Pelottaako kesän lähestyminen kun pitäis olla vähissä vaatteissa
Ja tietty hyvässä kunnossa. Kauheet paineet en mee ulos ollenkaan.
Kommentit (24)
Miksi kesällä pitäisi olla vähissä vaatteissa. Voi pukeutua kevyisiin mekkoihin ja ilmaviin löysiin paitoihin.
Suomen kesä ja lämpöä, nyt vitsin murjaisit! :D
Löytäisi keskivartalolta löysiä paitoja niin kiva olisi. Tykkään pullasta liikaa.
En ole koskaan ollut kesällä vähissä vaatteissa.
Tässä nyt on vielä 3 kuukautta aikaa siihen, että EHKÄ pärjää ilman takkia.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä ja lämpöä, nyt vitsin murjaisit! :D
Totta. Mulla on viime kesäksi ostetut hellevaatteet käyttämättöminä kaapissa. Juhannuskin meni untuvatakissa:)
en ole kesällä vähissä vaatteissa, siis en ota paineita
Väljä pitkähihainen (= peittävä) puuvilla- pellavapaita on itseasiassa viileämpi kuin tiukka t-paita.
Jos nyt yleensä edes sellaista säitä tulee, että pärjää ilman takkia.
No olisikin semmoinen kesä että tarkenisi lyhythihaisella paidalla. Yleensä pitää olla joko neuletakki tai ihan kunnon takki päällä kun palelee.
Ei pelota. Joskus parikymppisenä vielä häpesin kropassani olevia suuria leikkausarpia, jotka ovat muistona teini-iässä tapahtuneesta auto-onnettomuudesta. Enää en häpeä, tosin käytän hameita ja shortseja vain hellepäivinä. Toisessa jalassani on yli 20 cm pitkä leikkausarpi ja pohjelihaksesta puuttuu osa, joten jalkani näyttää aika rumalta.
En pukeudu "vähiin vaatteisiin". Olen kalpea enkä rusketu, en viihdy rannoilla ja palelen aina. Ei ole mitään syytä olla paljaana.
Koko muun vuoden käytän hameita ja mekkoja ja paksuja sukkahousuja, kesällä sit vaihdan housuihin ja täyspitkiin helmoihin. Siinäpä se ero oikeastaan.
Ei pelota, en aio tehdä siitä ongelmaa. Osaan peittää itseni vaatteilla. Joku väljä ja pitkä maximekko peittää hyvin nämä läskijalat.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota. Joskus parikymppisenä vielä häpesin kropassani olevia suuria leikkausarpia, jotka ovat muistona teini-iässä tapahtuneesta auto-onnettomuudesta. Enää en häpeä, tosin käytän hameita ja shortseja vain hellepäivinä. Toisessa jalassani on yli 20 cm pitkä leikkausarpi ja pohjelihaksesta puuttuu osa, joten jalkani näyttää aika rumalta.
Kanna arpesi ylpeydellä. Määkin häpesin jalkojani, mistä kuultaa hämähäkinverkkomaisia verisuonia. Turhaan häpesin. Jalat sentään toimii ja on helkutin vikkelät.
Mä olen aina hävennyt mun paksuja jalkoja, joihin ei siis laihduttaminen tehoa, tosi laihanakin ne oli sellaiset. En siis ole käyttänyt shortseja tai hameita sitten varhaisten teiniaikojen, en edes kovalla helteellä. Silloin kun oli +30 astetta täälläkin, käytin farkkuja, jotka sitten liimaantuivat ihoon ja niitä oli vaikea saada pois, ihanaa... Nykyään käytän sentään helteellä ohuita puuvilla- tai pellavahousuja. Mutta ymmärrän hyvin, että monet kammoavat esiintyä julkisesti vähissä vaatteissa, ja toisaalta kadehdin niitä rohkeita, jotka käyttävät rohkeasti mitä haluavat.
Ei pelota. Olen ikäisekseni hyvässä kunnossa ja mielelläni myös näytän sen.
Mua pelottaa vain kylppäriremppa.
Hyvä juttu kun kesä tulee. Pääsee tiirailemaan tiukkoja, vähäpukeisia naisten perseitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu kun kesä tulee. Pääsee tiirailemaan tiukkoja, vähäpukeisia naisten perseitä.
Kasva aikuiseksi.
Ei pelota, ei ole paineita.