Onko teillä lapset syntyneet jonain tiettynä päivänä?
Meillä on syntyneet tuomiosunnuntaina ja toisen syntymä alkoi kiirastorstaina oksentelulla ja hän syntyi pitkäperjantaina.. Ei ole onneksi vaikuttanut lapsiin. ;)
Kommentit (15)
Joo, ovat syntyneet kaikki kolme tiettynä päivänä! Yksi maanantaina, toinen keskiviikkona ja kolmas lauantaina.
Ei niinkään tiettynä päivänä, mutta meitä on kolme jotka ovat syntyneet noin 9kk äidin syntymäpäivien jälkeen...
Eivätkö kaikki ole syntyneet tiettynä päivänä?
Poika syntyi kalevalanpäivänä. Eihän tuota sen nelipolvista trokeeta jaksa kuunnella!
Meillä on aika hauskasti myös, eli kaksi lapsista syntyneet 22. 11-09 ja 22. 9-11ja kaksi 29. 3 ja 29. 6. Ja kuopus valkkasi sitten 9. 11. 2018
Kyllä, kaikki kolme lastani ovat syntyneet maanantai päivinä. Myös minä olen syntynyt maanantaina. Oli kyllä aika ihmetys kun aloin jokunen vuosi sitten asiaa miettimään ja kun lopulta selvisi että myös minä olen syntynyt maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään tiettynä päivänä, mutta meitä on kolme jotka ovat syntyneet noin 9kk äidin syntymäpäivien jälkeen...
No hyvä että sai kerran vuodessa..
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aika hauskasti myös, eli kaksi lapsista syntyneet 22. 11-09 ja 22. 9-11ja kaksi 29. 3 ja 29. 6. Ja kuopus valkkasi sitten 9. 11. 2018
Onko sulla aikakone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla aikakone?
Siis..
22.11.2009
22.09.2011
29.3.2013
29.6.2015
11.9.2017
Oli kyllä niin sekava viesti että morjes, myönnän.
Poika syntyi jouluaattona ja päivä oli sunnuntai. Epäilen, että asialla ei ole mitään erityistä merkitystä. Korkeintaan voi olla jotain "kitkaa" eskarin ja koulun aloituksessa, kun useat muut lapset ovat käytännössä vuoden vanhempia.
Vähän sama homma se on ikärajojen suhteen vanhuusiällä. Ei voi olla mahdollista, että kaikki jäävät eläkkeelle vasta täytettyään 65 - vuotta tai enemmän.
Ovat. Kaikilla kolmella on vain yksi syntymäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Kaikilla kolmella on vain yksi syntymäpäivä.
Saitko kolmoset luomusti?
Ei, mutta mies on 8. päivä, niinkuin yksi lapsista ja minä 20. niinkuin yksi lapsista. Ennen tuota iltatähtee lapset oli 3. + 20. = 23. päivä.