Lidlin skinny fit -farkkujen koko, mitä mieltä?
Itse en saanut pakaroita ahdettua koon 44 farkkuihin, joten nyt on laihdutuskuuri menossa.
Kommentit (29)
Katsoin 42-kokoisia farkkuja Lidlissä ja näytti tosi pieniltä, ehkä max 38 kokoisen jalkaan mahtuisivat.
Juu on kokemusta, koko 42 meni 12 vuotiaalle takapuolettomalle tytölle 😂
Hö. ajattelin käydä ehkä ensi viikolla hommaamassa sellaiset. Minkäkokoiset tässä nyt sitten uskaltaa ostaa, kun oma ahteri on yleensä se 38?
Kiitos 2 ja 3, tää vähän lohduttaa :D On tuo koko mennyt mulle ennen, mutta nämä oli siis ilmeisen "skinny"mallisia
Mulla 38” super skinnyt jotka sopivat hyvin kun taas yhdet 38” h&m housut ovat tosi tiukat. Onkohan Lidlin farkkujen mitoitus muuttunut viime aikoina?
Lidl vaatteissa koot on tosi pieni. Ostin paidan, jonka koko oli 42 ja ei mennyt kunnolla päälle. Normaali kokoni on 38.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 38” super skinnyt jotka sopivat hyvin kun taas yhdet 38” h&m housut ovat tosi tiukat. Onkohan Lidlin farkkujen mitoitus muuttunut viime aikoina?
Muistatko milloin ostit nuo Lidlin skinnyt, onko siitä kauan?
Koot ovat ehkä pienentyneet, koska viimeksi ostamani alushousut puristivat. Koko oli sama mitä ennenkin olen lidlistä ostanut ja malli ihan samanlainen perusmalli.
Ei auta kuin laihduttaa ;) koska liiterin vaatteet on kyllä niin hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko milloin ostit nuo Lidlin skinnyt, onko siitä kauan?
Noin vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
mitä teidän bmi on?
Ei liity tähän mitenkään, jos sama koko on ennen sopinut.
Lidlin koot on pienentyneet kyllä vuodessa. Vuosi sitten ostin vaatteita kokoa 40/42 ja ovat edelleen käytössä. Nyt uusissa vaatteissa koko 44/46 ei mahdu.
Tekeepä tosi hyvää itsetunnolle. :(
Koko 40 on ihan sopiva 70-kiloiselle. Vastaa siis normaalia kokoani.
Uusimmat skinny fit -farkut kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin koot on pienentyneet kyllä vuodessa. Vuosi sitten ostin vaatteita kokoa 40/42 ja ovat edelleen käytössä. Nyt uusissa vaatteissa koko 44/46 ei mahdu.
Tekeepä tosi hyvää itsetunnolle. :(
Hyvä tietää kun ajattelin ostaa uudet farkut ja olen vielä lihonnut muutaman kilon. Plääh.
Just ostin liiteristä skinnyfarkut, ihan normaali koko 36 oli, ei ainakaan mikään pieni.
Mä olen aika tarkkaan S-kokoinen. 34 oli jaloista sopiva, vyötäröltä tiukka. 36 oli jaloista löysä, vyötäröltä hyvä. Eli mun mielestä vastaa kokoaan, ei vaan sovi mun kropalle.
Vaatii siis tietynlaisen littanan kapean "heidiklum" vartalon :)
Vierailija kirjoitti:
Vaatii siis tietynlaisen littanan kapean "heidiklum" vartalon :)
skinny fit. Suomitantoille sitten regulaaria.
En ole pitkään aikaan ostellut, mutta ainakin muutama vuosi sitten tilanne oli ihan päinvastainen. Eli S/36 kokosena ei löytänyt tarpeeksi pieniä, kun Lidl XS/S ja 34/36 koot olivat ihan liian isoja. Ehkä ovat saaneet palautetta ja korjanneet koot totuudenmukaisemmiksi?
Onko tavallista pienempi koko vai onko sun takamus yli 44-kokoinen?