Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jere & Nanna: It’s a girl!

Vierailija
26.03.2018 |

Onnea ❤️

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pariskunnasta pidä yhtään ja heidän toilailut jaksaa kummastuttaa ja ärsyttää joka kerta.

Mutta _ainutlaatuinen_ tyttö ja tulee heitä _opettamaan_... Oon melko varma, että tytöllä on jonkin sortin (kehitys-)vamma, erityislapsista varsinkin puhutaan aina ainutlaatuisina (niinkuin toki ovatkin, kuten kaikki lapset) ja kyllähän siinä on opettelua, jos joutuu jonkin vamman/sairauden hoidon vanhemmat opettelemaan, jotta saavat lapsensa perushoidon kotona tehtyä.

Tuota teoriaa tukee myös tuo raskauden salailu. Eka ultrassa ehkä selvinnyt jotain mahdollista häikkää ja näin kauan on kestänyt, että on saatu asiasta täysi varmuus. Sillä ei ehkä halunnut julkisuuteen vielä kertoa, jos vamma olisi osoittautunut vielä pahemmaksi ja olisi päädytty raskauden keskeytykseen.

Vierailija
42/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pariskunnasta pidä yhtään ja heidän toilailut jaksaa kummastuttaa ja ärsyttää joka kerta.

Mutta _ainutlaatuinen_ tyttö ja tulee heitä _opettamaan_... Oon melko varma, että tytöllä on jonkin sortin (kehitys-)vamma, erityislapsista varsinkin puhutaan aina ainutlaatuisina (niinkuin toki ovatkin, kuten kaikki lapset) ja kyllähän siinä on opettelua, jos joutuu jonkin vamman/sairauden hoidon vanhemmat opettelemaan, jotta saavat lapsensa perushoidon kotona tehtyä.

Tuota teoriaa tukee myös tuo raskauden salailu. Eka ultrassa ehkä selvinnyt jotain mahdollista häikkää ja näin kauan on kestänyt, että on saatu asiasta täysi varmuus. Sillä ei ehkä halunnut julkisuuteen vielä kertoa, jos vamma olisi osoittautunut vielä pahemmaksi ja olisi päädytty raskauden keskeytykseen.

Niin tarkoitus oli vielä jatkaa, että tässä tapauksessa ymmärrän kyllä salailun. Toki hölmöähän tuo asian kieltäminen oli, kun selvät raskauskuvat oli lehdessä jo monta viikkoa sitten. Parempi olisi ollut jättää kokonaan kommentoimatta koko raskausasiaa. Mutta jos tuo epäilyni pitää paikkaansa, niin ymmärrän salailun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuttiin viime lokakuussa, että nanna on raskaana. Se taisi pitää paikkaansa.

Nyt viikkoja olisi lähemmäs 30 ja laskettuaika olisi joskus juhannuksen tienoilla/ heinäkuun vaihteessa.

Tämä palsta ei petä koskaan. Mutta supernoloa tuo raskauden kieltäminen kyllä oli. Miksei voinut vaan sanoa, että lopettakaa kyselyt, en kommentoi näin henkilökohtaisia asioita (vaikka aivan kaiken muun tiedon jaankin auliisti kuvina, blogissa, lööpeissä, jne.)?

Vierailija
44/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole mikään Karalahtien fani, mutta noin yksityisistä asioista saa ja varmaan joskus kannattaakin valehdella julkisuudessa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta kertoa totuutta lisääntymisasioistaan. Hän halusi katkaista huhuilta siivet, jotta saisi hetken olla rauhassa. Ihan ok.

Ei ole velvollisuutta ei, mutta kenelläkään ei ole myös velvollisuutta uskoa valehtelijaa. Halutessaan voi sanoa "en kommentoi". Itse en olisi pystynyt tuolla tavalla valehtelemaan noin rajusti, mulle olis tullu huono omatunto, vaikka olisi yksityisasiasta ollut kyse. Rehellisyys on mulle tärkeä arvo.

Vierailija
45/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asian julkituonti oli varmaan alunperin täysin laskelmoitu, et saatiin ystäväkin nyt julkisuuden kartalle (hänhän tähän alkuperäiseen paljastukseen liittyi hyvin vahvasti)! Ihanat bfft ja prinsessat, tosi ihkua!!!!! Ja tästä syystä valehteli pokkana, koska joku ehti ensin. Olis mennyt tämä lapsellinen kuvio pilalle. Oikeesti 30v!

Vierailija
46/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole mikään Karalahtien fani, mutta noin yksityisistä asioista saa ja varmaan joskus kannattaakin valehdella julkisuudessa. Kenelläkään ei ole velvollisuutta kertoa totuutta lisääntymisasioistaan. Hän halusi katkaista huhuilta siivet, jotta saisi hetken olla rauhassa. Ihan ok.

Ei ole velvollisuutta ei, mutta kenelläkään ei ole myös velvollisuutta uskoa valehtelijaa. Halutessaan voi sanoa "en kommentoi". Itse en olisi pystynyt tuolla tavalla valehtelemaan noin rajusti, mulle olis tullu huono omatunto, vaikka olisi yksityisasiasta ollut kyse. Rehellisyys on mulle tärkeä arvo.

Itselleni, ja ilmeisesti ei Nannallekaan, rehellisyys ei ole tärkeää, kun kyseessä ovat juorun nälkäiset ja yksityisasioita sorkkivat täysin tuntemattomat ihmiset.

Sinulla on omalla kohdallasi täysi oikeus olla täydellisen rehellinen lisääntymisasioista tuntemattomille juoruilijoille ja sinulla on myös täysi oikeus olla "uskomatta valehtelijaa".

Vierailija
47/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuuden kertomatta jättäminen ei ole sama asia kuin suoranainen valehtelu. Jokainen vetää ne omat moraaliset rajansa, mutta turha syyttää muita, jos tämä vaikuttaa muiden suhtautumiseen häntä kohtaan.

Vierailija
48/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa tajua tota kusetushommaa - miksi valehdella ihan pokkana?

Uudelle kaveriblogille piti saada vetävä alku. Siksi.

Vierailija
49/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni, ja ilmeisesti ei Nannallekaan, rehellisyys ei ole tärkeää, kun kyseessä ovat juorun nälkäiset ja yksityisasioita sorkkivat täysin tuntemattomat ihmiset.

Sinulla on omalla kohdallasi täysi oikeus olla täydellisen rehellinen lisääntymisasioista tuntemattomille juoruilijoille ja sinulla on myös täysi oikeus olla "uskomatta valehtelijaa".

Osaan asettaa rajani antamatta periksi periaatteistani ja arvoistani. Muhun voikin aina luottaa.

(Ironista tosin tässä on, että "juorun nälkäisistä ja yksityisasioita tonkivista" tuo muidu tienaa rahansa ;D )

Vierailija
50/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se "vamma" juurikin se, että on tyttö eikä poika? JK halusi ihan varmasti poikaa, ja nyt on masennus kun tyttö vaan on tulossa. 

Vierailija
51/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuuden kertomatta jättäminen ei ole sama asia kuin suoranainen valehtelu. Jokainen vetää ne omat moraaliset rajansa, mutta turha syyttää muita, jos tämä vaikuttaa muiden suhtautumiseen häntä kohtaan.

"En kommentoi" olisi tuossa tapauksessa vain lisännyt huhuja.

Itse pidän huomattavasti moraalittomampana juoruilla ja kysellä toisen raskaus-asioista kuin niistä tuiku tuntemattomille valehtelua. Tungetteleviin ja asiattomiin kysymyksiin on täysi oikeus valehdella. Sinun moraalisi olkoon erilainen, se on ok.

Vierailija
52/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän huomattavasti moraalittomampana juoruilla ja kysellä toisen raskaus-asioista kuin niistä tuiku tuntemattomille valehtelua. Tungetteleviin ja asiattomiin kysymyksiin on täysi oikeus valehdella. Sinun moraalisi olkoon erilainen, se on ok.

Täytyy myös muistaa, et kyseessä on julkisuuden henkilö, joka kerjää huomiota jatkuvasti yksityisasioiden paljastamisella. Ei kai ole ihme, että tällaista ihmistä media lähestyy? Kaikkea ei voi saada yhtä aikaa: huomiota ja olla rauhassa. Tuo ihminen on pulassa siinä vaiheessa kun mediassa kukaan ei kirjoita eikä kysele.

Vierailija
53/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaukseni on, että Nannan oli pakko paljastaa raskautensa ennen paluuta Espanjasta Suomeen. Espanjassa pystyi vatsaansa vielä jotenkuten peittämään, täällä ei enää.

Oon kyllä järkyttyny miten joku random voi kommentoida toisen instakuvan alla miten sattuu! Vaikka tökersti on toimittu, niin Miten se oikeuttaa  v*ttuilemaan siellä? Tääkin yks kommentoija voisi katsoa kuviensa perusteella aika paljonkin peiliin

Vierailija
54/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan asettaa rajani antamatta periksi periaatteistani ja arvoistani. Muhun voikin aina luottaa.

(Ironista tosin tässä on, että "juorun nälkäisistä ja yksityisasioita tonkivista" tuo muidu tienaa rahansa ;D )

Tienasikin varmaan vain enemmän näin kun kielsi raskautensa ja hämmentyneet mammat juoksivat taas ratsaamaan some-profiileja. :D

Vierailija
55/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myös muistaa, et kyseessä on julkisuuden henkilö, joka kerjää huomiota jatkuvasti yksityisasioiden paljastamisella. Ei kai ole ihme, että tällaista ihmistä media lähestyy? Kaikkea ei voi saada yhtä aikaa: huomiota ja olla rauhassa. Tuo ihminen on pulassa siinä vaiheessa kun mediassa kukaan ei kirjoita eikä kysele.

Se että ihminen on julkisuuden henkilö, ei velvoita häntä puhumaan totta yksityisimmistä asioistaan. Se ei myöskään ole moraalinen oikeutus juoruämmille.

Vierailija
56/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö mungokin nyt nannat?

Vierailija
57/57 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhuttiin viime lokakuussa, että nanna on raskaana. Se taisi pitää paikkaansa.

Nyt viikkoja olisi lähemmäs 30 ja laskettuaika olisi joskus juhannuksen tienoilla/ heinäkuun vaihteessa.

Tämä palsta ei petä koskaan. Mutta supernoloa tuo raskauden kieltäminen kyllä oli. Miksei voinut vaan sanoa, että lopettakaa kyselyt, en kommentoi näin henkilökohtaisia asioita (vaikka aivan kaiken muun tiedon jaankin auliisti kuvina, blogissa, lööpeissä, jne.)?

Muistan kun Karalahti virnuili marraskuun alussa EVS:ssä että toinen lapsikin Nannan kanssa kuuluu haaveisiin. Nauratti jo silloin, että ähäkutti me tiedetään jo että tulosa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan