Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa naiset saavat 17% vähemmän palkkaa kuin miehet

Vierailija
27.03.2018 |

Minun naispuolinen kollegani kuitenkin saa yhtä paljon palkkaa ja näin miehenä koen tämän suurena vääryytenä, minunhan pitäisi saada ainakin tuo 17% enemmän??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekevät n. 30-40% vähemmän duunia ja paskemmin.

Naisten palkat voisi puolittaa huoletta.

T: yrittäjä ja palkanmaksaja

Vierailija
2/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mä, kun saan firmassa kaikista suurinta palkkaa ja muut ovat miehiä? Pomo maksaa itselleenkin vähemmän. Tosin osingot asia erikseen, mutta palkollisista ei kukaan saa enempää. Olen kyllä kokenein, mutta sitä ei lasketa, kun olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee enemmän töitä.

Vierailija
4/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs mä, kun saan firmassa kaikista suurinta palkkaa ja muut ovat miehiä? Pomo maksaa itselleenkin vähemmän. Tosin osingot asia erikseen, mutta palkollisista ei kukaan saa enempää. Olen kyllä kokenein, mutta sitä ei lasketa, kun olen nainen.

Hus! Heti mammalomalle ja uhriutumaan siitä. Näillä lakeuksilla, ei jumalauta suvaita tilastonvääristäjiä! Eikä faktoja. Eikä kyllä paljoa mitään muutakaan ;)

Vierailija
5/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla trolli.

Vierailija
6/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli vai tyhmä kun tuollaisia naisia palkkaat?

Vierailija
7/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempään palkkaanhan ei toki ole syynä osa-aikatyö tai se, että naisilla on (naisesta riippuen) jopa 2-10 vuotta vähemmän työkokemusta kotona makoilun takia? Maksaisitko itse kahdelle miehelle saman verran, jos toinen olisi tehny tvastaavia töitä 10v ja toinen vain 4v?

Vierailija
8/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli vai tyhmä kun tuollaisia naisia palkkaat?

”tuollaisia naisia”

Ikäänkuin muunlaisia olisi. Huutonaurua.

Vierailija
9/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä huomioitu sitä, että miehet on suhdanneherkemmillä aloilla ja vaihtaa työpaikkaa (aina riski) helpommin palkan perässä? Miehille palkka on tärkeämpi työssä, kun naiset pysyy mielummin mukavuusalueella/tutussa turvallisessa. Tämä voi olla ihan jotain geneettistä, jossa jo luolakulttuurissa naisten piti pitää jalat maassa ja turvata lasten tulevaisuus, kun miehet seikkaili riskin kanssa ympäriinsä.

Yleisesti ottaen työntekijöistä: Miehissä on enemmän ääripäitä. Valtavan hyviä työntekijöitä ja toisessa ääripäässä sitten huonot ja lusmut. Naiset on tasalaatuisempia ja ennen kaikkea naiset ei kehu itseään ja vaadi etuoikeuksia, jos eivät koe niitä ansainneensa. Vaikka ansaitsivatkin, niin naiset on usein hiljaa silti. Miehissä on näitä työpaikkojen sikoja, jotka nuolee pomolta kaiken itselleen ja töitä eivät viitsi tehdä, mistään ottaa vastuuta kuin omissa puheissaan. Ei ole montaa päivää, kun viimeksi kohtasin töissä tämmöisen jepen, joka yrittää luistella kaikesta työstä, kylmästi sysää toisille työnsä ja silti on hakenut mm. yleennyksen ja palkankorotuksen vedoten juuri siihen työhön, jonka työntää ongelmaksi asti työkavereille (naisille..). Siis ihan vitsi koko mies.

Vierailija
10/10 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoittuu eläkevuosien aikana. Naiset saavat eläkettä pitempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi