Naiset kumpi on parempi komeat kasvot vai hyvä kroppa
Jos olis pakko valita jompi kumpi, kumman mielummin ottaisit?
Kommentit (53)
Komeat kasvot, absolutely. Miehen kropalla ei ole mulle muutenkaan oikeastaan paljon väliä, kunhan ei ole mikään superlöysä pyllerö tai muuten epämuodostunut,
Kroppa, miehen pitää olla vahva, "kaunis" ei.
Maailmanparantaja kirjoitti:
Jos olis pakko valita jompi kumpi, kumman mielummin ottaisit?
Tietysti ottaisin mieluummin hyvän kropan, koska komeat kasvot kuulostavat paremmin miehelle sopivilta.
Komeat kasvot. Kroppaa voi aina muokata.
Minä viehätyn hyvästä miesvartalosta, mutta kasvot ovat oikeastaan ihan se ja sama.
Riippuu kuinka susiruma se hyväkroppainen mies olisi, mutta joo, preferoin vartaloita kasvojen sijaan.
Katso nyt vaikka Vin Diiselii. Kroppa.
Tosin se persoona on tärkein.
Miehen ulkonäössä katson
1. Kasvot
2. Hiukset
3. Vaatteet
4. Kroppa
Pelin toimivuus on tärkein, kroppa kohtuullinen samoin kuin kasvojen komeus.
Kroppa, piste. Kivan naaman kanssa on ehkä aluksi kivempi jutella, mutta ihmisen tila kokonaisuutena näkyy paremmin siitä, millainen kroppa on ja miten kantaa itsensä.
Kasvoista komeat miehet ovat usein sosiaalisesti taitavampia. Luultavasti siksi, että heihin suhtaudutaan lähtökohtaisesti paremmin. Hyvä kroppa kuitenkin kertoo kohtuullisista elämäntavoista ja oman terveyden arvostuksesta, sitä kautta itsearvostuksesta ylipäätään. Huonokroppaisilla miehillä, niilläkin joiden ei ole vaikeaa tutustua naisiin, on _aina_ itsetunto-ongelmia.
Tästäkin ketjusta näkee, että eri naisia miellyttävät eri asiat. Turha siis niputtaa että naiset sitä ja naiset tätä.
Kasvot, koska kroppaa voi aina treenata.
Kasvot. En voisi harrastaa seksiä miehen kanssa jolla on (mun silmään) rumat kasvot.
Komeat kasvot tietty. Kroppaa voi aina muokata.
Otin jälkimmäisen.