Voisiko joku tehdä selkoa vuoden 19-20 korkeakoulu hakukäytäbnöistä????
Olisin IKUISESTI KIITOLLINEN sille,joka asiaa valaisee minulle!!!! Haluan yliopistoon mutt miten pääsykokeiden kanta?? Kirjoitin M/C paperit...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei luurangot pääse yliopistoon.
Ei vittuilua kiitos!!!! Siitä ei ole hyötyä sinulle eikä minulle,joten mikä kommenttisi pointti?!
Älä vielä siitä murehdi. Mene sinne Miamiin ja ota paljon biksukuvia meitä varten.
Kysy uudestaan vuoden päästä. Nyt mennään vasta 2018 kevään hakukierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä siitä murehdi. Mene sinne Miamiin ja ota paljon biksukuvia meitä varten.
Tietenkin murehdin!!!! Pakko tietää mitä ja mistä lukea!!??
Jos et tuon vertaa osaa itse etsiä tietoa korkeakoulun sivulta, korkeakoulutus ei ole sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tuon vertaa osaa itse etsiä tietoa korkeakoulun sivulta, korkeakoulutus ei ole sinua varten.
Todelöakin on. Ei siellö kerrota?!?!?!
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin typerällä trollilla ei ole mitään mahkuja pärjätä missään jossa vaaditaan vähääkään älyä, johan se on sun trollauksesta nähty. Ja siitä, ettet ymmärrä edelleenkään, että nuo hakujutut löytyy todella simppelisti selitetettyinä korkeakoulujen sivuilta.
Kukaan ei vielä tiedä. Niitä vasta keksitään
Vierailija kirjoitti:
Colette kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin typerällä trollilla ei ole mitään mahkuja pärjätä missään jossa vaaditaan vähääkään älyä, johan se on sun trollauksesta nähty. Ja siitä, ettet ymmärrä edelleenkään, että nuo hakujutut löytyy todella simppelisti selitetettyinä korkeakoulujen sivuilta.
Aivan vittu. TÄMÄN VUODEN HAKUJUTUT NÄKYVÄT. Vilaustakaan ei näy ENSI VUODEN HAUISTA!!!!!!
Jos tähän nyt koittaa järkevästi vastata niin tilannehan on se, ettei kukaan taida tietää. Kiva niille opiselijoille joiden tulevaisuus on siitä kiinni. En viitsi sanoa mistä tämäkin uudistus on kotoisin, mutta ennustan jonkinlaista kaaosta.
Todennäköisin vaihtoehto lienee, että jos korkeakouluun mielii niin sitten niitä (surkeita sähköisiä) yo-kokeita uusitaan niin monta kertaa, että tulee nätti rivi. Opiskelemaan pääsy ei varmaankaan nopeudu, kuten ei ensikertalaiskiintiökään sitä nopeuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää juttu on?