Joka jutussa mainitaan miten metamfetamiini aiheuttaa laihtumista. Kysymys kuuluu, miksi Jari ei laihdu?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Laihtuhan se syksyllä ennen käryä ihan silmissä. Käryn jälkeen alkoi lohtusyöminen, lääkkeet ja viina turvottamaan. Kyllä mä veikkaan, että se tällä hetkellä aika solakka on taas terveysloman jäljiltä. Katotaan ku ekat kuvat tulee Seiskaan tms.
No ei varmana ole solakka. Jos on kolme kuukautta narkannut, juhlinut, juonut viinaa ja laittanut naamaansa roskaruokaa "terveyslomalla" niin on kuin oksettava hikininen michelin-mies. Ja kohta se ruikuttaa jossain anteeksiantoa, hyi oksetus.
Samalla tavalla voi kysyä, miksi tyttären poikaystävä ei lihonut. Laiha, kuoppamahapoika oli. Nukkui päivät, tietokoneella yöt, söi yksin perhepizzan ja pari kaljaa päälle ja taas nukkumaan. Tyttären kertomaa ja teki tuota meilläkin.
Sen sijaan minä pullukka kävin töissä, tein terveellistä kotiruokaa, kävelin työmatkat ja raahasin kauppakassit kotiin. Pullat ja muut hömpötykset ei ole ikinä edes kiinnostaneet. Vihaan pullaa ja suklaata.
Tasan ei siis käy onnenlahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, kun tuli pyörittyä huumeporukoissa, näin useita amfetamiinia käyttäviä pönäköitä tyyppejä, joista ei päälle päin näkynyt, että piristettä käyttivät. Ehkä se laihtuminen on yksilöllistä, jos ei vedä viikkojen mittaisia kuureja. Eihän nytkään kukaan arvannut, että Sillanpää oli vetänyt jo vuosia metamfetamiinia.
Sä et oo koskaan ees nähny kunnon pirinkäyttäjää. Oot nähny jotai läskejä ketkä vetää pari päivää 2% maltopiriä ja on sen jälkeen pää ihan levinneenä. Mä lupaan, että sä laihdut jos sä vedät kunnon tavaraa.
Kymppi putsia taskussa, vesi kanisteri repussa ja kartsaröökiä niksoihin. Pyörä perseen alle ja scoutti liikkeelle. Piriscoutti liikkuu pyörällä helposti useiden satojen kilometrien matkoja pyörällä kaupungista toiseen vauhtilasit silmillä ja kolmiraita adidas verkkarit jalassa. Viikko pari mennään pelkän veden ja Aan voimilla ja pyörä liikkuu koko ajan. Tähän ei pysty edes ammattisotilas.
Pari kertaa olen nähnyt tällaisen kuvailemasi tapauksen. Ihan hullua vauhtia kulkevat pyöriensä kanssa liikenteen seassa miero hymy huulilla.
Rapanarkilla ei ole varaa ostaa ruokaa. Jarilla on.
Ei piri toimi laihdutuslääkkeenä. Viehän se ruokahalun pois, mutta ne laskujen jälkeen syöt pari päivää kuin porsas.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoinen olemus viittaa kyllä Siltsun kohdalla että käyttö ei ole täysin riistäytynyt käsistä. Liian läski se on ollakseen täysi nisti.
Siis täh? Kyllähän minä ja moni muukin kauhistui ja tiesi jo heti ekasta vain elämää jaksosta (ennen ensimmäistä käryä), että sällin asiat ei ole hyvin ja jotain kamaa vetää. Pöhöttynyt, punoitti ja hikoili koko ajan, käytös oli todella levotonta ja puhe sekavaa.
Kun käryn jälkeen viellä poliisi löysi nesteytys tarpeet tiesi, että syvissä vesissä uidaan.
Sä et oo koskaan ees nähny kunnon pirinkäyttäjää. Oot nähny jotai läskejä ketkä vetää pari päivää 2% maltopiriä ja on sen jälkeen pää ihan levinneenä. Mä lupaan, että sä laihdut jos sä vedät kunnon tavaraa.
Kymppi putsia taskussa, vesi kanisteri repussa ja kartsaröökiä niksoihin. Pyörä perseen alle ja scoutti liikkeelle. Piriscoutti liikkuu pyörällä helposti useiden satojen kilometrien matkoja pyörällä kaupungista toiseen vauhtilasit silmillä ja kolmiraita adidas verkkarit jalassa. Viikko pari mennään pelkän veden ja Aan voimilla ja pyörä liikkuu koko ajan. Tähän ei pysty edes ammattisotilas.