Surffarit, onko kokemuksia näistä miehistä?
Voisin sanoa että mulla on pieni pakkomielle surffareihin. Olen onnistunut saamaan sänkyyni muutaman surffarin ja nyt en muunlaisia miehiä enää haluakkaan (seksi on uskomatonta!). Harmi vaan että ovat (ainakin nämä mun tapaamani surffarit) pelimiehiä/eivät halua sitoutua (muhun ainakaan). Tuollaisen miehen kun saisi kesytettyä...
Kommentit (12)
Makeet aallot just nyt Pielisellä! Kelpaa esitellä pyykkilautavatsaa ja pullotusta kireissä uikkareissa!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt surffauksesta eli lainelautailusta harrastuksena kiinnostuneita miehiä vai mistä on nyt kyse?
esim: https://aijaa.com/XIxZnD
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä Suomessa?
On! Tinderistä mä olen kaikki surffijätkäni löytänyt! Suurin osa pääkaupunkiseudulta. -ap
Hintelä ja surffitukkainen mies ei ole kovin miehekkäästi kuumam seksikäs. Tulee mieleen enemmänkin epäkypsä lapsellisesti käyttäytyvä hulttio. Aikuisen ihmisen tulee kasvaa aikuiseksi sekä pukeutua ja käyttäytyä ikänsä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hintelä ja surffitukkainen mies ei ole kovin miehekkäästi kuumam seksikäs. Tulee mieleen enemmänkin epäkypsä lapsellisesti käyttäytyvä hulttio. Aikuisen ihmisen tulee kasvaa aikuiseksi sekä pukeutua ja käyttäytyä ikänsä mukaan.
Makuja on monia. Itse taas en kuumempaa miestyyppiä tiedä! Ihania. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tosin taitavat hieman hulttioita olla, jos vain yhden yön juttuja metsästelevät ja eikö kesyttämistoivekin viittaa minusta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tosin taitavat hieman hulttioita olla, jos vain yhden yön juttuja metsästelevät ja eikö kesyttämistoivekin viittaa minusta siihen.
Niinhän tuo taitaa olla. Kuten sanoin, ainakin kaikki nämä surffarit joista mulla on kokemusta, ovat suoraan sanoneet että eivät halua sitoutua, vaan haluavat olla villejä ja vapaita. -ap
Kelpaiskos tällainen isomahainen kalju surffari
surfsurf kirjoitti:
Kelpaiskos tällainen isomahainen kalju surffari
Ei. Nimenomaan ne hiukset ja se täydellinen treenattu kroppa on surffareissa mulle se juttu miksi kiihotun heistä niin paljon.
Mulla olis just sellanen täydellinen kroppa ja hiukset mutta pelaan shakkia, no can do
Tarkoitatko nyt surffauksesta eli lainelautailusta harrastuksena kiinnostuneita miehiä vai mistä on nyt kyse?