Naisena olo on todella kallista!
Rintaliivit, kuukautissuojat, ehkäisy... ja tietysti kauneudenhoito jos ei halua olla miehille näkymätön!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat silti kooltaan pienempiä kuin miehet, joten ruokamenot ovat pienemmät. Silloinkin kun on normaalipainoinen ja terveellistä ruokavaliota noudattava.
Terveellinen ruokavalio maksaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kahdessa ensimmäisessä on pointti, joskaan kaikkien naisten ei tarvitse rintaliivejä käyttää.
Seksiä ei ole pakko harrastaa eli ehkäisyn kustannukset ovat vapaaehtoisia. Ja järkevää olisi sopia kumppanin kanssa, että ne laitetaan puoliksi. Sama pätee kauneudenhoitoon. Kyllä mieskin joutuu maksamaan erinäisistä asioista, jotta ei olisi naisille "näkymätön".
No nyt on kyllä hauskoja vinkkejä..ei tarvitse rintaliivejä käyttää ja seksiä ei ole pakko harrastaa ja ei tarvitse kauneudenhoitoakaan harrastaa. Nojoo. Voihan tuo jonkun kohdalla toimia. Näen jo sieluni silmin vanhapiikanaisen, joka ei seksiä harrasta ja ei voi olla asiakaspalvelussa töissä, koska ei käy kampaajalla eikä huolittele itseään ja sen lisäksi näyttää ihan törkeältä, kun tissit näkyy paidan läpi.
Mutta hyviä vinkkejä, jatkakaa:)
Voit naureskella ihan rauhassa, mutta nainen on nainen vaikkei käyttäisi rintaliivejä, harrastaisi seksiä, huolittelisi itseään tai olisi asiakaspalvelussa töissä. Siksi on liian yksioikoista sanoa, että naisena oleminen on kallista em. asioiden takia. Kuukautisten aiheuttamat kustannukset ovat jo huomattavasti validimpi pointti.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olo vasta kallista on.
Se kallis mynänjatke vasta maksaakin, jos ei ole tarpeeksi iso.
On aika kummallista, että naisille on niin luonnollista ja hyväksyttävää halventaa miehiä sukupuolielimen kokoon liittyen, vaikka itse pitävät esimerkiksi sanontaa "heittää kuin tyttö" supersovinistinsena.
Vierailija kirjoitti:
Naiset elää keskimäärin monta vuotta pidempään. Näiden vuosien kaikki kulutus on ylimääräistä miehiin verrattuna!
kamala kohtalo elää pidempään. Ja miesten palkoista teidän extravuosien eläkkeet maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat silti kooltaan pienempiä kuin miehet, joten ruokamenot ovat pienemmät. Silloinkin kun on normaalipainoinen ja terveellistä ruokavaliota noudattava.
Terveellinen ruokavalio maksaa eniten.
Höpö höpö. Koitapa ostaa viikko pelkkää einesmöttöä tai sitten tehdä esim kasvissoppaa ja leipää itse, kumpi maksoi enemmän noh?
Vierailija kirjoitti:
Naiset elää keskimäärin monta vuotta pidempään. Näiden vuosien kaikki kulutus on ylimääräistä miehiin verrattuna!
No niin. Siitäs saitte naiset! Miehet ovat fiksumpia. Tajuavat kuollakin aikaisemmin että säästävät rahaa.
Vierailija kirjoitti:
No ihan oma valinta mitä ostaa. Yleensä olen maksanaut vaimon alusvaateostokset lahjana. Kierukan laskut masoin myös. Kuukautistarvikkeiden hinnoista en osaa sanoa, mutta väittäisin esimerkiksi automme kustannusten olevat niitä korkeammat. Vaimo meikkaa kyllä, mutta eihän noitakaan tarvitse joka päivä osaa?
Kylläpäs tuli paljon näpyttelyvirheitä. Pahoittelut. *maksanut, *maksoin, *ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja naisten palkat on pienempiä.
Naisilla on samat palkat mutta pienemmät ansiot, koska miehet tekevät enemmän töitä. Naimattomia naisia ja naimattomia miehiä vertailtaessa naisilla on jopa paremmat ansiot samoista töistä. Isät kun painavat hulluna duunia perheidensä elannon turvatakseen.
Käytän pestäviä kestosuojia, suosittelen kaikille, säästää luontoa ja rahaa rutkasti. Ihonhoitoon teen itse netistä ostetuilla ainesosilla tuotteet, saa isot satsit halvemmalla ja luonnollisemmin ilman kemikaaleja. Mieheni kauneudenhoitotuotteet tulee paljon kalliimmaksi. Rintsikoita en käytä kun ei ole isoja kannuja. Rintsikat kyllä löytyy, mutta olen ne ostanut vuosia sitten... minkä takia ne pitäis ostaa joka kk, etenkin kun ei käytä kun vain juhlissa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kahdessa ensimmäisessä on pointti, joskaan kaikkien naisten ei tarvitse rintaliivejä käyttää.
Seksiä ei ole pakko harrastaa eli ehkäisyn kustannukset ovat vapaaehtoisia. Ja järkevää olisi sopia kumppanin kanssa, että ne laitetaan puoliksi. Sama pätee kauneudenhoitoon. Kyllä mieskin joutuu maksamaan erinäisistä asioista, jotta ei olisi naisille "näkymätön".
Luulet että mies suostuu tällaiseen?
Jos ei suostu, niin kannattaa varmaan miettiä kannattaako hänen kanssa ylipäätään harrastaa seksiä.
Mikäli nainen on noin juutalainen rahoistaan, niin en edes haluaisi harrastaa hänen kanssaan seksiä. Mieluummin vetäisin käteen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pienet tai edes normaalikokoiset rinnat, kannattaa jättää rintsikat hankkimatta. Ei sitten roikahda tissit, kun omat rintalihakset joutuu töihin.
Kuukuppi maksaa 25€ ja kestää vuosia.
Kosmetiikkaan mulla menee n. 100€/kk, mut se on täysin oma valinta.
Oletko koskaan nähnyt niiden alkuasukasnaisten rintoja, jotka eivät käytä rintaliivejä? Melko nuorillakin naisilla tissit roikkuu polvissa. Eli en todellakaan usko koko rintalihasjuttuun. Ja se lihas on siellä rintakudoksen ja -läskin alla. Ei se sieltä ihmeitä tee.
Hanki kuukuppi. Ekologisempi. Oon usein kuullut miehiltä, että tykkäävät luonnollisen näköisistä naisista. Värjätyt hiukset ja räväkkä meikki monelle kuulemma turn off naisessa
Vierailija kirjoitti:
Hanki kuukuppi. Ekologisempi. Oon usein kuullut miehiltä, että tykkäävät luonnollisen näköisistä naisista. Värjätyt hiukset ja räväkkä meikki monelle kuulemma turn off naisessa
Joo koska naisen tehtävä on miellyttää miehiä. Vaikka itse pitäisit räväkästä meikistä, älä meikkaa niin koska joku tuntematon mies ehkä ei sitten pidä sinua niin viehättävänä, ja se on ihan hirveää.
Olen miettinyt tätä.
Mulla on siis mies johon voin verrata.
Ehkäisy
100€ vuodessa, pillerit.
Mies on ostanut kumeja, ja käytetään niitä, mutta en saa kun tuntuma katoaa. Eli pillerit tai ilman orgasmia.
Kampaaja/Parturi
80€-120€ kahden kuukauden välein, leikkaan otsista itse. Omaväri on maantienharmaa, usein värjään vain juurikasvun. Latvasta tulee hamppu jos ei leikkaa.
Mies 30€
Shampoot ja hoitoaine, kerran kuussa
(lyhythiuksisella miehellä kestää pullo ikuisuuksia)
Lämpösuojasuihke 8€ (ja suoristusrauta)
, koska pitkä hiukset sojottavat mihin vaan.
Miehellä lyhyt siili
Rintaliivit 50-80€ kpl, tarvitaan useita. On pakko ostaa erityisliikkeestä koska ympärysmittani on pieni mutta tissit isohkot. Markettiliivit ei toimi.
Miehellä kalsarit maksavat, en muista paljonko. Naisten alkkarit ovat onneksi aika halpoja.
Kasvot
Seerumit ja voiteet: seerumi 30€ kpl (mulla kaksi eri tarkoituksiin), kasvorasva, meikinalusvoide, meikkivoide, puuteri, varjostuspuuteri, tarvikkeet, kaljaali, ripsari, kulmaväri. Kaikki 15-20€ kpl En käytä luksusmerkkejä. Ikää alkaa olla, joten jos jätän pois niin hyväksyn että ihosta tulee karkea ja punoittava (kuten miehellä on)..
Mies käyttää perusrasvaa, käytän itse myös samaa merkkiä mutta se ei riitä
Jos nämä jättää pois eli elää kuin mies, ei saa miestä. Naisena olo maksaa.
Karvanpoisto unohtui. Ja ne menkat.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä.
Mulla on siis mies johon voin verrata.Ehkäisy
100€ vuodessa, pillerit.
Mies on ostanut kumeja, ja käytetään niitä, mutta en saa kun tuntuma katoaa. Eli pillerit tai ilman orgasmia.Kampaaja/Parturi
80€-120€ kahden kuukauden välein, leikkaan otsista itse. Omaväri on maantienharmaa, usein värjään vain juurikasvun. Latvasta tulee hamppu jos ei leikkaa.
Mies 30€Shampoot ja hoitoaine, kerran kuussa
(lyhythiuksisella miehellä kestää pullo ikuisuuksia)Lämpösuojasuihke 8€ (ja suoristusrauta)
, koska pitkä hiukset sojottavat mihin vaan.
Miehellä lyhyt siiliRintaliivit 50-80€ kpl, tarvitaan useita. On pakko ostaa erityisliikkeestä koska ympärysmittani on pieni mutta tissit isohkot. Markettiliivit ei toimi.
Miehellä kalsarit maksavat, en muista paljonko. Naisten alkkarit ovat onneksi aika halpoja.Kasvot
Seerumit ja voiteet: seerumi 30€ kpl (mulla kaksi eri tarkoituksiin), kasvorasva, meikinalusvoide, meikkivoide, puuteri, varjostuspuuteri, tarvikkeet, kaljaali, ripsari, kulmaväri. Kaikki 15-20€ kpl En käytä luksusmerkkejä. Ikää alkaa olla, joten jos jätän pois niin hyväksyn että ihosta tulee karkea ja punoittava (kuten miehellä on)..Mies käyttää perusrasvaa, käytän itse myös samaa merkkiä mutta se ei riitä
Jos nämä jättää pois eli elää kuin mies, ei saa miestä. Naisena olo maksaa.
Tai sitten saa miehen, joka arvostaa älykkyyttä ja sisäistä kauneutta. Itsellä maantienvärinen hampputukka, ei meikkiä, pitkätukkainen mies ja onnellinen parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit, kuukautissuojat, ehkäisy... ja tietysti kauneudenhoito jos ei halua olla miehille näkymätön!
Joo in se niin kallista, että pitää verotuloistakin ohjata naisille suurempi osa.
Riippuu naisesta. Itsellä käytössä kuukuppi ja ehkäisyä kumit (hormonit/kierukka ei sovi) joita ostetaan yhdessä miehen kanssa. Kauneudenhoito... Ei siihenkään ole pakko maltaita käyttää. Halpoja ja hyviä vaihtoehtoja on paljon, joten paljon on kyse omista valinnoista. Itse en käytä shampoon hintaa enempää hiuksien ulkonäköön, meikit ja ihonhoito-aineet ovat luonnonkosmetiikkaa eli halvemmallakin pääsisi jos haluaisi.
Tunnen tavallisen näköisiä naisia jotka eivät käytä meikkiä, käy kampaajalla tms ja silti on seuraa riittänyt. Tunnen myös vastentahtoisesti sinkkuja joilla rahaa ulkonäköön palaa paljon. Ehkä siihen käytetty rahamäärä ei siis olekaan se ratkaisevin tekijä pariutumisessa.
Ei ole. Kestokuukautissuojat on keksitty ja apteekista saa voidetta, joka käy joka paikkaan. Rahaa meikkeihin kuluu hyvin vähän, vaikka laittaa kulmakarvojaan, käyttää joskus huulipuna ja ripisiväriä, sekä tasoittaa ihoaan meikkivoiteella. Hiukset voi laittaa ponnarille.
No ihan oma valinta mitä ostaa. Yleensä olen maksanaut vaimon alusvaateostokset lahjana. Kierukan laskut masoin myös. Kuukautistarvikkeiden hinnoista en osaa sanoa, mutta väittäisin esimerkiksi automme kustannusten olevat niitä korkeammat. Vaimo meikkaa kyllä, mutta eihän noitakaan tarvitse joka päivä osaa?