Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoistin parisuhteen, ulkoistin lasten kasvatuksen ja kodin huollon. Teen vaan uraa. Muita?

Vierailija
27.03.2018 |

Eli lapset laadukkaassa varhaiskasvatuksessa, mies laadukkaassa parisuhteessa toisaalla (itse en kokenut pystyväni tarjoamaan päivittäin laadukasta parisuhdetta). Kotona käy tietty laadukas siivooja ja ruoat tulee laadukkaasta kotiinkuljetuksesta valmiina.
Itse keskityn uraani ja muutoin perheemme saa laadukkaan elämän muualta. Ei mulla olisi aikaa tarjota kaikille tätä laatua, mitä saan muualta. Onko muita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laadukkaasti onnellinen?

Vierailija
2/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuota kutsuta avioeroksi ja etä-äitiydeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sisäistin kaiken. Vietin ja vietän mahdollisimman paljon aikaa lasten kanssa ja osallistun heidän arkeensa. Vaimon kanssa pyrin myös viettämään paljon aikaa ja mahdollisuuksien mukaan kahdestaan. Terveyden laitoin myös kuntoon käymällä salilla n. 3 kertaa viikossa ja lisäksi lenkeillä. Nautin myös ruoan tekemisestä ja siksi kokeilenkin kaikenlaista kotona. Töissä käyn sen vuoksi että saan rahaa, mutta eipähän tarvitse enää stressata koko ajan työn takia.

Mies

Vierailija
4/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ulkoistin työnteon. Joku uraohjus tekee sen takuulla laadukkaammin kuin minä.

Vierailija
5/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ulkoistin työnteon. Joku uraohjus tekee sen takuulla laadukkaammin kuin minä.

Mulla on tämä edessä syksyllä. Odotan jo.

Vierailija
6/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ulkoiluttaa tietysti laadukas koiran ulkoiluttaja ja autot huoltaa laadukas autohuoltamo. Miten saisin ulkoistettua itseni johonkin laadukkaaseen minään? Se on kesken. Kaikki muut on perheessä hyvin laadukkaassa kuka missäkin.

Vierailija
7/7 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kyllä mä huomaan, etten todellakaan pysty tarjoamaan perheelle samaa laatua, kuin mitä saan muualta. Voin keskittyä itseeni ihan täysillä. Tää on niin parasta elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi