Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan rumalta ja tissittömältä naiselta

Vierailija
27.03.2018 |

On tylsää, haluan vastailla kysymyksiin.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit ei kyllä haittaa yhtään. Toivottavasti on myös pieni perse. Kroppaa me miehet katotaan ulkonäössä. Mikä on sinänsä reilua kun sille voi tehdä paljon.

On se hienoa, että te miehet olette niin reiluja.

Kerrotko, miten vaikkapa sääriä saa pidemmäksi, lantiota leveämmäksi tai vaikkapa hartioita kapeammaksi tai leveämmäksi? Miten muututaan pidemmäksi tai lyhyemmäksi? Miten tehdään vyötäröstä kapea, jos se ei sitä rakenteellisesti ole? Miten muutetaan rasvan jakautumista kehissa? Miten kasvatetaan rinnat tai muutetaan isot roikkuvat rinnat terhakoiksi?

Vierailija
22/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pidät itseäsi rumama?

Olen tänä vuonna 30 vuotta täyttävä nainen eikä yksikään mies ole koskaan ollut ihastunut muhun. Baareissa ei ole kukaan lähestynyt ja teini-ikäisenä monikin mies sanonut että olen ruma.

Miksi sinulla on noin huono itse tunto? Katso peiliin, sano vaikka joka päivä suoraan kasvoihin että "minä kelpaan tälläisenä". Siitä se kehopositiivisuus alkaa.

Mutta tuo ei tee kenestäkään rumasta kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina itse tiedä mitä miehet ajattelee, siksi kannattaa korjata mitä korjattavissa on. Onko sulla rahaa, siitä riippuu kaikki. Hiukset on tärkeät, onhan ne kuosissa eikä lyhyet. Ihon saa kuntoon kun näkee vaivaa, hampaille voi tehdä paljon, huulet, meikkaus... olet antanut periksi, mutta se ei kannata jos kärsii tilanteesta! Itsetunto nousee kun näkee tuloksia.

Vierailija
24/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit ei kyllä haittaa yhtään. Toivottavasti on myös pieni perse. Kroppaa me miehet katotaan ulkonäössä. Mikä on sinänsä reilua kun sille voi tehdä paljon.

No minä en kelvannut miehille alipainoisena (45 kg) enkä nyt normaalipainoisena (65 kg). Pituutta löytyy 165 cm. Kyllä se suurin vika on naamassa. Toinen on sitten se tissittömyys.

Mutta olitko fit?

Toki voit harkita myös plastiikkakirurgiaa. Jos käyt kirurgin konsultointikäynnillä, niin saat kuulla neutraalin arvion siitä mitä kaikkea olisi järkevää tehdä. Maksaa toki tuhansia euroja, mutta saisit muutoksen aikaan.

Implanteilla kuppikokoa lisää ja kasvojen osalta mikä nyt sitten lieneekin fiksuinta.

Vierailija
25/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en kelvannut miehille alipainoisena (45 kg) enkä nyt normaalipainoisena (65 kg). Pituutta löytyy 165 cm. Kyllä se suurin vika on naamassa. Toinen on sitten se tissittömyys.

Mutta olitko fit?

Toki voit harkita myös plastiikkakirurgiaa. Jos käyt kirurgin konsultointikäynnillä, niin saat kuulla neutraalin arvion siitä mitä kaikkea olisi järkevää tehdä. Maksaa toki tuhansia euroja, mutta saisit muutoksen aikaan.

Implanteilla kuppikokoa lisää ja kasvojen osalta mikä nyt sitten lieneekin fiksuinta.

En ole koskaan ollut fit mutta ei kai nyt se, että on fit ole ainoa keino saada suhdetta/miesten kiinnostusta?

Vierailija
26/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tissittömyys tarkemmin.

Vierailija
27/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tissittömyys tarkemmin.

Kuppikoko aa. Esim kun makaan, olen täysin lauta pelkillä nänneillä.

Vierailija
28/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olitko fit?

Hienoksi on maailma mennyt, jos plastiikkakirurgiaa tarjotaan keskivertoihmiselle varteenotettavana vaihtoehtona. Kertoo kaiken aikamme, ja miesten, pinnallisuudesta. En nimittäin usko, että ap on ruma, vaan nimenomaan keskiverto, joka ei vain täytä naisille asetettuja korkeita vaatimuksia. Nykyään tavallisuus tulkitaan rumuudeksi ja ulkonäkövaatimukset ulotetaan contour-meikattujen, hiuslisäkkeisten ja leikeltyjen instapyllistelijöiden ja muiden turhien ulkonäköjulkkisten tasolle. Media ja markkinavoimat tekevät kaikkensa, jotta tavisnainen tuntisi riittämättömyyttä ja kehotyytymättömyyttä, koska siitä seuraa tarve kuluttaa tuotteita ja palveluita.

Vierailija
29/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuva siitä miten pienet tissini ovat: https://aijaa.com/9AT1RU

Vierailija
30/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sinä näytät kauniilta, jos tuo on sinun oma kuvasi. Ja olet taatusti hoikempi kuin normaalipainon ylärajalla.

T. Oikeasti ruma

Vierailija
31/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sinä näytät kauniilta, jos tuo on sinun oma kuvasi. Ja olet taatusti hoikempi kuin normaalipainon ylärajalla.

T. Oikeasti ruma

Kuva otettu 20 kiloa sitten. En ole enää laiha. Tissit kuitenkin täysin saman kokoiset, eivät ole kasvaneet milliäkään painon nousun myötä :(

Vierailija
32/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Oikeasti ruma

Kuva otettu 20 kiloa sitten. En ole enää laiha. Tissit kuitenkin täysin saman kokoiset, eivät ole kasvaneet milliäkään painon nousun myötä :(

Kannattaa varmaan sitten laihduttaa takaisin tuohon painoon. Ja minun mielestäni sun rinnat näyttää kauniille, vaikka pienet ovatkin. Muoto on tärkeämpi asia kuin koko, mielestäni. Itselläni on rumat suipot rinnat ja pullottavat nännit. :(

Vierailija
33/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olitko fit?

Hienoksi on maailma mennyt, jos plastiikkakirurgiaa tarjotaan keskivertoihmiselle varteenotettavana vaihtoehtona. Kertoo kaiken aikamme, ja miesten, pinnallisuudesta. En nimittäin usko, että ap on ruma, vaan nimenomaan keskiverto, joka ei vain täytä naisille asetettuja korkeita vaatimuksia. Nykyään tavallisuus tulkitaan rumuudeksi ja ulkonäkövaatimukset ulotetaan contour-meikattujen, hiuslisäkkeisten ja leikeltyjen instapyllistelijöiden ja muiden turhien ulkonäköjulkkisten tasolle. Media ja markkinavoimat tekevät kaikkensa, jotta tavisnainen tuntisi riittämättömyyttä ja kehotyytymättömyyttä, koska siitä seuraa tarve kuluttaa tuotteita ja palveluita.

eihän se ollut keskiverto vaan ruma ja tissitön.

Vierailija
34/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ap kokee itsensä rumaksi ja tissittömäksi, koska kauneusihanteet on nykyään niin korkealla, että keskivertoa pidetään rumana.

Vierailija
35/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ap kokee itsensä rumaksi ja tissittömäksi, koska kauneusihanteet on nykyään niin korkealla, että keskivertoa pidetään rumana.

ihan tutkitusti miehet pitää keskivertoa keskivertona, naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempana.

Vierailija
36/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstauli taas vauhdissa

Uliuliuliuli

Vierailija
37/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö tänään radalle?

Vierailija
38/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä kuva siitä miten pienet tissini ovat:

Nuo tissit eivät ole liian pienet. Koko vartalo näyttää tuossa oikein hyvältä.

t. Mies

Vierailija
39/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kysy mut kerronpa kun tuli vanha juttu mieleen. Kun eräs ei-niin-kaunis-nainen esitteli komean miehensä minulle ensi kertaa, lipsahti minulta "onpa sulla hyvännäköinen mies". Nainen heti pingautti puoliksi kiukkuisesti takaisin: "Ai liian hyvännäköinen minulle". No ei tietenkään, vastasin. Mutta arkoja asioitahan nämä. *ei-niin-kaunis-itsekään-mutta-iloinen-eli-rouvaksi -"pääsin"-eli pääset-sinäkin :)*

Vierailija
40/134 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs heruttelua tää nyt on? Menee pehmop*rnon puolelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä