Onko kukaan mies ikinä sanonut suoraan jotain negatiivista vartalostasi?
Oliko kyse tuntemattomasta, puolisosta vai mistä?
Kommentit (24)
Tuntemattomat haukkuneet teini-ikäisenä. Myöhemmin olen kuullut narinoita peittävästä pukeutumisesta. Jep, yksityisalueet ovat pysyneet sellaisina niiden aiempien kommenttien jälkeen.
Ylivoimaisesti parhaiten mieleen jäänyt kommentti tuli silti yli 30 vuotta vanhemman naisen suusta palattuani töihin kuukausien sairaslomalta: "Eihän sulla ole edes rintoja." Ei ollut, koska olin edelleen pahasti alipainoinen. Itse iloitsin eloonjäännistä, mutta tsemppifiilikset katosivat tuon myötä joksikin aikaa.
”En ole ennen tavannut naista jolla on karvoja reisissä.” - En ole erityisen karvainen, mies oli minua 8 vuotta nuorempi parikymppinen.
” Kaksoisleukasi on ällöttävä!” -ex-mies riidellessä. Minulla on heltta ollut alipainoisenakin mutta mitä sitten?
”Onkohan vauvasi perinyt tuon karsastuksesi, vähän näyttää siltä ”- Tuttavamies kun näki minut vastasyntyneeni kanssa. En karsasta, eikä lapsenikaan.
”Näytät pirihuoralta” - ex-poikaystäväni kaveri. En näytä, millään muotoa.
Oma mies on todennut että pitäisi laihduttaa, loukkasi aika paljon kun ei kroppa kelpaa, enkä siis ole mikään läski läski..
Entinen avomieheni, ammatiltaan kokki, inhosi kun lihoin 5 kg. Ei sen takia halunnut enää harrastaa seksiä kanssani. Myös hiuksiani hän inhosi, olivat kuulemma niin elottomat ja ”eivät suorat eivätkä kiharat”.
Muuten kukaan ei koskaan ole sanonut mitään negatiivista.