Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ken on viaton se heittää ekan kiven Siltsuun!

Vierailija
27.03.2018 |

Mitä vit@$a mä juuri luin! Ei kai tässä kukaan ole puhdas pulmunen todellakaan, mutta kyllä sen narkittoman ihmisen on oikeus ilmaista halveksuntansa! Mulla on lapsia ja mä vihaan aineita! Voidaan yhdessä miettiä miksi nykyajan nuoret pössyttelevät pilveä.. Puolustelkaa Siltsua vaan ja antakaa anteeks! Te ootte ihan pellejä koko porukka. Luulen, että jos kyse olisi naapurin Jormasta, niin ei olis teillekään okei! Vai kuka helvetin perheellinen ihminen haluais Siltsun naapuriinsa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten päihdemyönteisyys tai tässä tapauksessa kovan luokan huume myönteisyys saavat aikaan nuorissa fiiliksen, et huumeet olis jotenkin jees! Siltsu on ihan samalla viivalla kaikkien muidenkin nistien kanssa. Näin se tasan on.

Vierailija
2/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuonut huumeita Thaimaasta.

*VIUH ...KOPS*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nehän varmaan tutkivat parhaillaan ko. lentoaseman turvakameroita joissa näkyy joku paha tuntematon setä piilottamassa aineita hänen tavaroihinsa.

Vierailija
4/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkää nistien lässytystä ja fanit taas kerran puolustaa! Olisko ok jos lastenne opettaja vetäis kovan luokan huumeita? Sehän on niin rankkaa olla opettaja ja päähän silitys! Ihan sama asia!

Vierailija
5/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit kuuluu hoitoon, vankilaan tai hirteen.

Boisi lalalla nakke prööööt otan tästä kokkelua röyh

Vierailija
6/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää puolustelko Siltsuu! Aivan helvetin väärää esimerkkiä nuorisolle! Koskaan ei ole oikein ihailla huumeiden käyttöä. Taitaa olla just näiden puolustelijoiden kakarat pilvisätkät suussa.

Vierailija
7/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta sontaa. Koko maan tätien oma homppabestis yrittää tehdä kristaalimetan käytöstä hyväksyttävää. Joo omaan ja kaverien käyttöön vaan eihän siinä mitään, ihan jees ja taas tepastellaan kohti uusia haasteita!?!? Mitvit oikeesti!

Vierailija
8/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten päihdemyönteisyys tai tässä tapauksessa kovan luokan huume myönteisyys saavat aikaan nuorissa fiiliksen, et huumeet olis jotenkin jees! Siltsu on ihan samalla viivalla kaikkien muidenkin nistien kanssa. Näin se tasan on.

No toisaalta Siltsu ei oo mikään hyvä mannekiini huumeille. Kukaan nuori ei halua samaistua vanhaan, rumaan, lihavaan homoon. Toista se oli ennen: Jim Morrisonit ja muut.

Eli kyllä Siltsu saa onneksi "Huumeet on nounou" -fiiliksen nuorille. Setä-kamaa.

Vierailija
9/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun eikä sinun asia tuomita yhtään ketään.

Vierailija
10/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätifanien lässytys ei tee hommasta yhtään hohdokkaampaa. Tämä saattaa kuulkaa olla parasta huumevalistusta ikinä.

Vierailija
11/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää kiertämään kouluja. Lasten kuunneltava koko sen tuotanto läpi, ja katsottava lavashow. Eivät koske ikinä mihinkään huumeeseen.

Vierailija
12/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse kivittää ketään. Ei ole tarvetta. Syyttäjät syyttää ja tuomarit tuomitsee.

En hyväksy hänen valintojaan ja toimintatapojaan. Tyyppi tulee saamaan rangaistuksen ansionsa mukaan. Toivon, että oikeus ja kohtuus tapahtuu. Ei sen enempää, eikä vähempää.

Vierailija
13/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki mikä narkki.

Ei ole normaalia käyttää huumeita. Kyllä se vaan niin on.

Vierailija
14/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuomitsen tasan ihmisen joka tälläistä ainetta vetelee! Oli sitten nisti kaupungin porttikongissa, julkkis tai kuka tahansa nobody. Ja millä varoilla tuomitsen, no vi$£u sillä, että parit kännit vuodessa riittää mulle.

Vierailija
15/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari tulee varmaan nyt Uskoon? Tai ainakin Uskon kakkoseen...

Vierailija
16/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäpä sitä mistään rikoksista rankaisemaan...vai?

Vierailija
17/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin nakata kiven Siltsuun. En ole koskaan narkannut ja inhoan narkkeja yli kaiken. En ole salakuljettanut huumeita. En ole rattijuoppo tai nistikuski. 

Siltsu on narsistinen sika ja huumeiden sokaisema nisti, joka miettii vain oma napaansa. Ei ollut kovin kaukana viattomien ihmisten yliajokaan, kun narkilla oli kiire. Ja tuomion tullessa vain jatkoi narkkaamistaan ja toi huumeita Suomeen. 

Tajuaisi edes poistua julkisuudesta. Menisi jonnekin korpeen narkkaamaan, jos on pakko narkata ja antaisi viattomien ihmisten olla turvassa. 

Vierailija
18/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihini kivittää edes iskelmälaulajia. Sillanpään käyttämä kama on sieltä pahimmasta päästä enkä toivo kenellekkään moiseen koukuttumista.

Vierailija
19/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun eikä sinun asia tuomita yhtään ketään.

Juuri näin! Julkisuuden henkilöt joita täällä porukalla eivät ole ykskään tilivelvollisia kenellekkään täällä! Ollaan niin kärkkäitä kivittämään ja jakamaan tuomioitaan ,usein ennenkö tiedetään asiai todellinen laita.

Vierailija
20/48 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä mistään rikoksista rankaisemaan...vai?

Ei oo sun tehtävä tämä