Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, etten ole oikea nainen, kun haluan synnytyksessä epiduraalin

Vierailija
29.03.2018 |

Miehellä on vanhasta liitosta kolme lasta, jotka kaikki syntyivät ilman mitään kivun lievittäjiä. Muutenkin mies pitää tätä ex-vaimoa jonain super-ihmisenä. Itse en koe tarpeelliseksi kokea yhtään enempää kipua kuin on pakko. Onko miehillä joku yleinen oletus että epiduraalin ottaja on jotenkin huonompi synnyttäjä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mieleltään häiriintyneillä miehillä on.

Vierailija
2/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Tai sitten potki kiveksiin muutama tunti putkeen ja kehu lopuksi kuinka hienosti hän kesti kivun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
4/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksat katsella tuollaista, joka ylistää exäänsä supernaisena?

Vierailija
5/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ukko kotiin kun lähdet synnyttämään tai oikeastaan ehkä voit jättää tuollaisen exän hehkuttajan kokonaan. Varsinainen helmi mieheksi taas!

Vierailija
6/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

Vierailija
7/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että sinulla on pitkään ollutkin sellainen olo, että olet ainoa mies talossa.

Vierailija
8/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinä oikea nainen jos synnytät vauvan. miehet ei vaan ymmärrä kuinka paljon kipua joudut kestämään.

Vierailija
9/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta niin juokse ja lujaa! Mielellään kauas, älä kerro olinpaikkaasi ikinä äläkä anna tunnustaa lasta. Ettehän ole naimisissa. Voipi tulevaisuudessa ilmetä kaikkea muutakin outoa miehen käytökseen.

Vierailija
10/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aikapitkälle sen rakkaan kusipääsi ajatus. Jos yksi mies on tuota mieltä, niin ethän sinä voi herran jumala sitä yleistää!

Vierailija
11/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia käytöstä mieheltä. Tosin kyllähän tuolla synnytyksellä ilman mitään kivunlievityksiä kehuskelevat myös monet äiditkin. Usein vain selviää, että on ollut niin nopeasti etenevä synnytys, että kivunlievityksiä ei vain ole ehditty antaa...

Vierailija
12/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on totta niin juokse ja lujaa! Mielellään kauas, älä kerro olinpaikkaasi ikinä äläkä anna tunnustaa lasta. Ettehän ole naimisissa. Voipi tulevaisuudessa ilmetä kaikkea muutakin outoa miehen käytökseen.

Niin, vähän myöhään selvisi miehen oikea luonne.

Vierailija
13/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.reddit.com/r/funny/comments/4t3j2f/my_pregnant_wife_sent_th…

Tottakai synnytät luomusti kuin Huichol-intiaanit. Kunhan mies suostuu tuohon.

Vierailija
14/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä kohta kyselyn, jossa selvitetään kuinka moni AV-palstan mammoista on ryhtynyt lisääntymään idiootin kanssa. Ja sitten voi perustella miksi näin on tehnyt. 

Vierailija
15/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on viisi lasta. Ikinä ei mieheni ole puuttunut kivunlievitykseen, En ole itse ottanut epiduraalia, sillä välillä ne kuulemma saattaa vähentää supistuksia. (en tiedä, onko höpöpuhetta, mutta on tullut synnytettyä vain ilokaasun avulla). Epiduraalin ottaminen ei tee sinusta yhtään vähemmän naista, sanoo miehesi sitten mitä tahansa. 

Vierailija
16/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliömies.

Vierailija
17/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex mies selosti ylpeänä esikoisen syntymän jälkeen, miten upeasti ilman puudutuksia synnytin. Näin kyllä asiakseni oikaista, että olisin todellakin ottanut kaikki maailman puudutukset, mitä vain olisi ollut tarjolla, jos vain olisi ehditty antaa. 

Vierailija
18/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mun mies ei ekassa synnytyksessä puuttunut mitenkään mun kivunlievityksiin mutta nyt kun toisen synnytys lähestyy niin sanoi"Ota sitten tällä kertaa se epiduraali ajoissa kun synnytys oli niin nopeasti sen jälkeen ohi". Tämä itseasiassa oli minun kohdallani totta, kivut olivat niin kovat mutta kun sain epiduraalin niin pystyin rentoutumaan ja siitä johtuen kuulemma synnytyksenikin olikin pian ohi koska koko kroppa ei ollut jännitystilassa ja paikat aukenivat vihdoinkin :) Näin ainakin kätilö sanoi että kannatti epiduraali minun kohdallani. Paremmin mitään tietämättä, miehesi on kyllä aika muokkasin puhuessaan tuollaisia.

Vierailija
19/19 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan.. *moukka*:D Kännykkä taas kirjoittelee omiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan