Kuinka usein luet tieteellistä tekstiä? Mitä luet erityisesti?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Työssä jatkuvasti. Lääketieteen piiriin kuuluvia juttuja. En nyt tarkenna enempää.
Samoin.
Peer-reviewprosessiin meneviä käsiksiä.
Jatkuvasti. Noin 10-20 artikkelia viikossa helposti. Palaan vanhoihinkin uudelleen ja uudelleen, kaikki eivät ole uusia tutkimuksia ja artikkeleita. Näin pystyn paremmin yhdistämään vanhaa ja uutta tietoa päässäni, ja saan uusia ideoita yhdistämällä eri tutkimusten tuloksia päässäni. Parhaillaan on työssäni tästä johtuen uusi kokeilu, että toimiiko idea, ja tästä ideasta on pidetty esitelmiä alan tapahtumissa ja vastaanotto on ollut äärimmäisen hyvä useissa firmoissa. Ei ole muuten ensimmäinen ideani joka on levinnyt Suomessa useiden yritysten käyttään ja näin vilkastuttaa kansantaloutta lisäämällä firmojen liikevaihtoa sadoilla miljoonilla vuodessa.
Hyvin usein. Olen kiinnostunut lääketieteestä, erityisesti mikrobiologia ja anatomia. Antropologia, patologia...
Toinen loputon kiinnostuksen aihe on avaruus, tähtitiede, maailmankaikkeus.
Olen ammatiltani sairaanhoitaja, ja varmasti oikealla alalla! Koko ajan kiinnostaa ottaa selvä ja oppia uutta.
Olen ihminen joka masentuu jos en saa tehdä mielekästä puuhaa elämässäni. Aina haukuttu uteliaaksi koska haluan tietää.
Myös suomen kieli ja sukulaiskielet kiinnostavat. Etymologia ja kaikki. Historia maailmankaikkeuden alusta aina 40-luvulle.
Kuten arvata saattaa, olen sinkku. Ei siksi ettenkö osaisi puhua kaikesta maan ja taivaan välillä, mutta kaipaan kovasti myös kumppania jonka kanssa syventyä kiinnostavin aiheisiin, ja oppia lisää.
Olen siis nainen, keski-iässä ja elämä tuntuu menevän liian nopeasti! Tuntuu, että aina tulee uutta ja mielenkiintoista johon en elinikänäni ehdi perehtyä.
Luen paljon juttuja ufoista ja paranormaaleista ilmiöistä.
Melkein joka päivä. Luen tutkimusartikkeleja neurologiasta ja psykologiasta. Lisäksi filosofiasta (metafysiikka ja moraalifilosofia) ja teologiasta; nämä tosin eivät ole monien mielestä oikeaa tiedettä, koska ne eivät ole edes luonnontieteen soveltavia aloja.
Tämän takia pidän nettiä hyvänä keksintönä. Jos olisin pelkän kirjaston varassa, en ehtisi muuta tehdäkään kuin juosta kirjastossa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Työn puolesta jatkuvasti, lähinnä lääketieteen alalta.
Työssä jatkuvasti. Lääketieteen piiriin kuuluvia juttuja. En nyt tarkenna enempää.