Tyhmä olo. Ostin h&m haalarin, mutta en saa puettua sitä päälle
Haalarissa on olkaimet, jotka menee ristikkäin selästä. Olen yrittänyt vaikka mitä kautta pujottautua haalariin sisään, mutta ei onnistu :( mikä avuksi?
Kommentit (19)
Onko siinä piilovetoketjua selässä/kyljessä?
Et sitten koittanut kaupassa ennen ostamista? Sitä varten siellä on ne sovituskopit, että voi kokeilla mahtuuko vaate päälle.
Luulin olleeni kokoa 38-40, kokeilin H&M:ssä koon 40 mekkoa, enkä päässyt ulos siitä ilman mieheni apua. Seukkina koko 42 ja sama homma. Alkoi huvittamaan niin paljon että piti vielä kokeilla 44, aivan järkyttävän tiukka, mutta siitä sentään pääsin pois :'D
Vierailija kirjoitti:
http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0609014002.html
Tämäkö? Siinä on piilovetoketju.
Joo tämä haalari. Oon siis avannu sen vetoketjunkin mutta ei auta. En pääse pujottautumaan haalariin niin, että saisin olkaimet kohdilleen. Mietin, että haalarissa on joku suunnitteluvirhe tai sitten oon todella tyhmä.
Koon pitäisi olla oikea. Tilasin kaikki vaatteet kokoa 38 ja muut on sopivia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin olleeni kokoa 38-40, kokeilin H&M:ssä koon 40 mekkoa, enkä päässyt ulos siitä ilman mieheni apua. Seukkina koko 42 ja sama homma. Alkoi huvittamaan niin paljon että piti vielä kokeilla 44, aivan järkyttävän tiukka, mutta siitä sentään pääsin pois :'D
Voi ei :D Jäin miettimään, että mitähän siinä pitäisi tehdä jos jäisi oikeasti jumiin vaatteeseen? Pitääkö pyytää myyjiä leikkaamaan vaate pois päältä? :D ap
Mulla oli aika kuimottava tilanne sovituskopissa kerran. Olin Primarkissa ja siellä hintalapuissa lukee isolla sekä hinta että kokomerkintä. Onnistuin sekoittamaan ne keskenään ja olin napannut mukaani koon 8 (vastaa kai kokoa 36) satiinipuseron, jonka hinta oli 12£. Luulin siis että oli kokoa 12 ja hinta 8£. Sain vielä puseron päälleni jotenkuten mutta kun se piti ottaa pois niin jäin totaalisen jumiin kainaloiden kohdalta. Hetken olin jo varma etten pääsisi siitä ulos ilman myyjän apua, mutta onneksi sain lopulta nitkuteltua itseni orti :D
Mene alautta ! Sitten yksi käsi kerrallaan.
Avataan vetoketju, vedetään haalarit jalkaan kuten housut, nostetaan olkaimet ylös paikoilleen ja suljetaan vetoketju.
hyppäät sisään "kaula-aukosta" eli niiden olkaimien välistä. olkaimet pujotat sitten käsiisi sivusta, kun olet muuten jo sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä haalari. Oon siis avannu sen vetoketjunkin mutta ei auta. En pääse pujottautumaan haalariin niin, että saisin olkaimet kohdilleen. Mietin, että haalarissa on joku suunnitteluvirhe tai sitten oon todella tyhmä.
Koon pitäisi olla oikea. Tilasin kaikki vaatteet kokoa 38 ja muut on sopivia. Ap
Sulla on liian pieni haalari, sama mitä siinä kokolapussa lukee. Palauta.
Ihan hyvännäköinen haalari, mutta mitoituksessa on vikaa. Tietääpä taas, mitä sieltä kohta saa alennuksella...
Vierailija kirjoitti:
hyppäät sisään "kaula-aukosta" eli niiden olkaimien välistä. olkaimet pujotat sitten käsiisi sivusta, kun olet muuten jo sisällä.
Tätä kokeilin mutta sieltä olkaimien välistä ei mahdu ellei ole lapsen kokoinen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on liian pieni haalari, sama mitä siinä kokolapussa lukee. Palauta.
Ihan hyvännäköinen haalari, mutta mitoituksessa on vikaa. Tietääpä taas, mitä sieltä kohta saa alennuksella...
Niinpä, pakkohan tuo on palauttaa. Olisi ollut ihana kesähaalari.. ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama juttu 😢 koko 44 alkoi olla sopiva, S, M ja L- kokomerkintöjen M oli sopiva, vaikkakin tuon 44 vastaa XL kokoa? 🤔
Meen vielä kerran äheltämään tuon haalarin kanssa. Jos ei onnaa niin palautukseen. Ap
Jos vaate ei ole sopiva, niin palauta takas.