Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus

Paavo
26.03.2018 |

Miten voi tehdä naiselle kaiken, että hän tajuaisi kuinka paljon rakastan häntä. Nyt arvon palstalaiset kertokaa hyviä vinkkejä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosit tietysti ❤️

Vierailija
2/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tässä tauolla parisuhteesta. Unohtui kertoa, mutta hyvä idea tuo kosiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei voi ostaa.

Vierailija
4/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis luppis

Vierailija
5/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olette tauolla niin kunnioitat yhteistä sopimustanne tauolla olemisesta. Seuraavassa suhteessa olet todennäköisesti viisaampi etkä suostu/ehdota mitään taukoja.

Vierailija
6/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti

Vierailija
7/7 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun annoin alanuolta teille kosinnan ehdottanrille, mutta eihän me voida tietää haluaako se rakkaudenkohde edes naimisiin. Tai onko tässä kyseessä edes pariskunta/molemminpuolinen rakkaus. Jos on niin;

Mä suosittelisin pieniä arjen tekoja! Ole herrasmies.

Kaikkein tärkeintä on kuitenkin se, että kuuntelet häntä. Tee vaikka muistiinpanoja, kunhan imet itseesi (lähes) kaiken mahdollisen informaation. Mitättömältäkin tuntuvien pikkuasioiden muistamisella voi tehdä lähtemättömän vaikutuksen.

Oma mieheni tykkää antaa lahjoja, ja haluaa antaa hyviä lahjoja. En voi valittaa. Kaiken huippu oli kuitenkin, kun hän oli vuoden verran pitänyt listaa kaikesta, mitä puolellakaan sanalla ilmaisin haluavani tai tarvitseni, mitä vaikka kaupassa mutisin shampoohyllyllä että tuo olisi kyllä parempi mutta otanpa tämän edullisemman. Syntymäpäiväni heräsin kun mun päälle sänkyyn oli kasattu valtava määrä lahjoja. Siellä oli ne kaikki pienet asiat kauniisti paketoituina. Olin niin liikuttunut että itkin varmaan tunnin. Hän todella, siis todella kuunteli minua, ainakin nyt edes sen vuoden, enkä ollut ikinä elämässäni tuntenut itseäni yhtä erityiseksi.

Vaikka mun tarinassa onkin kasa materiaa se ei missään nimessä ole tärkeintä, voit monin pienin eri tavoin tuoda ilmi sen että oikeasti kuuntelet, välität, muistat ja olet kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän