Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis, raikas aurinkoinen lenkkeilypäivä - kunnes edessä kulkija sytytti tupakan

Vierailija
26.03.2018 |

Meni hyvämieli ja raikas ilma vain tämän yhden itsekkään idarin vuoksi.
Perusoikeus pitäisi saada hengittää suht koht puhdasta ilmaa, ilman röökin savua, ei näiden saastuttajien.

Edessä tallustelija olikin prototyyppi tupakoitsijasta. Ylipainoinen ja vähän muutenkin onnettoman oloinen.

Ennekuin itsensä tästä tunnistavat alkavat lässyttämään autojen pakokaasuista yms. valitsin juuri metsäisen polun sen vuoksi ettei siellä ole autoliikennettä, vaan raikas ilma.
Tämänkin joku katsoi perusoikeudekseen itsensä lisäksi myrkyttää.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä. Anteeksi 😢

Vierailija
2/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä on päivä pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli ei ole yhdyssana

Vierailija
4/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, voi ja vali, vali

Vierailija
5/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne tumpit paiskotaan sinne metsään myös tietenkin koska "minä minä minä ja mun tupakointihan ei sulle kuulu" ja niin edelleen.

Tupakan haju on niin ällöä ja leviää kymmenien metrien päähän.

Vierailija
6/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ohittanut, antanut palautetta tai jäänyt tarkotuksella vähän taaemmas.

Vierailija
7/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan itsekin tuota, mutta onneksi tupakoitsijat yleensä kävelevät sen verran hitaasti, että on suht helppoa porhaltaa ohi. Taakse ei kannata jäädä tai saa hengittää myrkkykatkua koko kävelyn.

Vierailija
8/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää suurempi murhe!

Vierailija
9/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tomppeli tekee noin mun edessä niin pysähdyn tai hidastan menoa. Ei se nyt ulkona niin kauaa haise.

Vierailija
10/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, en mäkään tupakankatkusta tykkää, mutta ei mun päivät onneksi ihan noin pienistä pilalle mene.

Vierailija
11/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienestä on päivä pilalla.

Veikkaan että tää ap on niitä joilla meni kerralla koko talvi pilalle kun joko roisto kehtaakin keskellä metsää tehdä jotain mitä ap ei olisi halunnut. Voi nyyhky sentään ja minäkin suorastaan tursuan myötätuntoa.

Vierailija
12/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapaineella savu jää vieläpä nukkumaan kadun päälle pitkäksi aikaa. Yksi ääliö tupakoija myrkyttää kaikkien hengitysilman.

Vierailija
13/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ärsyttävää joutua käryttelijän taakse, savun lisäksi lentelevä tuhka voi liata vaatteet. No minä en ainakaan kauaa siinä ole vaan joko ohitan tai jättäydyn kauemmaksi, vinkiksi ap:llekin...😉

Vierailija
14/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilmassa saa tupakoitsijakin nauttia savukkeensa.

Vierailija
15/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpe, on ollut kovakuntoinen tupakoitsija, kun lenkkeillessään on paitsi pysynyt ap:n edellä, myös vetänyt röökiä samalla.

Vierailija
16/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap: vaihdetaanko ongelmia?

Vierailija
17/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin mukava asua täällä rauhassa mutta sitten tuli se LASTU.

Vierailija
18/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä jonkun dieselmoottorilla varustetun linja-auton taakse vetämään oikein syvät henkoset ilmaa.

Sehän ei ole mitään vaarallistakaan  tupakan savuun verrattuna, ihan lämmintä, ihanan raikasta ilmaa vain...

Vierailija
19/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävelin metsässä ja vastaan tuli pieni tupa. Ja sen piipusta röyhysi sellainen savu, että kaikki muut olivat varmaan kuolleet siihen, koska ketään muita ihmisiä ei näkynyt missään. Lähdin pinkomaan karkuun minkä pääsin ja sitten vastaan tuli puro. Päätin uida sen yli, mutta se kesti kamalan kauan kun uin vahingossa pituus suuntaan.

Vierailija
20/51 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat ovat muutenkin idiootteja.