Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsi- ja perhehullut luulee, että huutamalla joka välissä "hedelmällisyys laskee" lapsettomia kiinnostaisi se lapsenteko yhtään enempää?

Vierailija
26.03.2018 |

Onko niin, että lapsi- ja perhehullut ei ymmärrä, että isoin ongelma on se ettei niitä lapsia oikein haluta?

Voiko tosiaan olla niin, että nämä ihmiset luulee että kaikki, siis ihan kaikki salaisesti himoaa perhettä ja lisääntymistä, mutta pitkittää lapsetonta aikaa koska luulee voivansa tehdä niin?

Voi pojat jos tosiaan olette noin typeriä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se toimii. Niin luodaan painetta niille naisille, jotka haluaisivat sekä lapsia että osallistua täysipainoisesti elämään ja yhteiskuntaan. Jotteivät uskaltaisi osallistua kuitenkaan ihan yhtä täysipainoisesti kuin miehet.

Vierailija
22/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se toimii. Niin luodaan painetta niille naisille, jotka haluaisivat sekä lapsia että osallistua täysipainoisesti elämään ja yhteiskuntaan. Jotteivät uskaltaisi osallistua kuitenkaan ihan yhtä täysipainoisesti kuin miehet.

No ei toimi. Itselleni tulee lähinnä tunne, että en halua ikinä kuulua tohon viiteryhmään jossa ollaan noin ääliömäisiä. Jos/kun itsellä on lapsia, niin en tosiaan kuluta aikaani yhdenkään äitylin kanssa joka on itse halunnut lapsia jo 6-vuotiaana ja luulee tyhmässä hormonipäässään, että muut on vaan tyhmiä kun ei tajua jakautua heti kun ekat kuukautiset leviää housuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei toimi. Itselleni tulee lähinnä tunne, että en halua ikinä kuulua tohon viiteryhmään jossa ollaan noin ääliömäisiä. Jos/kun itsellä on lapsia, niin en tosiaan kuluta aikaani yhdenkään äitylin kanssa joka on itse halunnut lapsia jo 6-vuotiaana ja luulee tyhmässä hormonipäässään, että muut on vaan tyhmiä kun ei tajua jakautua heti kun ekat kuukautiset leviää housuihin.

No sinun kohdallasi ei toimi. Minun kohdallani toimii, enkä ole ainoa. Kyllä tuo asia aiheuttaa painetta, ja jatkuva muistuttelu pistää minua sikäli paikalleni tässä maailmassa että muistan etten voi koskaan saada kaikkea koska synnyin naiseksi. Voin valita mitä otan, mutta minun on valittava. Olen itse asiassa jo valinnut kauan sitten, mutta niin kauan kuin voisin periaatteessa vielä vaihtaa, paine on todellinen.

Se on vaan plussaa että väärin eli vanhojen sukupuoliroolien vastaisesti valinneita naisia tämä aihe pistää aina kylkeen. Ja kilttien oikein valinneiden päätä se silittää, mikäli he ovat niitä yksilöitä jotka joutuvat pärjäämään valintansa kanssa alentamalla toisin valinneita voidakseen tuntea etteivät luopuneet itsestään.

Vierailija
24/25 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudelkaa vaan, mulla on kohta 37 v synttärit ja mä tiedän että todennäköisesti lastenteko-juna meni jo mutta onneksi mä en halua niitä lapsia! Uskokaa jo.

Vierailija
25/25 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän