Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan asuttu 2v yhdessä enkä ole koskaan kuullut naisystäväni pieraisevan

Vierailija
27.03.2018 |

Joskus unohdan miten onnekas mies olen.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset hyvät naiset eivät kuulemma saa piereskellä poikaystävien edessä. Sitten parvekkeelle mennessä hirveä kaasutus tyttöjen kesken ja panikointi kun joku avasi oven ja poikaystävä sohvalla saattoi kuulla. Outoa....

Vierailija
42/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Niiskuneiti on Muumipeikon hylännyt ja muuttanut sinun kanssasi asumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieretkö itse koskaan?

Vierailija
44/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muutenkin niin estoinen?

Vierailija
45/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieretkö itse koskaan?

Kaasuttelen menemään kuin Keke Rosberg parhaina aikoinaan.

Ap

Vierailija
46/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pystyis olemaan noin siveellisen miehen kanssa, joka ei pierua kestä. Mutta onneksi, ei tarvikaan, kun mulla on jo mies, joka ei pierua pelkää.

Vierailija
47/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävetti viime yönä kun puoliunessa multa pääsi pieru sängyssä. Mies kääntyili sen jälkeen eli oli varmaan hereillä. Ollaan asuttu yhdessä 8 vuotta. En vaan kehtaa piereskellä toisten aikana.

15 vuotta yhdessä eikä piereskellä toistemme seurassa. En näe tässä mitään ongelmaa.

Mekin olemme olleet onnellisesti yhdessä 15 vuotta. Emme piereskele toistemme seurassa tai muutoinkaan julkisesti. Miksi pitäisi?

Vierailija
48/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä pystyis olemaan noin siveellisen miehen kanssa, joka ei pierua kestä. Mutta onneksi, ei tarvikaan, kun mulla on jo mies, joka ei pierua pelkää.

Hyi saakuta.

Pieretkö myös sen suukkiin letkun kautta?

Vierailija
49/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tarkista kuulosi. Voi olla ettet kuule korkeita ääniä. Naisten pierut on usein kimakan viheltäviä.

2. Tarkista anusaukko. Joskus anusaukko arpeutuu eikä pierua tule.

Vierailija
50/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mieheni? :D niin, meillä toisilla on käytöstavat. Toki paukuttelen päivän mittaan muutamaan kertaan, mutta en seurassa. Vessassa tai toisessa huoneessa. En käy paskallakaan olohuoneen matolla vaikka joillekin tässä ketjussa se on näköjään ihan arkipäivää, yök.

Vierailija
51/54 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma lapseni 20-vuotias, ei tosin enää asu kotona. Mutta: en ole koskaan kuullut hänen pieraisevan.

Ihan oikeasti et edes vauvana??

Vierailija
52/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa..saa tosin pohtimaan miksi olen ollut sinkku 14 vuotta. Mulla on aknetaipuvainen iho ja vaatekokoni on 1 liian iso, 38. Hiukset ovat punaiset hiusväristä palaneet. En kehtaa näyttää takapuoltani miehelle.

Vierailija
53/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen säätö kerto miten sen entinen tyttöystävä ei käynyt päivällä ikinä kakkoshädällä. Yöllä sitten kävi vääntämässä, eräänkin kerran meni putket tukkoon kun oli niin kauan pantannut paskaansa 😂😂 Asuivat kuitenkin yhdessä jne.

Mikä helvetin säätö?

En laske sitä miestä seurustelukumppaniksi.

Vierailija
54/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua hävetti viime yönä kun puoliunessa multa pääsi pieru sängyssä. Mies kääntyili sen jälkeen eli oli varmaan hereillä. Ollaan asuttu yhdessä 8 vuotta. En vaan kehtaa piereskellä toisten aikana.

15 vuotta yhdessä eikä piereskellä toistemme seurassa. En näe tässä mitään ongelmaa.

Mekin olemme olleet onnellisesti yhdessä 15 vuotta. Emme piereskele toistemme seurassa tai muutoinkaan julkisesti. Miksi pitäisi?

Ettekö koskaan? Edes vahingossa? Entä jos illalla sängyssä pierettää, nousetteko ylös ja menette joka kerta vessaan?

Entä jos on ilmavaivoja, luulisi olevan aika rasittavaa jatkuvasti pidätellä tai ravata jossakin päästelemässä...

Joo, ei tarvitse piereskellä toisen nenän edessä, mutta luulisi nyt läheisimmän ihmisen seurassa voivan olla luonnollisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan