Tuleeko muilla maha kipeäksi Burger Kingin ruuasta? Syötiin siellä eilen ja tänään on maha kipeä.
Kommentit (28)
ei ole tullut. pari kertaa olen käynyt
Ei, mutta Subwayn leivistä tulee aina. Ihan sama minkä leivän tai täytteet valitsee.
Joka kerta.=( siksi ei käydä enää.
Ei. JOhtuu varmaan siitä, en koskaan käy siellä. Enkä muissakaan roskaruokapaikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta.=( siksi ei käydä enää.
Kohtalotoveri :/ me käytii ekaa kertaa tänä vuonna. Hyvää oli mut ei ois näköjää kannattanut.. -ap
Burger Kingin hampurilaiset ei vaan sovi mun mahalle. Joka ikinen kerta maha tulee kipeäksi, vaikka muille samalla kertaa mukana olleille ei tulekaan. Hesen hampurilaiset sopii mun mahalle (ja suulle :-)) paremmin.
Ruokaan liittyvät vaivat alkaa normaalisti siinä 2-3h välillä syömisestä eli melko nopeasti.
Teinit istui siellä muutama vuosi sitten harva se viikko ja kotiin tullessaan syöksyivät aina paskalle molemmat kun mahaan sattui. Maleksivat myös mäkkäreissä tms mutta ei samaa ilmiötä. Just naureskeltiin tuota asiaa tässä yks päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaan liittyvät vaivat alkaa normaalisti siinä 2-3h välillä syömisestä eli melko nopeasti.
Ei aina. Riippuu aivan siitä, minkä bakteerin mahdollisesti on saanut. Erot ovat kai 0,5h-vuorokausia.
Meidän perhe (minua lukuunottamatta) sai kylässä ruokamyrkytyksen tasan 7 h ruokailusta. Itse en ollut syönyt ja muutkin olivat hieman eri aikaan, mutta he alkoivat oksentaa 7 tuntia ko ruoan syönnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Riippuu aivan siitä, minkä bakteerin mahdollisesti on saanut. Erot ovat kai 0,5h-vuorokausia.
Meidän perhe (minua lukuunottamatta) sai kylässä ruokamyrkytyksen tasan 7 h ruokailusta. Itse en ollut syönyt ja muutkin olivat hieman eri aikaan, mutta he alkoivat oksentaa 7 tuntia ko ruoan syönnin jälkeen.
Tähän. Tosin myös mahaflunssa yleensä iskee jonkun 5-7 h edellisestä syömisestä, olen huomannut.
Mulle tulee Hesburgerin hampurilaisista ja majoneeseista. En ole allerginen enkä herkkä millekään.
Harmi kun menivät poistamaan makkaraperunat valikoimastaan, nyt siellä ei enää ole mitään mitä syödä!
Eilisiltana söin Lahden BK:ssa ja tämän aamun olen kussut peräreikäni kautta. Tainnut jäädä kokilla kädet pesemättä.
Käytiin joskus ulkomailla Burger Kingeissä ja täytyy sanoa, että matkalla helposti iskevä ummetus helpotti aina noiden ruokailujen jälkeen... Ei onneksi kovin rajulla tavalla kuitenkaan. Mutta ei tosiaan voi olla mistään yksittäisestä kokista tms. kiinni, kun sama tapahtui aina kaikkialla.
Ainakaan koske noihin isoihin annoksiin kun paisto oli mitä oli ja nuo ranskalaiset sitten aivan karseat.
Paljon hiilareita, rasvaa ja hiilihappoa niin maha tulee helposti kipeäksi.
Ei oo ollut ongelmaa. Hyviä ovat.
Ei tule, eilenkin kiskaisin kympillä 2 whopper-ateriaa.
Joskus joo.