Nelikymppinen mieheni haluaa nännikorut...
...sekä mulle että itselleen.
Ne pariskuntatuulipuvut alkoi just tuntua huomattavasti mielekkäämmältä vaihtoehdolta...
Kertokaa kokemuksia puolesta ja vastaan. Lupasin harkita ennenkuin vastaan ei.
Kommentit (12)
Sano et suostut jos otatte myös värkkilävärit.
Kaipa hän saa itselleen ottaa mutta sun ei ole pakko.
Onko miehesi käyttänyt steroideja? Tiedän pari tapausta jotka steroidien käytön jälkeen ottivat nännikorut kun aiemmin olivat pärjänneet oikein hyvin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi käyttänyt steroideja? Tiedän pari tapausta jotka steroidien käytön jälkeen ottivat nännikorut kun aiemmin olivat pärjänneet oikein hyvin ilmankin.
Ei tietääkseni. Täytyy kysäistä. Kysyn samalla luuleeko hän mun käyttäneen.
Mieshän voi ripustaa itseensä vaikka himmelin. Jos itse haluat sellaiset niin siitä vaan, mutta toisen mieliksi ei kannata itseään alkaa rei'ittämään.
Mä otin itselleni, kun mies halusi. Oli halunnut jo 10 vuotta ennen kuin toteutin sen. 🙂
En ole katunut ja tykkään siitä itsekin. Tosin pelkään korun joskus tarttuvan johonkin ja aiheuttavan vahinkoa. Ja ihan tiedoksi, että nännikorun laittaminen ei ole sama kuin esim. Korvakorun. Se vuotaa pitkään ja mulla meni vuosi, että pystyin nukkumaan ilman rintsikoita tai tiukkaa toppia.
Pistä se ottamaan itselleen lävistys välilihaan
Mua ahdisteli eräs mies, jolla oli ilmeisesti nännikorut. Istui hiljaa toisessa päässä junavaunua paikallaan ja katse tiiviisti ikkunasta ulos, mutta musta vaan tuntui, että sillä on ne ja se ahdisti mua. Tämä tapahtui vuonna 2003.
Keneen hän yrittää tehdä vaikutuksen?
Jos haluaa sen itsensä iloksi eikä muille näytettäväksi niin miksi ei.