Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena olo on todella kallista!

Vierailija
27.03.2018 |

Rintaliivit, kuukautissuojat, ehkäisy... ja tietysti kauneudenhoito jos ei halua olla miehille näkymätön!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä.

Mulla on siis mies johon voin verrata.

Ehkäisy

100€ vuodessa, pillerit.

Mies on ostanut kumeja, ja käytetään niitä, mutta en saa kun tuntuma katoaa. Eli pillerit tai ilman orgasmia.

Kampaaja/Parturi

80€-120€ kahden kuukauden välein, leikkaan otsista itse. Omaväri on maantienharmaa, usein värjään vain juurikasvun. Latvasta tulee hamppu jos ei leikkaa.

Mies 30€

Shampoot ja hoitoaine, kerran kuussa

(lyhythiuksisella miehellä kestää pullo ikuisuuksia)

Lämpösuojasuihke 8€ (ja suoristusrauta)

, koska pitkä hiukset sojottavat mihin vaan.

Miehellä lyhyt siili

Rintaliivit 50-80€ kpl, tarvitaan useita. On pakko ostaa erityisliikkeestä koska ympärysmittani on pieni mutta tissit isohkot. Markettiliivit ei toimi.

Miehellä kalsarit maksavat, en muista paljonko. Naisten alkkarit ovat onneksi aika halpoja.

Kasvot

Seerumit ja voiteet: seerumi 30€ kpl (mulla kaksi eri tarkoituksiin), kasvorasva, meikinalusvoide, meikkivoide, puuteri, varjostuspuuteri, tarvikkeet, kaljaali, ripsari, kulmaväri. Kaikki 15-20€ kpl En käytä luksusmerkkejä. Ikää alkaa olla, joten jos jätän pois niin hyväksyn että ihosta tulee karkea ja punoittava (kuten miehellä on)..

Mies käyttää perusrasvaa, käytän itse myös samaa merkkiä mutta se ei riitä

Jos nämä jättää pois eli elää kuin mies, ei saa miestä. Naisena olo maksaa.

Meillä näin:

Ehkäisy

Yhteinen kulu. Menkkakuluja kuukuppi.

Kampaaja/Parturi

Kumpikaan ei käytä, miehellä oma kone. Ei värjätä.

Shampoot ja hoitoaine, kerran kuussa

Yhteinen shampoo=yhteinen kulu. Ei muita hiusaineita.

Lämpösuojasuihke  ja suoristusrauta

En käytä, pitkät laineikkaat hiukset

Rintaliivit 50-80€ kpl, tarvitaan useita.

Sama, omistan 4 kpl. Alkkkarit ja kalsarit on kummallakin halpoja peruspuuvillaisia.

Kasvot

Yhteisiä (=yhteinen kulu): aloe vera geeli, aurinkorasvat. Huulirasvat ja deodorantit on omat kummallakin.

Minun: Kasvoöljy ehkä 15 e?, kulutus 2 pulloa vuodessa. Meikkejä: 2 huulipunaa, 2 luomiväriä, 1 ripsiväri, puuteri, bb-voide, 2 peitevoidetta. Hinnat kaikki noin 8-15 e paitsi bb-voide 20 e. Ehkä joka toinen taikolmas kuukausi pitää ostaa jotain?

Mies: atooppinen iho joten rasvaa kuluu paljon. Aina on vähintään 5 putelia ja vähintään kerran kuussa pitää jotain niistä ostaa. Hinnat 10-15 e. Lisäksi joku after shave-voide.

Vierailija
42/43 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se silti vaihtoehtonsa voittaa (siis et olis mies tai joku kuka ei tiedä mistä pissaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin kulu on ihonhoitotuotteet. Noita purkkeja on varmaan 100 kpl. Täs ei oo mtn hintasummia.

Hiuslaitteet: suoristusrauta, kiharrin, tyvikohotusrauta.

Hiusaineet: nää on must have: shampoo&hoitoaine, hoitoainesuihke, muotovaahto, hiuslakka, lämpösuojasuihke, latvasuoja.

Kampaaja: kasvatan tällä hetkellä hiuksia, joten kampaamokäynteihin ei niin paljon rahaa mene. Raitoja pitäis kyllä ottaa.

Meikit: pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, highlighter, poskipuna, ripsiväri, eyeliner(joskus), vaalea kajaali, luomiväri, huulipuna, huulikiilto, make up brushes (mikä tää on suomeks? meikkisudit/harjat?), kulmakarvageeli, öö onkohan täs kaikki?

Sit kasvojenhoitotuotteet (ongelmaiho): sinkkipasta, tretinoil-voide, c-vitamiinivoide, kasvovesi, kuorintalaput, päivävoide, yövoide, silmänympärysgeeli, silmänympärysvoide, xylidermvoide, puhdistusgeeli, kasvonaamiopurkit x2 tällä hetkellä. Nää tuli nopeesti mieleen.

Vaatteet: tottakai näihinkin menee, jos/kun haluaa seurata muotia.

Nää nyt ois nää kulujutut.