, jota rakastaa vilpittömästi. Kunnioitus toista kohtaan ja rahat on yhteisiä!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi. Täti rakastu mieheensä neljästi. Pappi ei suostunut vihkiin niitä neljättä kertaa.

Vierailija
2/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulemma, tiedän muutamia naisia jotka rakastuu lähes joka viikonloppu uuteen mieheen jotka tapaa baarissa/yökerhoissa... rakkautta ensisilmäyksellä ja siinä on kuulemma ollut jotain niin oikeaa, kiihkeyttä kuumaa ja hulluutta huumaa joista on muutamille tullut lapsiakin, mutta sitten on useimmille tullut se ikävä ARKI VASTAAN ja ne liitot eivät ole kestäneet.

Ja sitten nämä naiset vielä ihmettelevät että miksi eivät saa pysyvää suhdetta tai ole kenellekään kunnolliselle miehelle se vaihtoehto nro 1 vaikka ovat kaikki ikähaarukassa 20-40v ehkä suurin osa siinä kolmenkympin molemminpuolin.

Valinnoilla on väliä ja historialla on merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon ihmisestä kun pitää erityisesti alleviivata rahaa kun kuitenkin puhutaan aiheena rakkaudesta.

Vierailija
4/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon ihmisestä kun pitää erityisesti alleviivata rahaa kun kuitenkin puhutaan

aiheena rakkaudesta.

Kuka on alleviivannut rahat, kun on kysymys rakkaudesta. Se vain, että luottaa toiseen niin paljon, jotta uskaltaa tehdä yhteisen tilin, josta maksetaan laskut yms. menoja. Eka mieheni kanssa kävi niin, että töistä päädessäni menin maksamaan tilipäivänä laskuja klo. 15.00, niin rahat ei riittäneetkään, koska juoppo mieheni oli käynyt nostamassa ruokatauolla viikonlopuksi viinarahat klo.11.00. Tämä nykyinen mieheni on se luotettavin, rakastettavin mies, joka ei petä minua henkisesti eikä fyysisesti. 

Vierailija
5/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko uskoa tuohon. Että vielä voisin rakastua.

Vierailija
6/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi rakastua montakin kertaa. Ja minkä ikäisenä tahansa! Sille ei voi mitään kun tulee joku ihana gentleman joka vie jalat alta <3 ai sentään miten ihana tunne se on. Olen 56 v nainen ja ollut monta kertaa tulisesti rakastunut, aina ei vaan ole ollut mahkuja saada miestä mutta rakastaa voi silti ;)

Vierailija
7/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi; t. Täti 60v

Vierailija
8/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aito rakkaus on ainutkertaista. Sanoohan sen jo raamattukin monessa yhteydessä. Esi. kuolemaan asti.

Vierailija
9/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu nelikymppinen mies rakastuu huumaavasti 3 - 6 kk välein. Oon sanonut sille, että on sairas, mutta ei usko, koska just nyt on löytynyt se oikea ja maailman ihanin nainen. Siis joka kerta on se oikea ja ihanin.

Vierailija
10/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes.

Vierailija
11/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon rakastunut kolme kertaa. Kaksi näistä haluaisin vieläkin. Itse asiassa täydentäisivät toisiaan ihanasti.

Vierailija
12/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ainakin voi. Meidän yhteinen kuopus on vasta 10-v. ja hänellä jo neljäs liitto menossa. (minun kanssani oli siis se eka)

Vierailija
13/13 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut rakastuu rakastumiseen ja kun rakastumisen huuma haihtuu aletaan kiireellä hakemaan uutta rakastumisen kohdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi