Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muilla maha kipeäksi Burger Kingin ruuasta? Syötiin siellä eilen ja tänään on maha kipeä.

Vierailija
27.03.2018 |

Otsikossa se tulikin .

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se firman nimi ketään sairastuta. Ihan sekopäitä tässäkin ketjussa. Ruokaa ei tehdä tarkoituksella sekoittamaan vatsaa. Jos kyseessä on kipeä työtekijä tai asiakkaat jotka tartuttavat, ei firman logo takaa vatsakipuja. Itse en käy missään pikaruokaloissa, niissä käy vain porukka, joka ei välitä mitä ruokaa suuhunsa laittaa ja täten ovat potentiaalisia vatsatauti epidemioita muille.

Vierailija
22/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon hiilareita, rasvaa ja hiilihappoa niin maha tulee helposti kipeäksi.

Tämä, nuo valitukset ovat tuttuja kaikkien pikaruoka paikkojen myyjille, sain ruoka myrkytyksen, kun mätin mahaani, rasvaa, rasvaa, rasvaa, höttö hiilaria ja hiilihappoa, justiinsa joo. Se ole ruokamyrkytys tai paistajan käsien pesemättömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran käyttänyt Burger Kingiä, eikä tullut mitään. Tämä tapahtui Tallinkin laivalla. Sen sijaan Lidlin tonnikalasta ja jäätelöistä olen saanut jäätävät mahakivut. Alkavat noin 4-6 tuntia syömisen jälkeen. En enää uskalla ostaa Lidlistä jäätelöä.

Vierailija
24/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee syödä näissä paikoissa usein niin maha tottuu. Kebua ja näitä hamppareita pari kertaa viikossa.

Vierailija
25/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa kokeillut ja se sonta mikä sen jälkeen lentää on jotain niin kuvottavan hajuista ettei ikinä enää ja mainittakoon että syön muiden ketjujen tuotteita usein eikä mitään ongelmaa. Lapsen maha ei kestä mäkkiäkään.

Vierailija
26/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesitkö kädet kunnolla ennen ruokailua?

Vierailija
27/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut vatsaoireita ja ripuleja McDonaldsilta. Vaihdoin Burger Kingin tuotteisiin eikä ongelmia ole ilmaantunut.

Vierailija
28/28 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta Hesen ruuista tulee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi