Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin skinny fit -farkkujen koko, mitä mieltä?

Vierailija
28.03.2018 |

Itse en saanut pakaroita ahdettua koon 44 farkkuihin, joten nyt on laihdutuskuuri menossa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku heittää mittoja? Minä olen niin perseetön etten löydä sopivia housuja mistään.

Vierailija
22/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti. :( Aikaisemmin olen mahtunut juuri ja juuri Lidlin L-kokoon (44/46), vaikka olen XL-kokoinen (46/48), ja se on ollut ihan loistavaa kun jostain syystä Lidl ei tunnusta XL-kokoisia naisia, eli vaatteiden koot loppuvat tuohon L-kokoon. On ollut todella harvinaista, että vaatteiden mitoitus on oikeasti normaali ja eurooppalainen eikä sellainen aasialainen mini-mini-mitoitus, johon suomalaiset kaupat syyllistyvät monesti.

Olen ostanut farkkuja ja trikoopaitoja ja neuleita Lidlistä, hyvin sopivat, hyvältä näyttävät ja hyvää laatua ovat.

Ehkä tilanne korjaantuu kun nuo Klumin viritykset poistuvat...

(Sentään nykyään saa kenkiä kokoa 41! Alkuaikoina ei ollut yhtään sen kokoista jalkinetta tarjolla, naisten kengät loppuivat kokoon 40 ja miesten kengät alkoivat koosta 42. :D )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 36/38 ja ne kyseisen kokoiset farkut mahtuvat, tosin ne lahkeet ovat tosi tiukat (ihonmyötäiset), vaikka sääreni ovat hoikat. Ne skinnyfit-farkut ovat ehkä hieman pienehköä kokoa. Mielestäni muuten Lidlin vaatteet ovat normaalikokoa. Ehkä ne pienemmät koot ovat oikeamman kokoisia.

T. 36/38/M-kokoa (Lidlin S) oleva nainen (S muuallakin sopii välillä myös).

Vierailija
24/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vasta ostin Lidlin super skinny fit 7/8 pituisia farkkuja. Ostin kokeeksi kahta kokoa, 38 ja 40. Ja aika iso kokoero. 40 mahtuu kohtalaisen reilusti. 38 on jo niin tiukka, että helpommin saa vedettyä päälle kun puen alle ohuehkot sukkahousut, liukaspintaiset. Kovin paksujen sukkahousujen kanssa on jo liian ahtaat. Todella superskinny koko säären mitalta. Mutta nämä pienemmät näyttää kyllä paremmalta. Ja lahkeen pituus on juuri sopiva. Näyttää hyvältä vaikkapa ballerinojen kanssa.            

Vierailija
25/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kans onko ne jotain erikoismitoitusta. Ostin summassa sen koon jota aina käytän ja ei puhettakaan, että mahtuisin niihin.

Vierailija
26/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vyö pienentynyt parissa vuodessa, nahkavyö vielä, ei pitäisi pienentyä.

Vierailija
27/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites noiden pituus, olen 180 cm pitkä ja jalan sisäpituus on 87 cm, jäävätkö auttamatta liian lyhyiksi?

Vierailija
28/29 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näyttää lahkeen pituus tältä:

http://aijaa.com/OM6x3K

Ja olen myös n. 180 senttinen. Näiden farkkujen koko on 38. Ja 7/8-pituus siis. Seuraava mitta on kai sitten capri, siis lyhyempi. Näitä farkkkuja oli Lidlissä myynnissä heinäkuun lopussa.  

Vierailija
29/29 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin litlistä farkut kokoa 38

Hyvin sopivat jalkaan ja pituuskin oli

sopiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi