Veitola puhelinmyyjänä?
Olisivat edes laittaneet sen puhelinmyyjäksi aktiivimallia puolustaakseen eikä mihinkään gallup-hommiin. Olisi kiva nähdä televisiossa aitoja puhelinmyyntitilanteita niin ihmiset käsittäisivät mistä paskasta siinä oikeasti on kyse.
Kommentit (7)
On se galluppikin melkoista lantaa.
Kyselyt ovat (ainakin olleet) paljon pidempiä kuin tuo Marian tekemä, joka koostui vain kuudesta kysymyksestä. Ja suurin osa ajasta menee haastateltavien suostutteluun ja heidän kieltäydyttyään uusien suostutteluun. Ja moni on kieltäytyessään äkäinen.
Miksi ihmeessä kukaan palkkaisi puhelinmyyjiä johonkin aktiivimallin kehumiseen? Missä ansaintalogiikka?
ap voisi vähän skarpata.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä kohtauksessa edes jotain ideaa?
Et siis katsonut ohjelmaa? Kysehän oli siitä, että kuinka vaikea/helppo on työllistyä aktiivimallin edellyttämällä tavalla ja mihin töihin saattaisi päästä. Puhelinmyyjän paikkoja on aina auki. Haluttiin havainnollistaa puhelinmyyjän työtä pienenä kevennyksenä haastattelujen välissä.
yhtä vähän tai paljon ideaa kuin koko ohjelmassa.
Olen toiminut puhelinmyyjänä. Ohjelmassa annettu kuva ei vastaa todellisuutta. Harmitti koko ohjelma. Missä oli esimerkit asiakkaista jotka heittävät heti luurin korvaan tai haistattelevat. Lisäksi kartoittajan paikkoja on kohtalaisen vähän. Olispa Veitola kokeillut lehti- tai vitamiinimyyntiä. Ymmärsikö edes itse miten valheellisen kuvan "puhelinmyynnistä" antoi ohjelmassaan. Tuskin.
Puhelinmyyjän - kun kyseessä myynti eikä kartoitus mitä ei juurikaan tarjolla - palkkakin usein niin minimi että jää vähemmän käteen kun korvauksista. Peruuntuneet kaupat ja reklamaatiot vedetään liksasta.
Mua harmitti myös tuo, että ohjelma antoi aivan väärän kuvan alasta.
Oliko siinä kohtauksessa edes jotain ideaa?