Nuorelle naiselle vanhempaa naista?
Haaveileeko esimerkiksi 40+ naiset koskaan parikymppisistä nuorista naisista? Mistä tällainen 19-v utelias nuori neito voisi löytää vanhemman naisen seksiseuraksi? Onko kenelläkään kokemuksia?
Kommentit (4)
Muutama vuosi sitten 38-v nainen tuli kuppilassa istumaan mun ja mun tyttöystävän pöytään. Itse olin 27 tuolloin ja tyttöystävä 21. Tää nainen sano, et mun tytöllä oli kiva tyyli ja alkoi sillä verukkeella juttelemaan. Siinä sit juotiin lisää ja vanhempi nainen alkoi yhä enemmän kosketteleen mun kumppania. Silitteli hiuksia ja piti kättä reidellä.
Noh, naisilla synkkas hyvin ja lähettiin sit sen naisen kämpille missä juotiin vähän lisää. Naiset alkoi suuteleen tän naisen aloitteesta ja kohta meno oli jo kiihkeämpää. Hetken päästä hän nuoli mun naista, ja muutaman orkun jälkeen katselin kun vanhempi lesbo panee sträppärillä mun kumppania takaapäin hiuksista vetäen. Ei siinä. Tyttöystävä nautti ja mä nautin katsella. :D Oli tosiaan mun kumppanin ensimmäiset lesbokokemukset ja nautti siitä sen verran, et nää naiset on nähny muutaman kerran vielä tän jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun nuori nainen on yhtä vanha, tai jopa nuorempi kuin oma tytär, niin ei kiitos missään nimessä.
aika monen kouluttautuneen 40v ihmisen lapset on alle kouluikäisiä...
Pakko myöntää, että välillä kaupungilla katseet hakeutuu nuorten naisten tiukkoihin peppuihin ja välillä tulee niistä fantasioituakin. Haluaisin maistaa nuoren naisen posliinipillua ja ehkä kieli saattaisi eksyä peppureiänkin puolelle. 69 olisi myös ihanaa kokea niin, että kiinteä teinipeppu olisi minun kasvoillani nautittavana. Kyllä, yksi jos toinenkin hetki tulee vietettyä näiden ajatusten parissa.
N42
Siinä vaiheessa kun nuori nainen on yhtä vanha, tai jopa nuorempi kuin oma tytär, niin ei kiitos missään nimessä.