Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teidän n. 12 vuotiaat ovat kavereiden kanssa koulun jälkeen?

Vierailija
27.03.2018 |

Meillä pojalla vähentyneet vähentymistään kaverien kanssa oleminen, max kerran viikkoon mennee kaverilleen ja joskus joku käy meillä. Pitääkö huolestua. Aiemmin on ollut enemmän kavereiden kanssa. Kuudennella luokalla nyt. Sanoo että saa tarpeeksi kaverikontakteja koulussa ja harrastuksissa. 2 x viikossa harrastus. Toisen meinaa nyt kyllä kevään kälkeen lopettaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Meidän 17v. ei kaveeraa tällä hetkellä kenenkään kanssa. Kaikki netissä. 19v. on alkanut nyt kulkemaan taas kavereillaan, kun ovat saaneet ajokortin.

Vierailija
2/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen 13-vuotias nuori,ja minulla on sama juttu.

Kukaan kaverini ei ole käynyt kotonani neljään vuoteen,ei en ole kiusattu tai syrjitty vaan ihan omasta tahdostani en kutsu ketään meille.

Itselläni on koulussa tiivis kaveripiiri ja kaverit tuovatkin iloa päiviin joka päivä.

Viihdyn yksin,mutta kavereiden kanssa päivittäin pelaan eli internetin välityksellä mikroonilla puhumme.

Ainut liveilmiö tästä vähäisestä koulun jälkeisestä "Antisosiaalisuudesta" On painon nousu.

Ellei sitä probleemaa teillä ole niin en olisi huolissaan ollenkaan,jotkut vaan viihtyvät noin!

Itse ainakin mielummin olen rauhassa kotona,kuin norkoilemassa stockalla nuuska huulessa ja kädet tyttöystävän perstaskuissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 12 v poika ja näkee kavereita lähes päivittäin koulun jälkeenkin. Pois lukien, jos perheellä menoa. Myös tiivis harrastustusilta ja kokeisiin luku vähentää näkemistä. Jokatapauksessa paljon kulkee kavereiden kanssa ja meilläkin viettävät aikaa silloin kun meille muuten sopii.

Ulkoilevat paljon, harvemmin ruutuaikaa.

Vierailija
4/4 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja nuoret on ihan samalla lailla erilaisia kuin aikuisetkin. Toinen tarvitsee koko ajan jonkun vierelleen eikä osaa tehdä mitään yksin, mutta jku toinen puolestaan viihtyy hyvin itsekseen ja tarvitsee lepoa ja rauhaa hälinästä ja jatkuvasta sosiaalisesta kontaktista.

Anna pojan olla vaan, itsepä sen parhaiten tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän