Onko 26v mies jo rupsahtanut?
Minua on alkanut inhottaa vartaloni. Olen huomannut että esim. naamani iho ei ole enää niin kimmoisa kuin nuorempana. Myös kivekseni roikkuvat alhaammalla kuin ennen. Pelkään että olen alkanut jo rupsahtaa?😢
Kommentit (20)
Iljettävä setämieheys on sinunkin edessäsi aivan pian. Terveisin AV mammat.
Kivekseni roikkuvat? Olet nainen. Kaikki miehet tietää, että kivekset "elää". Välillä ne roikkuvat alempana ja välillä taas vetäytyvät ylemmäksi. Tätä ne ovat itsellänikin tehneet jo kymmeniä vuosia.
Lienee provo? Mut riippuu tosi paljon ihmisestä. Mua luultiin huomattavasti ikäistäni nuoremmaksi 35-vuotiaaksi asti, nyt 38-vuotiaana paikat roikkuu eikä paljoa papereita kysellä(kuin vielä muutama vuosi sitten). Ei tosin haittaa, olen sellainen kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
On ne sun parhaat vuotes jo takana päin. Itsekin vaihdoin miehen just nuorempaan.
N27
Itse ap?
Tä? 26 vuotias vasta alkaa olemaan mies. Sitä nuoremmat ovat vielä täysin kakaroita.
N28
Vierailija kirjoitti:
On ne sun parhaat vuotes jo takana päin. Itsekin vaihdoin miehen just nuorempaan.
N27
Onks mullakin siis mahiksia?
t.mies 22v
Omilla valinnoillaan voi viivyttää rupsahtamista.
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät rupsahda lainkaan, paitsi ne jotka eivät yhtään huolehdi itsestään. Pariskuntia kun asiakkaina palvelen, usein törmään siihen että nainen on jo rupsahtamaan päin mutta miehet muuttuvat vaan charmanteiksi.
Niistä pusseista en kyllä osaa sanoa. Pidä ne housuissa viimeiseen saakka, jos eivät sitten kiinnitä huomoita?
Vierailija kirjoitti:
Miten vitjapallit saa parannettua?
Vierailija kirjoitti:
Tä? 26 vuotias vasta alkaa olemaan mies. Sitä nuoremmat ovat vielä täysin kakaroita.
N28
Kaikki alle 30-vuotiaat on kakaroita sukupuoleen katsomatta.
Aika kovaa kiirettä saa pitää kummankin sukupuolen edustaja että 26-vuotiaaksi mennessä ehtii rupsahtaa, mutta kyllä jotkut kunnianhimoiset luonnonlahjakkuudet tuohonkin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelemalla, tai pyytämällä jonkun hivelemään reiden sisäpintaa kevyesti ylöspäin. :D
Plastiikkakirurgi kyllä nostaa rupsahtaneet kasvot ja kivekset korkealle ja oikeaan kireyteen, jolloin filmiuraa voi taas jatkaa useita vuosia.
Voi herrajumala näitä nykyajan lapsia.
Oma poikani on vain pari vuotta nuorempi, eikä peilaa naamaansa saati kiveksiään. No ei asu enää kotona, mutta viettää kyllä viikonloput täällä vielä kun tulee stadiin säännöllisesti. Kiireinen näyttää olevan muutenkin. Opiskelee, käy töissä, säveltää ja soittaa.
Keksi hyvä nuorimies jotain muuta harrastusta kuin peilaaminen. Se on tyttöjen hommaa.
Mene vaikka metsään potkimaan kiviä..
N49v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27Onks mullakin siis mahiksia?
t.mies 22v
Oot ainakin vielä parhaas iäs.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuminen kohottaa kivekset. Ne pyrkivät roikkumaan myös liian lämpimissä housuissa.
En ole miesten palleja paljon katsellut, se penis kun on kiinnostavampi. Nyksän pallit imaisen suuhun. Ne ovat ajellut, sopivan kokoiset ja kiinteät. Eivät toki yhtäaikaa mahdu 😂
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan miehet eivät rupsahda lainkaan, paitsi ne jotka eivät yhtään huolehdi itsestään. Pariskuntia kun asiakkaina palvelen, usein törmään siihen että nainen on jo rupsahtamaan päin mutta miehet muuttuvat vaan charmanteiksi.
Niistä pusseista en kyllä osaa sanoa. Pidä ne housuissa viimeiseen saakka, jos eivät sitten kiinnitä huomoita?
Höpöhöpö. Kukas setämies se siellä toistaa vanhojen ukkojen lauseita. Niinhän sitä itselle varmaan haluaa uskotella. Miehilla alkaa rupsahtaminen samoihin aikoihin kuin naisilla. Eli todellakin alle kolmikymppisinä miehet ovat parhaimmillaan. Sitten ikä alkaa näkyä ja setälook ottaa vallan.
Vierailija kirjoitti:
Voi herrajumala näitä nykyajan lapsia.
Oma poikani on vain pari vuotta nuorempi, eikä peilaa naamaansa saati kiveksiään. No ei asu enää kotona, mutta viettää kyllä viikonloput täällä vielä kun tulee stadiin säännöllisesti. Kiireinen näyttää olevan muutenkin. Opiskelee, käy töissä, säveltää ja soittaa.
Keksi hyvä nuorimies jotain muuta harrastusta kuin peilaaminen. Se on tyttöjen hommaa.
Mene vaikka metsään potkimaan kiviä..
N49v
Näin niitä sukupuolirooleja toisinnetaan. Tytöt vain peilaa ja pojat opiskelevat, käyvät töissä, säveltävät, soittavat. Tytöt vain peilaa, peilaa, peilaa. Tyhmät tytöt eivät yllä fiksujen ja aikaansaapien poikien tasolle. Jäljelle jää vain peilaaminen. Mamma opettaa. Olisi jännä tietää, millainen pojallas on asenne naisiin. Tai no itseasiassa, tietäähän sen jo tuosta sun kommentista.
Ihon elastisuus alkaa ennen 30 ikävuotta heikentyä mikä aiheuttaa monille pieniä ilmejuonteita. Tätä nämä palstajankkaajat kutsuvat rupsahtamiseksi. Tää 25-30- vuotiaiden rupsahdusjankkaus tulee kyllä jo korvista ulos. Varmaan harmittaa esim 40-vuotiaana kun on nuoren aikuisuutensa käyttänyt tämmöisten miettimiseen. T25 v, palstajankkojen mukaan jo toinen jalka haudassa
N27