Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarina ei saanut ruokaa 4h lennolla: " se oli järkyttävää"

Vierailija
27.03.2018 |

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201803272200838958_u0.shtml

Jos ei ymmärrä tilata etukäteen ruokaa itselleen, eikä kertakaikkiaan pärjää 4h ilman, niin ihan itseään saa syyttää! Taas aivan naurettavasta asiasta pitänyt mennä ruikuttamaan iltalehdelle. Myötähäpeä on valtava.

Kommentit (340)

Vierailija
61/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201803272200838958_u0.shtml

Jos ei ymmärrä tilata etukäteen ruokaa itselleen, eikä kertakaikkiaan pärjää 4h ilman, niin ihan itseään saa syyttää! Taas aivan naurettavasta asiasta pitänyt mennä ruikuttamaan iltalehdelle. Myötähäpeä on valtava.

Mitäs ruoasta mutta jos ois bisset loppunu ni se ois ollu tekninen välilasku lähellä !

Vierailija
62/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina on vasta 21v ja treenaa paljon. Nälkä saattaa olla kova nuorella hyvinvoivalla ihmisellä. Valittihan se Musta Barbaari Jameskin Selviytyjissä eniten nälkäänsä vaikka kroppa ja fyysinen kunto on muuten huipussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi voi herran jestas. Jos on oikeasti kamala nälkä, niin kyllä ne pähkinät ja sipsitkin kelpaavat paremman puutteessa. Ikävää tietysti jos joku sapuska loppuu kesken, mutta ei se nyt mikään katastrofi alle 5 h lennolla ole, vaan pieni vastoinkäyminen josta normaali aikuinen selviää ilman traumoja.

Ei ne välttämättä kelpaa. Esimerkiksi mulla käy aina välillä niin että aika kuluu huomaamatta ja unohdan syödä kunnolla, otan aina vaan jotain pientä naposteltavaa kun tuntuu ja sitten jossain vaiheessa havahdun että päätä särkee ja on huono olo ja sitten totean että niin edellinen kunnon ateria tuli syötyä 10 tuntia sitten.

Vierailija
64/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi voi herran jestas. Jos on oikeasti kamala nälkä, niin kyllä ne pähkinät ja sipsitkin kelpaavat paremman puutteessa. Ikävää tietysti jos joku sapuska loppuu kesken, mutta ei se nyt mikään katastrofi alle 5 h lennolla ole, vaan pieni vastoinkäyminen josta normaali aikuinen selviää ilman traumoja.

Ei ne välttämättä kelpaa. Esimerkiksi mulla käy aina välillä niin että aika kuluu huomaamatta ja unohdan syödä kunnolla, otan aina vaan jotain pientä naposteltavaa kun tuntuu ja sitten jossain vaiheessa havahdun että päätä särkee ja on huono olo ja sitten totean että niin edellinen kunnon ateria tuli syötyä 10 tuntia sitten.

No se on sitten voivoi, jos näin käy.

Vierailija
65/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä ne pähkinät ja sipsitkin kelpaavat paremman puutteessa."

Etkö sä ymmärrä, että Kaarina käy salilla ja pitää kunnostaan huolta? Ei silloin voi syödä jotain sipsejä miten sattuu.

Vierailija
66/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina oi Kaarina

koneessa ei ole edes yhtä banaania

Pähkinöitä vaan ja nuudelia

nyt alkaa Kaarina oirehtia

Pettymys on valtava, aivan kauheaa

Kaarinan mahaa ihan kuristaa

Onneksi julkisuus korjata voi sen

maailman suurimman pettymyksen

Palstaltakin myötätuntoa saa

Kaarina toivottavasti vielä matkustaa

Vierailija
67/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitään, että jos lentokone on ollut myöhässä ja siinä on sitten odoteltu + reilu 4 tuntia, niin ilman ruokaa on todennäköisesti oltu lähemmäs 6-7 tuntia. Kun sieltä lentokoneesta sitten pitää päästä pois, hakea matkalaukut ym. Tuleehan siinä ny nälkä kelle tahansa. 

Silloin luulisi niiden pähkinöidenkin kelpaavan.

Vierailija
68/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paha mieli Kaarinan puolesta, että todennäköisesti en nukahda lainkaan. Pelkkä ajatus nälästä tärisevästä Kaarinasta, jonka ympärille jaetaan niitä tuoksuvia, rasvaa tihkuvia thaikanatäytteisiä pasteijoita eikä hän saa mitään - tuntuu siis niin uskomattoman ikävältä. Voidaanko Kaarinalle kerätä joku kolehti tai tehdä kansalaisaloite, että sama ei saa toistua? Eikö kuitenkin ole lakialoitteen paikka, että matkustajaa ei saa jättää nälkäiseksi?

Vierailija
69/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä ymmärrä, että Kaarina käy salilla ja pitää kunnostaan huolta? Ei silloin voi syödä jotain sipsejä miten sattuu.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Nyt Kaarinakin sen tietää. 

Vierailija
70/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina, olin just oksennustaudissa ja 40 tuntia syömättä. Oli helppoa, ei edes tehnyt mieli syödä.

Vierailija
71/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä siellä koneessa normaalitilanteessakaan mitään protskuvanukkaita ole tarjolla, että parempi vaan ottaa omat eväät ens kerralla.

Vierailija
72/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokemuksesta oppinut, että jos haluaa olla varma, että saa lennolla syötävää ja juotavaa, niin on viisainta varata ne itse mukaan. Tai toinen vaihtoehto on, että hoitaa ruokatankkauksen jo ennen koneeseen nousua.. Pahin oli yksi paluulento etelästä, jolloin vesi oli lopussa. Olin itse juomatta, jotta lapsille riitti enemmän vettä.

Vierailija
73/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuntoilijakin voi kerran parissa vuodessa hätätapauksessa syödä sipsejä, jos kerran kamala, suorastaan aivan hirveä, nälkäkuolema uhkaa.

Vierailija
74/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pärjää syömättä puolta päivää. ihmisillä voi olla esim. diabetestä, suolistosairauksia tai herkkä ruoansulatus ja syömisen on tapahduttava tasan tarkaan X väliaijoin että ei tule huono olo.

.

Minulla on Diabetes ja en lähde lyhyellekkään lennolle/matkalle ilman sopivia eväitä.

Eväät voi viedä turvatarkastuksen läpi, kiellettyjä nesteitä lukuunottamatta.

Unohtamatta, että turvatarkastuksen jälkeen voi ostaa melkein mitä tahansa.

.

Aina ei ole ehtinyt ostaa yhtään mitään, joten otan mukaani omat.

Joskus lähtöselvityksestä lähtöportille on mennyt aikaa yli puolitoista tuntia, tämä on tietty suht harvinaista mutta sitä ei tiedä etukäteen.

Vierailija
75/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä viimeksi moista tosiaan tuli itsekin itkettyä siitä syystä, että olin ollut rutiköyhänä opiskelijana monta viikkoa Espanjassa reilaamassa. Tällöin olin syönyt viimeksi kaksi päivää ennen koneen lähtöä. Silloin Finnairilla oli vielä ruokatarjoilua Euroopan sisäisilläkin lennoilla ja sitä oli myös silloin, kun itse matkustin. Itkin siis omaa mokaani nälissäni silloin, koska olin Finskin yölennolla torkahtanut juuri silloin, kun sitä ruokatarjoilua olisi ollut saatavilla. Kaikesta sitä nykyään valitetaankin ihan lehtiin asti. Miksi ne sipsit eivät tälle rouvalle kelvanneet, jos kerran nälkä oli niin kova, ettei hän voinut odottaa 4 tuntia?

Vierailija
76/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas toimittaja osannutkin kirjoittaa vittuilevaan sävyyn. :D

Kaarina on järkyttynyt, syvästi kauhistunut.

Vierailija
77/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki pärjää syömättä puolta päivää. ihmisillä voi olla esim. diabetestä, suolistosairauksia tai herkkä ruoansulatus ja syömisen on tapahduttava tasan tarkaan X väliaijoin että ei tule huono olo.

Eväät.

Vierailija
78/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikeastaan on kyse? Kaarina jäi ilman ruokaa, koska ei ollut sitä etukäteen tilannut. Koneessa olisi ollut antipastolautasia, nuudeleita ja pähkinöitä tarjolla. Kaarina ei näitä tahtonut. Kyse oli neljästä tunnista. Mikä on ongelma?

Onko Kaarina prinsessa?

Vierailija
79/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö joku jaksa neljää tuntia jollei saa pöperöä ??

Joidenkin ihmisten täytyy syödä keskimääräistä tiheämmin esimerkiksi tiettyjen terveysongelmien vuoksi. Tästä tapauksesta: Kurja tilanne Kaarinalle, mutta hän oli itse vastuussa aterian tilaamisesta.

Vierailija
80/340 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se oli todella kauheaa, aivan järkyttävää, Kaarina kuvailee."

Eh...

Jep, mullakin vähän eri käsitys "kauheasta ja järkyttävästä".

Lisäksi lennollahan olisi ollut ruokaa, mm nuudeleita, jos nyt niiiiin kova nälkä olis ollut, mutta ei juuri sitä ruokaa mitä Kaarina olisi halunnut.

Eikö ois voinut tän kerran syödä niitä nuudeleita, jos todella oli niin kova nälkä, vaikkei normaalisti niin nuudeleista välittäis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi