Apua, mummu lähetti paketin eikä mulla oo
Mitään tietoa mihin se tulee!
Seurannassa lukee "vastaanottajan valitsema noutopiste" mutta enhän minä ole mitään valinnut, sehän pitäisi valita etukäteen....
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sinulle ilmoitetaan, odota rauhassa.
Kumminkin kohdepostinumero on yli 10km päässä. 😰
Tulevassa ilmoituksessa lukee kyllä paikka, mistä sen voi noutaa. Jos ei lähettäjä erikseen ole valinnut jotain tiettyä noutopaikkaa, niin se yleensä on lähin postin/matkahuollon pakettipiste, riippuen kumpaa kautta lähettänyt.
Mummun valitsemaan paikkaan joten kysy häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Tulevassa ilmoituksessa lukee kyllä paikka, mistä sen voi noutaa. Jos ei lähettäjä erikseen ole valinnut jotain tiettyä noutopaikkaa, niin se yleensä on lähin postin/matkahuollon pakettipiste, riippuen kumpaa kautta lähettänyt.
Joo. Meillä tosin tuli just kolme pakettia, tilattu samaan noutopisteeseen, noudettavissa R-kioskin postilta (kävelyä 1km.ok) - noudettavissa ’lähi’ostoskeskuksen smart-kaapista (kävelyä 2km, eri suuntaan...) - nouto viereisen kaupungin (asumme rajalla) Postista (matkaa n 8km täysin väärään suuntaan, ei bussia kuin meidän keskustan kautta)... yksikään siis ei tullut siihen valittiin meidän lähikaupan smart-kaappiin 😂😡
Ja autoa ei ole...
Just eilen hain paketin, jonka tekstiviesti-ilmoituksessa luki vain joku pakettilokerikko ja paikallisen ostoskeskuksen osoite. Sieltä löytyy posti ja kaksi pakettiautomaattia.
Seurantakoodin avulla sitten selvisi postin sivuilta, että mistä kyseistä lokerikkoa kannatti lähteä etsimään.
Löytyi Citymarketin aulasta tavallisen smartpost-automaatin vierestä. En ollut moista mallia aiemmin edes nähnyt, missä joka lokerossa oli oma numerolukko.
Vierailija kirjoitti:
H*lvetti jos se tulee mun lähipostiin. Mä oon talvella tosi vähän kotona koska sielläpäin on tosi paska bussiyhteys (joko tulee tai sitten ei) ja pyöräily on todella haastavaa ja aikaavievää lumen takia... pitäiskö mun vaan soittaa postiin ja kysyä voisiko se tulla muualle... onnistuisiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H*lvetti jos se tulee mun lähipostiin. Mä oon talvella tosi vähän kotona koska sielläpäin on tosi paska bussiyhteys (joko tulee tai sitten ei) ja pyöräily on todella haastavaa ja aikaavievää lumen takia... pitäiskö mun vaan soittaa postiin ja kysyä voisiko se tulla muualle... onnistuisiko?
Kävi ilmi että vastaanottaja ei voi vaihtaa toimituspaikkaa. Shit! Ja nyt se paketti on siellä, ihan liian kaukana :( miten ihmeessä saan sen? Ei ole ketään joka antaisi kyydin tai johon voisin luottaa niin paljon että antaisin valtakirjalla hakea :(
Sinä voit tilata kotiinkuljetuksen, Se maksaa, mutta saat ainakin paketin kotiovelle.
Kyllä se sinulle ilmoitetaan, odota rauhassa.