Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi outoa käytöstä ex työkaveri tuli tervehtimään kaupassa

Vierailija
29.03.2018 |

Eli työskentelimme aikoja sitten pari päivää yhdessä kesällä 2016 ja tää ihminen tuli tänää kaupassa vastaan ja morjesti.
Sen jälkeen sanoi, että en tiedä muistatko enää minua teimme silloin yhdessä sitä... jotain tuommoista.
Siinä sitten vastasin vaivaantuneena että muistanhan minä 😳..

Tosi outoa, että tulee tuolla tavalla vuosien jälkeen lähes ventovieraalle puhumaan ..

Miksi ei vain voi jättää huomioimatta. Se olisi varmaan järkevintä
.
Eikö tuo ole teistä outoa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oli ystävällinen. Liian moni suomalainen vain esittää, ettei huomaa/tunnista, kun se on helpompaa..

Vierailija
2/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kans joskus esim. naapurit morjenstaneet, vaikkeivät edes tiedä mun nimeä! Tosi outoa käytöstä, en koskaan vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä itse ainakin morjestan, jos on ollut pidempään työkaveri saatan kysäistä kuulumisia. Joidenkin kanssa on tullut juteltua että missä nykyisin töissä jne. Joillekin kun morjestaa ei ole tuntevinaankaan.

Vierailija
4/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Mitä outoa tuollainen on? Ai niin, unohdin:  monelle suomalaiselle toisen ihmisen ystävällinen käytös on outoa. Joo, on outoa, että kehtasi olla ystävällinen.

Vierailija
5/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tuollaista! Tosi itsekästä, antaisivat ihmisten olla rauhassa. Just pari päivää sitten seistessäni bussipysäkillä tuli yksi nainen kysymään, onko bussi 12 jo mennyt! Mielestäni kyllä ilmoitin ihan selkeästi puhelintani näpyttelemällä, etten todellakaan ole juttutuulella. :(

Vierailija
6/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien jälkeen?? Vajaa kaksi vuotta sitten ei ole vuosirn jälkeen.

Vierailija
7/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä -16 on tosiaan jo vuosia.

Vierailija
8/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös, että esim. kaupan kassat ja bussikuskit tervehtii, ja jotenkin tuntuu että vielä odottaisivat vastausta tervehdyksiinsä! Aika omituista käytöstä, ei heidän tehtävänsä nyt ole mikään ihmisten jututtaminen. Mä en kyllä katso vieraita ihmisiä silmiin saati puhuttele, enkä esim. tunge väkisin hisseihin, joissa on jo joku.

Vierailija
9/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ystävällinen. Ehkä toi "teimme pari pvää töitä yhdessä" on vähän no..

Vierailija
10/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ent. työkaverin käytös oli tosi mukava ja lämminhenkinen. Ap:n asenne on tosi outo a sinä olisi paljon parantamisen varaa.

Heikko trolli 0/5

Vierailija
11/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyypit alapeukuttaa? Ootteko nyt ihan daijuja ja otatte tämänkin pilailuketjun todesta?? :D :D :D Täällä on hupaisia vastauksia!

Vierailija
12/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo hävytöntä käytöstä. Outoakin, mitä se sinusta haluaa, morjens vaan tuosta noin varoittamatta.

Toivottavasti käänsit selän ja pieraisit mielenosoitukseksi.

Vierailija
13/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus mitä tosikkoja täällä! Terve, mä poistun. :D Eikun muuten ignoroikaa toi tervehdys...

Vierailija
14/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli työskentelimme aikoja sitten pari päivää yhdessä kesällä 2016 ja tää ihminen tuli tänää kaupassa vastaan ja morjesti.

Sen jälkeen sanoi, että en tiedä muistatko enää minua teimme silloin yhdessä sitä... jotain tuommoista.

Siinä sitten vastasin vaivaantuneena että muistanhan minä 😳..

Tosi outoa, että tulee tuolla tavalla vuosien jälkeen lähes ventovieraalle puhumaan ..

Miksi ei vain voi jättää huomioimatta. Se olisi varmaan järkevintä

.

Eikö tuo ole teistä outoa?

Oletko sama jota ärsyttää yksin oluella käydessä että miehet tulee juttelmaan?

Vierailija
15/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyypit alapeukuttaa? Ootteko nyt ihan daijuja ja otatte tämänkin pilailuketjun todesta?? :D :D :D Täällä on hupaisia vastauksia!

Miksi ei saisi alapeukutta paskoja pilailuketjuja?

Vierailija
16/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaameaa, kun joku entinen työkaveri kehtaa puhua sulle! Siis traumaattinen kokemus ihan takuulla!

Toivottavasti sulla on rauhottavat lääkkeet ja poliisin numero käden ulottuvilla.

Vierailija
17/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noita ihmisiä on paljon. Puhuin yhden naisen oppisopimuksen läpi kouluttajana ja tämä nainen ei tervehdi vaikka moikkaan häntä...

Vierailija
18/18 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tyhmälle, onko tuo edelläoleva keskustelu nyt sitä trollausta tai provoilua? Vai onko meidän yhteiskunta jo niin pirstoutunut, ettei mitään yhteisiä käyttäytymisnormeja ole olemassa? Yhdestä on kamalaa jos joku tulee puhuttelemaan, toisesta on kamalaa jos ei tule. Eikö kannattaisi suosia sitä, että opeteltaisiin puhumaan pikemminkin enemmän vähän tuntemattomampienkin kanssa. Olisi maailma ehkä mukavampi paikka. Jos ei millään jaksa, niin ilmaisee sen sitten vaikka että sori, mun täytyy nyt katsoa tätä viestiä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi