Voisko joku kopioida tänne sen Hesarin uusimman jutun Kenneth Grevestä? Tanssijoita haastateltu
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Iljettävän näköinen tyyppi.
Itse asiassa hyvännäköinen, pitkä ja tanssija, olen nähnyt livenä. Siksi ihmettelinkin, että tällaista uutista tulee.
Tulee mieleen Black Swan. Siinäkin oli melkonen despootti se balettipomo.
Esim kommentoi nuorille balettikoululaisille rintojen kehittymistä. Kun tanssijat venyttelevät, kysyy yrittääkö he kiusoitella häntä.
Ketju on jo olemassa. Katso sivustoa.
Vierailija kirjoitti:
Esim kommentoi nuorille balettikoululaisille rintojen kehittymistä. Kun tanssijat venyttelevät, kysyy yrittääkö he kiusoitella häntä.
Oikeasti? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin jutun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin jutun mukaan.
Hyi yrjö...
Ilmeisesti kyse on todellakin sairaudesta, sillä tiedän miehiä, jotka eivät ole kyenneet muuttamaan käytöstään, vaikka asiasta on huomautettu.Mm. eräs irtisanottiin ja hän väitti kivenkovaan ettei ollut tehnyt mitään väärin, vaikka monet naiset suorastaan pelkäsivät hänen niljakkuuttaan.
Itsekin jouduin lähentely yrityksen kohteeksi, mutta olen niin kova luu, etten taivu kuin raiskauksen edessä, sillä en halua kuitenkaan kuolla väkivaltaisesti.Nuo muut ahdistelijat ovat yleensä onnettomia impotentteja, joilla ottaa eteen vain valtaa käyttäessään, ei tasavertaisessa suhteessa naisen kanssa.
Otsikossa sanotaan, että myös seksuaalista ahdistelua.