Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdisteluvapaa autokoulu Helsingissä?

Vierailija
30.03.2018 |

En halua karvaista kättä reidelleni enkä edes härskejä juttuja. Onko vain naisille kouluja? Tai joissa saa valita naisopettajan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on sheivattu?

Vierailija
2/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi maalla trauma, olin 18v. Nyt vetäisin nyrkillä ja julkaisisisin somessa. Millaisia metoo-kokemuksia teillä on. Vuosi ja paikkakunta? Minulla Pieksämäki -94. Ei nyt raiskausta, mutta voin pahoin koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun opettajani oli nainen, pervo butch, mutta oli ihan kunnolla.

Vierailija
4/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut kyllä mitään metoo-kokemuksia. Kai olen liian ruma ja rinnaton sellaiseen.

Vierailija
5/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sheivattu?

Oletko mielestäsi hauska. Tilanne jossa miehiin tottumaton tyttö joutuu suljettuun tilaan tuntemattoman miehen kanssa joka antaa määräyksiä.

Vierailija
6/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sheivattu?

Oletko mielestäsi hauska. Tilanne jossa miehiin tottumaton tyttö joutuu suljettuun tilaan tuntemattoman miehen kanssa joka antaa määräyksiä.

No voi kamalaa :D 

Ja tiukkapipoille tiedoksi, että en naureskele millekkään seksuaaliselle häirinnälle, mutta jos tuo ylläoleva on liian ahdistavaa niin lääkärin pakeille.

Vierailija
7/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin siis keskeyttämään 24 vuotta sitten, mutta nyt saisin työpaikan jos voisin ajaa. ap

Vierailija
8/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että anniskeluvapaa ja mietin että mitäs hittoa...

Vierailija
9/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sheivattu?

Ja tiukkapipoille tiedoksi, että en naureskele millekkään seksuaaliselle häirinnälle, mutta jos tuo ylläoleva on liian ahdistavaa niin lääkärin pakeille.

Varmaan ne joille pelkkä miehen kanssa samassa tilassa oleminen on pelottavaa, menevätkin lääkärille. Mutta autokoulun opettajien harjoittama ahdistelu on ikävä kyllä todellinen ja liian yleinen ilmiö, eli sille ei kyllä kannata nauraa.

Vierailija
10/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut kyllä mitään metoo-kokemuksia. Kai olen liian ruma ja rinnaton sellaiseen.

Sama. Itseä kyllä tosin ällötti, kun näin sivusta, millä tavalla autokoulun miesopettajani about 40v kohteli samalla autolla ajanutta kaunista tyttöä. Yök se vanhan sedän limainen lässytys, kun vaihdettiin ajajaa. Taidettiin vielä heittää se tyttö kotiinsa. Olin tosi onnellinen kerrankin, etten ollut mikään kaunotar. Tosin se tyttö näytti olleen ihan tyytyväinen vanhuksen lähentelyihin, mikä teki jutusta kaksin kerroin kuvottavaa.

Vierailija
11/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitäs jos et saisikaan turvavyötä auki, ja vähän kutittelisin" oli eräskin kommentti

Vierailija
12/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Itseä kyllä tosin ällötti, kun näin sivusta, millä tavalla autokoulun miesopettajani about 40v kohteli samalla autolla ajanutta kaunista tyttöä. Yök se vanhan sedän limainen lässytys, kun vaihdettiin ajajaa. Taidettiin vielä heittää se tyttö kotiinsa. Olin tosi onnellinen kerrankin, etten ollut mikään kaunotar. Tosin se tyttö näytti olleen ihan tyytyväinen vanhuksen lähentelyihin, mikä teki jutusta kaksin kerroin kuvottavaa.

Ne varmaan nai ja hupakko sai osan tunneista ilmaiseksi.

Vierailija
13/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielistä. Oppilas on niin avuttomassa asemassa. Jännittää ja pelkää epäonnistuvansa ja rahanmenoa. Pakko olla "opettajalle" mieliksi.

Vierailija
14/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulin jälkeenpäin että meidän autokoulunopettaja olisi vähintään puhunut asiattomia lähinnä isorintaisten oppilaiden kanssa.

Vierailija
15/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sheivattu?

Varmaan ne joille pelkkä miehen kanssa samassa tilassa oleminen on pelottavaa, menevätkin lääkärille. Mutta autokoulun opettajien harjoittama ahdistelu on ikävä kyllä todellinen ja liian yleinen ilmiö, eli sille ei kyllä kannata nauraa.

Ovatko suomalaisnaiset noin avuttomia vielä 2000-luvulla? Maksatte 3000 euroa kiltisti siitä että joku pervo ahdistelee, ettekä ilmoita asiasta mihinkään??

Vierailija
16/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla "opettaja" ja katsastusmies olivat myös kavereita keskenään.

En tiedä kuuluuko protokollaan, mutta "opettajani" evästi katsastajaa ivallisella kommentilla ennen ajokoetta tultuaan torjutuksi.

Vierailija
17/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sheivattu?

Ovatko suomalaisnaiset noin avuttomia vielä 2000-luvulla? Maksatte 3000 euroa kiltisti siitä että joku pervo ahdistelee, ettekä ilmoita asiasta mihinkään??

No nuorimmat ainakin. Itse 42v vetäisin nyrkillä, kertoisin johtajalle ja uhkaisin somella !

Vierailija
18/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekeehä nyt liijoteleko: autokoulun opettajista seksuaaliseen häirintään ei syyllisty yhtään sen useampi kuin muissakaan opetustehtävissä.

Vierailija
19/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Onko tuollaisia törkyturpia oikeasti paljonkin autokoulun opeina? Ei onneksi saattunut omalle kohdalle aikoinaan. En ole se alistuvin tapaus jos minua lähmitään ilman lupaa. Itsellä oli oikein hyvä ja mukava miesopettaja, joka opetti sekä moottoripyörä-, että B-kortin ajot. Terveisiä vaan Järvenpään liikkekouluun. 😊 Pa. Olen pahoilkani moottoripyörän kolhuista...😁

Vierailija
20/22 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sheivattu?

No nuorimmat ainakin. Itse 42v vetäisin nyrkillä, kertoisin johtajalle ja uhkaisin somella !

Minä laittaisin kännykän tallentamaan kaiken puheen ja mitä autossa on ja lähettäisin mielummin sen someen.