Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa rinnat aroiksi ja kasvamaan?

Vierailija
27.03.2018 |

Joku hormonaalinen häiriö?

Ongelma siis tämä: eli rinnat kipeytyi kunnolla ja ensin ulkosivuilta/ulkoreunoilta, ollen hetken päästä arat kauttaaltaan ja turpean oloiset.
Ajattelin johtuvan siitä kun maalasin yhden sängyn, että kipeytyi siitä. Kipeytyminen on kuitenkin jatkunut nyt yli pari viikkoa.
Tässä välissä myös meinannut joka aamu oksentaa, mutta laitoin sen ensin mahatudin piikkiin kun ei tästä ole kauan kun nuorimmalla (8v.) oli vatsatauti, mutta nyt jo useampi viikko. Nyt laitoin diabeteksen piikkiin kun arvot ollut joinakin aamuina tavallista korkeammat, vaikken olekaan ennen ihan noin herkästi reagoinut.Muutoin arvot hyvät.
Tänään jouduin laittamaan liivit mitkä oli ostaessani liian isot ja ne olikin nyt sopivat.

Mikä ihme mulla vois olla? Onko kellään muulla ilmennyt vastaavaa ja menikö se itsellään ohi vai löytyikö sille jokin syy?

Itse olen alle 6kk sitten käynyt mammografiassa muista syistä, vaikken ole vielä edes 40v
ja tulos oli hyvä ja minulta puuttui vieläpä jotkin (en muista niiden nimeä) mitkä altistaa rintasyövän riskille.
En siis usko, että kyse olisi mistään sellaisesta ja etenkin kun kumpikin rinta oireilee voimakkaasti.
Raskaanakaan en ole. Minulle on tehty sterilisaatio nuorimman syntymän yhteydessä ja menkatkin oli pari viikkoa sitten.

Seurailen nyt vielä hetken ja hakeudun lääkäriin jos ongelma jatkuu tai oireilu pahenee, mutta vielä en näe asiaa kiireellisenä, etenkin kun rintojen oireilu ei ole toispuoleista, kyhmyjä tmv.

Olisin silti kiinnostunut kuulemaan jos muilla on kokemusta vastaavasta ja mikä siihen lopulta auttoi? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mulla on ihan samaa. Ennen oli vaan ovis ja pms-aikaan tätä, mutta nyt koko ajan. Olen kyllä lihonutkin ja jotenkin turvoksissa, mutta silti tuo arkuus, kipeys ja kasvu? N46

Vierailija
2/3 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti. Nuo aamuoksentelut rintojen turvotuksineen sopii kuvaan :)