Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis, raikas aurinkoinen lenkkeilypäivä - kunnes edessä kulkija sytytti tupakan

Vierailija
26.03.2018 |

Meni hyvämieli ja raikas ilma vain tämän yhden itsekkään idarin vuoksi.
Perusoikeus pitäisi saada hengittää suht koht puhdasta ilmaa, ilman röökin savua, ei näiden saastuttajien.

Edessä tallustelija olikin prototyyppi tupakoitsijasta. Ylipainoinen ja vähän muutenkin onnettoman oloinen.

Ennekuin itsensä tästä tunnistavat alkavat lässyttämään autojen pakokaasuista yms. valitsin juuri metsäisen polun sen vuoksi ettei siellä ole autoliikennettä, vaan raikas ilma.
Tämänkin joku katsoi perusoikeudekseen itsensä lisäksi myrkyttää.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalapaineella savu jää vieläpä nukkumaan kadun päälle pitkäksi aikaa. Yksi ääliö tupakoija myrkyttää kaikkien hengitysilman.

Mihin aikaan se savu sieltä sitten niiltä uniltaan herää ?

Ajattele jos joku ohikulkija  pieraisee vaikka nahkahameensa alla, niin hänhän kuljettaa sen huonon ilmapiirinsä jopa kauppaan, kun se myrkkypieru seuraa perässä ja vapautuu sieltä vähitellen ympäristöön ...

Vierailija
22/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kävelin metsässä ja vastaan tuli pieni tupa. Ja sen piipusta röyhysi sellainen savu, että kaikki muut olivat varmaan kuolleet siihen, koska ketään muita ihmisiä ei näkynyt missään. Lähdin pinkomaan karkuun minkä pääsin ja sitten vastaan tuli puro. Päätin uida sen yli, mutta se kesti kamalan kauan kun uin vahingossa pituus suuntaan.

Piparkakkupoika, jonka nimi on Kultakutri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsija yhdisti kaksi nautintoa: kävelylenkin kauniissa auringonpaisteessa ja tupakoinnin. Hänellä oli varmaan tosi ihana lenkki. Olisit ap mennyt ohi. Harvemmin ihminen juosten tupakoi.

Vierailija
24/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se käryttelijä vain on esm. n.100m päässä ja myrkkykäry leijailee koko sen matkan siinä edessä, ei paljoa huvita kiristää vauhtia ja kiskoa sitä kitusiinsa päästäkseen ohitse.

Tupakoijat nyt vain ovat se yksinkertaisempi kansanryhmä, mikä on tullut todistetuksi niin useasti. Kommentointikin tukee tätä mainiosti.

Tälle dieselin imppaajalle vain terkkuja, luetun ymmärtäminen on jo näemmä kadoksissa, kohta katoaa muitakin toimintoja - ajan kysymys vain.

Vierailija
25/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kans kiva, kun autossa tupakoiva nappaa palavan tumpin tielle ja sitten siitä menee omalla autolla yli ja auto imaisee ne kaikki katkut tumpista ja puhaltaa naamalle ilmastoinnin kautta.

Itsekkäitä paskoja ovat tupakoivat,  ei sitä mikään poista. Ihan samalla tavalla kuin muutkin päihderiippuvaiset.

Vierailija
26/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Voi kauhea, mikä kokemus! Elämää suurempi selvästi.

Onneksi en asu enää Suomessa.

Vierailija
27/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa kulkea missä haluaa ja polttaa missä haluaa. Voit mennä kuule nopeasti ohi ja jatkaa matkaa. Niiiin uusavutonta.

Vierailija
28/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pysähtynyt hetkeksi ihailemaan maisemia ja jatkanut matkaa sitten, kun tupruttelija olisi päässyt tarpeeksi kauas.

Vierailija
29/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaihtaa ongelmia, pystyn niitä ratkomaan, järki pelaa kun sitä ei ole sumentanut myrkyillä.

Tyhmyyden edessä olen voimaton ja neuvoton, siinä en voi auttaa.

ap

Vierailija
30/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, mitä jos vaikka asuu talossa jossa tupakointi on kiellettyä. Missä sitä sitten pitäisi polttaa? Ei, en ole itse tupakoitsija, mutta mieluummin polttavat ulkona jossa savu haihtuu anyways nopeasti, kun partsilla josta savu kulkeutuu toisten parvekkeille.

Vierailija
31/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, kuulostat aika vttumaiselta muutenkin. 

Vierailija
32/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, täytyypä sitten hernekeiton ja Läkerol-askillisen jälkeen lähteä lenkille ja toivoa, että aloittaja olisi lähistöllä... Sen jälkeen voisit olla jopa iloinen röökin savusta ja tuoksusta.

Vierailija
33/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteen pakokaasut ja tiestä keväällä ilmaan kohoavat liikenteen aiheuttamat pienhiukkaset ovat läsnä kaikkialla. Teollisuuskaan ei vielä ole muuttunut täysin päästöttömäksi. Ja arvaapa miten paljon (siis aivan hengityskelvotonta ilmaa) joku 'Airbus' (tai muukin iso nykyaikainen reittilentokone) laskee ilmakehäämme ,sanotaan esim. jo tuhannen kilometrin mittaisella matkaosuudella turbiineistaan? >Siinä saa kuule olla aika pitkä rivi niitä tupakoitsijoita ja jokaisella monta repullista kartonkeja poltettavaksi (vaikka sitten  nuotiolla) ,että päästäisiin lähellekään  samaan saastemäärään .

Vierailija
34/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, mitä jos vaikka asuu talossa jossa tupakointi on kiellettyä. Missä sitä sitten pitäisi polttaa? Ei, en ole itse tupakoitsija, mutta mieluummin polttavat ulkona jossa savu haihtuu anyways nopeasti, kun partsilla josta savu kulkeutuu toisten parvekkeille.

En minäkään polta mutta näissä tilanteissa suosittelen harrastamaan kansalaistottelemattomuutta ja polttamaan vaikka siellä parvekkeella. Tai sitten pihalla, missä nyt vaan parhaaksi katsoo. Tekee hyvää sekä yksilölle että yhteiskunnalle vapauttaa itsensä älyttömistä kielloista ja yksilönvapauden rajoitteista.

Vierailija
35/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumpe, on ollut kovakuntoinen tupakoitsija, kun lenkkeillessään on paitsi pysynyt ap:n edellä, myös vetänyt röökiä samalla.

Näinpä. Kova lenkki ollut aloittajalla kun ei ole päässyt ohi edes ylipainoisesta tallustajasta.

Vierailija
36/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meni ap tää avautuminen noin omasta mielestä?

Vierailija
37/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ärsyttää nä ketä polttaa just lenkkeily paikoilla, luontopoluilla ja heittää vielä ne tumpit luontoon. Todella ajattelematonta. Ärsyttää myös ihmiset jotka polttaa kävelessä tai paikassa jossa paljon ihmisiä.

Itsekkin poltan välillä, mutta ei tulisi mielenkään polttaa tuollaisilla paikoilla. En koskaan myöskään tumppaa tupakkaa maahan, vaan aina pyrin viemään sen tuhkakuppiin tai sammuttamaan ja heittämään roskiin.

Vierailija
38/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on niin ärsyttävää joutua käryttelijän taakse, savun lisäksi lentelevä tuhka voi liata vaatteet. No minä en ainakaan kauaa siinä ole vaan joko ohitan tai jättäydyn kauemmaksi, vinkiksi ap:llekin...😉

Kaverin tupakasta pudonnut tuhka teki reiän mun mekkoon kerran. Aika huolettomasti ihmiset yleensä on sen tupakan kanssa, mä pelkäisin just vaatteideni puolesta.

Vierailija
39/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku tupakoija käveli mun edestä ja jatkoi matkaa mun oikealle, silti se haju seurasi mua vielä jonkun kymmenisen metriä. Ei sitä savua pääse pakoon oikein missään. On myös kiva kun vaihtoilma tulee kämppään parvekkeelta, jossa leijuu naapurin savut ja näin mun kämppä haisee kapakalta, reilu homma.

Olisi edes savuttomia taloyhtiöitä tai jotain, ei auta jos vain mun oma asunto on savuton.

Vierailija
40/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijoiden kommentit ovat suoraan verrannollisia millä tasolla ajatusmaailma ja älykkyys ovat.  Hyvänä  indikaattorina toimii tämäkin palsta.