Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et halua ystäviä käymään kotiisi, mutta käyt heidän luonaan?

Vierailija
28.03.2018 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen. Itselläni on ystävä, joka ei halua ystäviä käymään kotiinsa. Käy kyllä mielellään toisten kotona ja ehdottaa tapaamisia sinne. Jos joskus ehdottaa tapaamista kotiinsa, peruu tapaamisen viime tipassa. En ole kertaakaan käynyt ystäväni kotona, vaikka hän on asunut jo vuosia samassa paikassa.

Jos olet itse tällainen ihminen, miksi et halua ystäviä käymään kotiisi, mutta käyt ystäviesi luona kylässä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nimenomaan haluan pois kotoa. Saan kyllä olla ihan riittävästi kotonakin.

Mulla oli juuri tällaisia kavereita pari. Vuosia jatkuttuaan alkoi ärsyttää. Kyllä se minullekin olisi joskus kiva käydä toisen luona ja päästä köökistäni.

Jotenkin alkoi vähän loukatakin, että toinen ajattelee vain puhtaasti itseään ja itsensä viihtymistä, viis minusta, minun luokseni voi tulla vuosikausia ilman vastakutsua, mutta minua ei koskaan haluta heille.

Piipahdelkoon yksipuolisesti kahviloihin, minun kotini ei ole kuppila. Nyt kun huomaan tuollaista käytöstä jollain, alan sanoa ettei sovi. En jaksa sitten minäkään siivota jne.

Näemme sitten kuppilassa tai ei ollenkaan. Kaveruudessa on kaksi henkilöä, ei aina voi marssia vain toisen mieliksi.

Vierailija
22/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sisustuslehtimäinen koti ja en halua tänne ketään sotkemaan, nautitaan perheen kanssa kotoilusta. Itse en halua kavereiden luokse kylään, koska niillä on aina niin likaista/sotkuista. Muutenkin pelkkä kahvittelu on tylsää! Täytyy olla sitten joku oikea aktiviteetti että minut saa mukaan.

Vierailija
24/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani jaksoin kutsua kavereita kylään, mutta ei ne perseet vain tunnu nousemaan niiltä sohvilta. Eli nuoruudessa opittu tapa tämä, että mä olen se joka kyläilee. Mulla on myös auto, toisin kuin valtaosalla kavereistani.

Vierailija
25/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on ocd, enkä halua sottapyttyjä asuntooni

Vierailija
26/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kyläillä kenenkään luona enkä jaksa kotonakaan vieraita hyysätä. Haluan tavata jossain kahvilassa tai ravintolassa. Pääsee pois kotoa ja ei tarvitse kenenkään siivota tai kokata. Helppoa. 

Vierailija
27/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on minun tilani. Se on paikka, jonne mene rentoutumaan ja olemaan yksin - yleensäkin lataamaan akkuja. Kenelläkään ei vielä ole ollut ongelmaa asian kanssa, ja kerronkin kaikille suoraan, miksi en ketään kutsu ikinä kylään.