Ollaan asuttu 2v yhdessä enkä ole koskaan kuullut naisystäväni pieraisevan
Kommentit (54)
Voi luojan kiitos että mulla on normaali mies joka ei tuhnusta hätkähdä.
FYI en kuitenkaan ole mikään pieruprimadonna mutta sais kyllä koko ukko lentää jos pierusta vetää kilareita.
Meillä on syksyllä 10 vuotta yhdessä ja piereskellään melkeinpä kilpaa. Joskus palaa käämi jos tullaan viereen sohvalla mätänemään tai autossa on aivan pakko kaasuttaa. Siis sellaisia mädän kananmunan/kanan hajuisia löyhyjä, muuten on aivan sama. Jos on vieraita niin silloin ei tietenkään päristellä, perse on joskus aivan räjähtämässä kaikesta kaasusta 😣
Mua hävetti viime yönä kun puoliunessa multa pääsi pieru sängyssä. Mies kääntyili sen jälkeen eli oli varmaan hereillä. Ollaan asuttu yhdessä 8 vuotta. En vaan kehtaa piereskellä toisten aikana.
Kyllä ne pieree, ja jos ei muuten niin unissaaan. Kun taju lähtee ja kontrolli häviää, niin neitokaisen filtin alta saattaa kuulua melkoinen törähdys.
Ja päivällä ollaan sitten niin siveää ja sievää!
Vierailija kirjoitti:
Mua hävetti viime yönä kun puoliunessa multa pääsi pieru sängyssä. Mies kääntyili sen jälkeen eli oli varmaan hereillä. Ollaan asuttu yhdessä 8 vuotta. En vaan kehtaa piereskellä toisten aikana.
15 vuotta yhdessä eikä piereskellä toistemme seurassa. En näe tässä mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias mies teeskentelee tuollaisessa tilanteessa nukkumista. Pari kuorsausääntä voi rauhoittaa huolestuneen tyttöystävän.
Mutta älä nyt kuitenkaan enää uudestaan pieraise!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on syksyllä 10 vuotta yhdessä ja piereskellään melkeinpä kilpaa. Joskus palaa käämi jos tullaan viereen sohvalla mätänemään tai autossa on aivan pakko kaasuttaa. Siis sellaisia mädän kananmunan/kanan hajuisia löyhyjä, muuten on aivan sama. Jos on vieraita niin silloin ei tietenkään päristellä, perse on joskus aivan räjähtämässä kaikesta kaasusta 😣
Tuohon on laakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon on laakkeita.
Että mitä on?
Joka kerta kun hieno leidi pieraisee niin keiju kuolee jossain :(
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun hieno leidi pieraisee niin keiju kuolee jossain :(
Kelle lapselle saan mennä jakamaan tämän tarinan?
Ei naisten kuulu piereskellä.
Miten mies voisi himoita pierevää naista?
Kumpi aisti sinulla on heikompi, haju vai kuulo? Tyttiksesi päästelee äänettömiä tuhnuja topatussa nojatulissa tai sohvalla. Silloin toppaukset imevät suurimmat lemahdukset. Tai sitten sinun kuulosi on vain niin huono, että et kuule pieniä sieviä rupsuja.
Hieno nainen! Ei mikään piereskelevä avsika.
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen säätö kerto miten sen entinen tyttöystävä ei käynyt päivällä ikinä kakkoshädällä. Yöllä sitten kävi vääntämässä, eräänkin kerran meni putket tukkoon kun oli niin kauan pantannut paskaansa 😂😂 Asuivat kuitenkin yhdessä jne.
Mikä helvetin säätö?
Vierailija kirjoitti:
Ei naisten kuulu piereskellä.
Miten mies voisi himoita pierevää naista?
kyl jotkut ottaa pieruja ihan naamallenkin, masokismijuttuja.
Ei tulisi mieleenkään pöristellä muiden kuullen, kenenkään kuullen, en edes koiran. Kai jokaiselta tulee joskus kaasuja, mutta ei multa ainakaan mitenkään jatkuvasti niin etten pystyisi pidättelemään ja vessassa tai ulkona voi päästää. Mun mielestä on todella oksettavaa tuollainen että yhdessä piereskellään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias mies teeskentelee tuollaisessa tilanteessa nukkumista. Pari kuorsausääntä voi rauhoittaa huolestuneen tyttöystävän.
Mutta älä nyt kuitenkaan enää uudestaan pieraise!
Silloin on suhde mallillaan kun nainen teeskentelee orgasmit ja mies teeskentelee ettei kuullut pierua.
Tyhmä. Kaikki pieree. Kannattaa hankkia nukke... paitsi että nekin saattaa päästää ilmaa joskus.
Täällä kohta 6v. yhteiseloa takana, emmekä piereskele toistemme seurassa. En pidä piereskelyä toisten seurassa minään hyvänä tapana muutenkaan eli en piereskele muiden läsnäollessa.
N25