Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut haluavat olla natsitohtoreita ja sanella kenellä on oikeus lisääntyä?

Vierailija
26.03.2018 |

Eikö 30- ja 40-luvuilta opittu mitään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt ei saisi lisääntyä?

Vierailija
2/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten lisääntymistä pitää rajoittaa, koska mikä tahansa syntyvistä uusista ihmisistä voi ottaa aikuisena koiran tai kaksi ja sitten koiranpaskan määrä tien varsilla lisääntyy ja sitähän me emme halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äskenkin täällä oli aiheesta keskustelu, joka poistettiin. Ihmettelen kovasti millainen on noiden ihmisten minäkuva. 

Vierailija
4/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äskenkin täällä oli aiheesta keskustelu, joka poistettiin. Ihmettelen kovasti millainen on noiden ihmisten minäkuva. 

Transsukupuolinen voi tuosta huolimatta esm. ennen hormonihoitonsa aloitusta pakastaa spermaansa. Itse en tätä vaihtoehtoa käyttänyt. Ihan vain siksi koska en halua jälkeläisiä.

Vierailija
5/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanhan se jo Yhdysvaltojen muodossa huomttu mitä tapahtuu, kun lisääntymistä ei rajoiteta.

Vierailija
6/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin, ettei kaikilla olisi oikeutta lisääntymiseen. Voit ihan vapaasti nimittää minua millä nimellä haluat.

Jos ihminen ei pysty huolehtimaan edes itsestään, niin miksi hänen pitäisi saada lapsi? Mielestäni huumeongelmista, alkoholismista, raskaudenaikaisesta tupakoinnista, vaikeista mielenterveysongelmista jne. kärsivien pitäisi keskittyä huolehtimaan ensin itsestään ja vasta sen jälkeen mahdollisesta vauvasta.

Jokaisella lapsella on oikeus onnelliseen lapsuuteen.

Vierailija
7/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole käsittääkseni pakkosteriloitu, ainoastaan kieltäydytty virallisen sukupuolen korjaamisesta ellei ihminen itse halua korjata myös fyysistä sukupuoltaan vastaamaan vaadettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä