Mitenköhän ihmeessä Suomi on ajautunut Euroopassa Venäjän vastaiseen liittoumaan?
Onhan tuolla Itävaltaa ja Irlantia ja monia muita maita jotka eivät ole mukana erityisemmin missään Venäjän vastaisessa liittoumassa, ihmettelen vähän miksi Suomi on nyt asemoinut itsensä juuri tähän Britannian johtamaan Venäjän vastaiseen liittoumaan? (Ei sillä että hyväksyisin kaikkia Venäjänkään toimia)
Kommentit (17)
EU:n talutusnuorassa niin Niinistö kuin Sipiläkin...
Suomi ei ole ajautunut yhtään minnekään vaan toimii ihan tietoisesti ja aktiivisesti Venäjän roistovaltion toimia vastaan. Joku roti Venäjän sikailulle on saatava. Koko maa tulisi eristää ja venäläisten oleakeluluvat EU-maissa peruuttaa.
Miksi Trump karkottaa diplomaatteja?
Vau miten yllättävää! Itse luulin Salea äänestäneiden juuri haluavan tätä.
Suomen sota Venäjää vastaan olisi naurettava ajatus v.2018, kuin moni edes vastaisi isänmaan kutsuun? En ainakaan minä. Olen sen verran viisas, että porvareiden omaisuuden takia en hekeäni menetä.
Venäjä on tehnyt viime vuosina paljon moitittavaa. Myrkytysjuttu oli viimeinen pisara.
Taustalla myös Venäjän pyrkimys hajottaa EU:a. On hyvä näyttää konkreettisesti mitä mieltä Suomi on muiden mukana.
16.lokakuuta 1994 järjestettiin kansaäänestys, ilmeisesti ei ollut silloin vielä syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ole ajautunut yhtään minnekään vaan toimii ihan tietoisesti ja aktiivisesti Venäjän roistovaltion toimia vastaan. Joku roti Venäjän sikailulle on saatava. Koko maa tulisi eristää ja venäläisten oleakeluluvat EU-maissa peruuttaa.
Mitä jos Venäjä laittaa euroopalta kaasun pois päältä? Suomelta sähköt pois myös?
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on tehnyt viime vuosina paljon moitittavaa. Myrkytysjuttu oli viimeinen pisara.
Taustalla myös Venäjän pyrkimys hajottaa EU:a. On hyvä näyttää konkreettisesti mitä mieltä Suomi on muiden mukana.
Tässä sitä odotellaan todisteita tästä myrkytysjutusta, missä ne on?
Eihän siinä mitään ihmeteltävää ole. Me ollaan täällä edelleen Venäjän naapurina, siitä ei edellenkään päästä mihinkään. Yritetään kääntää selkää ja naureskella että niinhän siellä naapurissa toimitaan hehheh, älkää vaan huomatko meitä. Ollaan ihan hiljaa, kun ei muutakaan voida.
Niinistökin on ihan hyvä Kekkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Venäjä laittaa euroopalta kaasun pois päältä? Suomelta sähköt pois myös?
Se on 15 minuuttia kun Eurooppa on polvillaan Venäjän halutessa. Minun mielestä Venäjä kuuluu Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau miten yllättävää! Itse luulin Salea äänestäneiden juuri haluavan tätä.
Suomen sota Venäjää vastaan olisi naurettava ajatus v.2018, kuin moni edes vastaisi isänmaan kutsuun? En ainakaan minä. Olen sen verran viisas, että porvareiden omaisuuden takia en hekeäni menetä.
Mä en ota asetta käteen ja suojele näitä porvari paskoja tai edes näitä ylä luokan snobi kansalaisia mitkä katsovat halveksuen työmiestä. Sodan syttyessä on makiaa ryöstellä näiden porvarien koteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on 15 minuuttia kun Eurooppa on polvillaan Venäjän halutessa. Minun mielestä Venäjä kuuluu Eurooppaan.
Niin minunkin mielestä. Sanoin sen vain tarkoittaakseni muuta eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin mielestä. Sanoin sen vain tarkoittaakseni muuta eurooppaa.
Oukki doukki.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mitään ihmeteltävää ole. Me ollaan täällä edelleen Venäjän naapurina, siitä ei edellenkään päästä mihinkään. Yritetään kääntää selkää ja naureskella että niinhän siellä naapurissa toimitaan hehheh, älkää vaan huomatko meitä. Ollaan ihan hiljaa, kun ei muutakaan voida.
Niinistökin on ihan hyvä Kekkonen.
Kekkonen oli suoraselkäinen mies jolla oli johtajan olemus ja katse. Niinistöllä ei ole mitään näistä ei yhtikäs mitään. Hän on hyvin heikko johtaja. Me ei olla oltu hiljaa vaan syljetty koko ajan vastaan. Jossain vaiheessa loppuu pinna Venäjällä kiukuttelevaa pikku kakaraa kohtaan.
^ Minun käsittääkseni Putin ei ole muuttanut lausuntoaan Suomen ja Venäjän välisistä suhteista.
Suomi on aina halunnut toimia Euroopan Unionin ytimessä.