Voiko liikahikoilusta kärsivä pullukka mies olla haluttava?
Kommentit (24)
Jos se mies on kiva, mukava, hauska, rehellinen niin että sen seurassa viihtyy ja on hyvä olla niin siitä tulee tärkeä ja läheinen ja haluttavakin tätä kautta.
Rakastua voi ihan kehen tahansa, useimmiten juuri sellaisen perusteellisemman tutustumisen ja pidemmän yhdessä vietetyn ajan aikana helposti käy niin.
Varmasti voi olla. - Ajattele nyt vaikka koomikko Sami Hedbergiä, näyttelijä Mikko Kivistä.... Uskaltaisin jopa väittää, että hieman pullukammalla, isokokoisella miehellä jolla on hyvä huumorin- ja tilanne taju ja muita arvostava, peruspositiivinen asenne elämään saattaa löytää itselleen kumppnain helpommin kuin sellainen wannabee tosikko mies joka uskoo olevansa kaikkien naisten päivun, kun hän autoilee salille neljä kertaa viikossa ja osaa puhua lähinnä proteiiniauheesta ja urheilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi
:(
No sori. Ei voi olla minun mielestäni, mutta ehkä jonkun muun?
minun mielestäni kyllä. 6.v lapseni katsoo youtubettajaa nimeltä eeddspeaks ja minustä hän ainakin on todella pidettävä ja olisin kyllä sellaisen kanssa jos olisin muutaman vuoden nuorempi, lapseton ja sinkku.
Mä saattaisin hyvinkin tykätä, jos on kiva tyyppi. Se on kaiken A ja O. Mielellään saisi olla hauska ja iloinen, semmoinen peruspositiivinen joka ei valita, nälvi eikä moiti muita. Ja jotain yhteistä pitää olla myös - on tärkeää voida tehdä kaikenlaista yhdessä.
Voi, jos hän on älykäs ja hauska. Jos mies saa minut nauramaan ja viihtymään hänen seurassaan, niin ulkonäöllä ja muilla pinnallisilla seikoilla ei ole mitään väliä.
Liikahikoiluun voi käyttää esim.Absolut Torria. Käytin joskus kun hormonit sekoilivat, ja olen siis nainen.
Noo meillä jokaisella on omat fetissimme. Tykkäähän ne jotkut lihavista naisistakin. Varmasti löytyy joku joka kiihottuu.
Saa ainakin naiset helposti kosteiksi, kun on iholla.
Meitä on monta