Onko kukaan mies ikinä sanonut suoraan jotain negatiivista vartalostasi?
Oliko kyse tuntemattomasta, puolisosta vai mistä?
Kommentit (24)
Ei, joskus kun tuli pari kiloa, saattoi sanoa, että oot vähän lihonut, mutta ei mtn negatiivisempaa.
Tuttavamies sanoi kerran päin näköä, että sulla näkyy olevan tuota ylimääräistä aika lailla. Joo, lihava olin silloin, ylipainoa n. 20 kg, mitkä olen kyllä laihduttanut pois. Tämä mieskin tosin ei ole enää niiden tuttavien joukossa.
Joo, yleisin on varmaa lehma xD
Mikskohan kaikki niist on halunnu sankyyn mun kanssa? ::DD
Mahaa on kommentoitu negatiivisesti ja ihokarvojen runsautta kasvoissa. Yleisesti myös jotain läski-kommentteja sanottu.
Ei kukaan mies. Yläasteella jotkut pojat kyllä haukkuivat laudaksi.
Puoliso on haukkunut lehmäksi ja läskiksi - silloin kyllä olin pulleahko. Että ei kai se väärässä ollut. Eipä se itsekään kovin timmissä kunnossa ollut, mutta naisella se oli kuulemma pahempi. Nyt kun ollaan erottu, kyllä sille minä kelpaisin läskeineni. Paitsi että hommauduin niistäkin eroon samalla kuin ukosta. :D
Laudaksi on joku vastaantulijaporukka yläasteaikoina nimittänyt, jotkut säädöt myöhemmin ovat sanoneet vähän liian laihaksi, joku juoppo on pitänyt yksinpuhettaan jossain pullonpalautusautomaatilla jonottaessa pienistä tisseistä/"oon nähnyt sut ennenkin, ennen oli pienemmät" tms., en kuunnellut juurikaan oliko muuta sanottavaa.
Kukaan ei ole sanonut mitään negatiivista. Olen silti itse kriittinen vartaloni suhteen. Tiedostan sen milloin olen ulkoisesti kauneimmillani ja ulkonökö ei ole mitenkään vähäpätöinen asia. Koen, että tuotan toiselle enemmän nautintoa kauniina ja nautin itsekin enemmän, kun saan vastineeksi enemmän. En usko, että toinenkaan voi nauttia yhtä paljon kuin nyt, jos vain jättäisin itseni rapistumaan, en pitäisi itseäni normaalipainossa ja hyvässä kunnossa. Hyväksyn normaalin ikääntymisen.
Outoo, mua on kyl haukuttu lehmaks ihan hoikkanakin :D olipa sulla fiksu mies..
Noh, entinen ihastus sano liian isoks ja onhan se totta nimittäin on mulla 15kg ylipainoa.. mutta totta kai omalta ihastukselta tommoset kommentit satuttaa aivan kamalasti :(
Nykyinen mies on kommentoinut monta kertaa hampaitani. Edessä kaksi tupakan/kahvin kellastamaa. Onneksi lupautui maksamaan valkaisun, itseäkin ällöttänyt ne. Eksä haukkui paljon mutta se oli sen tyyli, ettei tosissaan tarkoittanut. Purki vaan pahan olonsa minuun. Raskauden jälkeen kommentoi rintojani ja totta, ne ovatkin nykyään kuin puhkaistut ilmapallot. En muista että kukaan mies olisi oikeasti loukannut haukkumisella.
Pitäisi olla mietittynä etukäteen muutamia nasevia comebackejä, jotka tulisi sitten automaattisesti ja tukkisi urpojen suut.
On, tosin ei ehkä ihan "suoraan". Ensimmäinen poikaystävä sanoi että olisin ihan täydellinen jos "tuossa olisi vähän vähemmän" (lanteilla siis). Myöhemmin aviomies sanoin ettei jalat ole tosiaan ihan kaikista parhain puoli vartalossani. Hmm ehkä siinä on syy että molemmat ovat ex?
"Jos sun lantio olisi kapeampi, olisit täydellinen"
"Sulla on hyllyvä perse"
Aviomies on haukkunut. Painoa, peppua, kasvoja, hiuksia, vaatteita, ryhtiä, ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
On, tosin ei ehkä ihan "suoraan". Ensimmäinen poikaystävä sanoi että olisin ihan täydellinen jos "tuossa olisi vähän vähemmän" (lanteilla siis). Myöhemmin aviomies sanoin ettei jalat ole tosiaan ihan kaikista parhain puoli vartalossani. Hmm ehkä siinä on syy että molemmat ovat ex?
Eli sinulle pitäisi valehdella, kun kysyt hanikultsiltasi että näytätkö läskiltä jossain vaatteissa.
"Onpa sulla keltaiset hampaat", totesi kadulla vastaantullut jostain lähi-idästä kotoisin oleva mies kun en lähtenyt sen kanssa treffeille.
Ei ole koskaan kukaan sanonut mitään negatiivista.
Pienet tissit (no niinhän ne on)
Voisit vähän kiinteytyä ja hankkia lihaksia (t. avokki)
:D ihan huumorilla olen nämä ottanut. olen normaalipainoinen mutta ehkä laihaläski
sitten on näitä "hyi saatana kuinka ruma olet tapa ittes"-kommentteja tuntemattomilta
ne on sattunut aikalailla