Juno: "tää paska saa riittää / Ku lapsi perheensä ilman isää piirtää”
Onhan se aika kova pala kun lapsi ei laske isää perheeseen :( Jokainen vanhempi voisi miettiä tätä.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000005619714.html?utm_campaign=tf-HS&utm_ter…
Kommentit (15)
"tää paska saa riittää"
Erittäin hyvin sanottu, Juno. Erittäin hyvin sanottu.
Aina ku ton kuvan näkee, niin tulee mieleen röökin ja hien haju. Likaisen oloinen tyyppi.
Mä olen kuulemma piirtänyt perhekuvaan isän, mutta isän uusi vaimo oli kuvassa pelkkä irtopää 😄
"Juno aloitti uransa lähes 20 vuotta sitten"
Siis minkä ikäinen hän on?
Eikai Juno kaksivuotiaana mitään uraa aloittanut? Googletin hänen ikänsä ja se oli 32v tjsp. Tainnut pössyttely sen verran sekoittaa nuppia, ettei muista omaa ikäänsä
Vierailija kirjoitti:
Eikai Juno kaksivuotiaana mitään uraa aloittanut? Googletin hänen ikänsä ja se oli 32v tjsp. Tainnut pössyttely sen verran sekoittaa nuppia, ettei muista omaa ikäänsä
32-20=12 ei 2. Ihan hyvin voi musiikkiuran aloittaa 12-vuotiaana.
Onko Juno omistanut tuon biisin exälleen? Siis kahden ekan lapsen äidille, jota on kohdellut kuin paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Juno omistanut tuon biisin exälleen? Siis kahden ekan lapsen äidille, jota on kohdellut kuin paskaa.
Junohan laittoi myös vuokrakämpän paskaksi. On se kyllä kauheeta, kun omista töppäilyistään joutuu maksamaan.
Miten Juno näyttää vanhentuneen joku 10 vuotta lyhyessä ajassa?! Siis ihan papparaisen näköinen vaikka alle 40.
Vierailija kirjoitti:
Aina ku ton kuvan näkee, niin tulee mieleen röökin ja hien haju. Likaisen oloinen tyyppi.
Mähän oon sanonu monta kertaa tällä palstalla, että paskaset jännä miehet panee naisia ja puhdas kiltti mies vetää käteen!
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi kertoo enemmän omasta likaisuudestasi ja ennakkoluuloistasi kuin solvauksesi kohteesta.
No lapsi ei valehtele, kato miehet ei tajuu että sen suhteen eteen pitäisi tehdä "töitä".
Kaikki loppuu aikanaan.