Seurasitko teininä Dawson's Creekiä?
https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803282200845016_vd.shtml
Katsoitko ohjelmaa? Mitä tykkäsit? Kuka oli suosikkisi? Nyt tuostakin sarjasta on kulunut jo 20 vuotta, hui. Kiva huomata noista lehden juhlakuvista, että Jenin mummon näyttelijä on edelleen elossa ja upean näköinen :)
Kommentit (13)
En. Seurasin Spede Showta ja Me Tammeloita ja Hanskia.
Joo, mutta minusta se oli vähän tylsä. Olin ehkä hiukan liian nuori.
Katsoin ensimmäisen tuotantokauden ja vähän toistakin. Ärsyttävän aikuismaisia repliikkejä kirjoitettu teini-ikäisten sanottavaksi.
En ihan teini enää silloin ollut, mutta seurasin ja rakastin sarjaa. Varmaan Joey oli lemppari.
Silloin kun minä olin teini, ainoa ohjelma, jolla oli englanninkielinen nimi, oli Peyton Place :-)
Joey ja Pacey oli mun lempparit, onneksi päätyivät yhteen. Samaistun Dawsonin ja Joeyn kaverisuhteeseen, koska minunkin lapsuuden ja nuoruuden paras ystävä oli naapurin poika, jonka kanssa fanitettiin ja tehtiin elokuvia.
Kamalinta oli Dawsonin isän yllättävä kuolema ja Jenin agstailukausi (silloin kun joi ja kaverinsa hukkui). Tykkäsin myös siitä Joeyn baarinpitäjä-kirjailijapoikaystävästä, jonka Joey tapasi yliopistoaikana.
Sarjan alkutunnarit on jäänyt mieleen ja niistä tulee nostalginen olo.
omg! kirjoitti:
Katselin ja nyt nolottaa.
Miksi nolottaa? Minusta se oli yllättävän laadukas sarja.
Michelle Williamsin nykyinen tyyli (lyhyt, tuhkanvaalea tukka) on upea. Myös James van der Beek on muuttunut vanhemmiten edukseen. Teininä ei oikein ollut mieleeni. Samoin Joshua Jackson komistunut. Onpas Kerr Smith harmaantunut nuorena.
Myös Katie Holmes edelleen nätti, mutta Dawson's Creekin aikoihin oli mielestäni tyrmäävän upea, niin luonnonkaunis.
Luonnonlapsi Jen oli suosikkini. Itkin kun kuoli ja lapsensa jäi ilman äitiä. Se video jonka teki lapselleen oli koskettava.
Joo, katsoin, kun se tuli sellaiseen tylsään aikaan, jolloin ei ollut muuta tekemistä. En tosin mitenkään kummemmin fanittanut, enkä edes muista sitä sarjaa kovin hyvin. Muistan vain, miten paljon minua ärsytti se Katie Holmesin hahmo, jota kaikki niin ihailivat ja johon kaikki rakastuivat, vaikka oli sellainen mökömökö-uniikkilumihiutale.
En katsonut juurikaan mutta muistan miten superseksikäs katie oli.
Seurasin. Lemppari oli Joey.