Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävää...Julkisissa kuultua - kolmeakymppiä lähestyvät mammat puhuivat kuin teinit

Vierailija
26.03.2018 |

"Siis ne koffit oli pöllitty mun kämpiltä, siis vaikkei mul oo paljo frendei nii ne vähätki tekee tollast...kummiski vois niinku sillee kelaa kenen ne periaattees on..et v-ttu huhhuh mitä jengii"

Järkyttävää että tällaiset ihmiset ovat kasvattajan roolissa...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mennyt avarakatseisuus joillain vähän yli kun aloitusviestissä mainittua pidetään sopivana puheena aikuisilta ihmisiltä?

Miksi ihmeessä ei olisi sopivaa? Kyseessä siis keskustelu kaverin kanssa eikä mikään työhaastattelu

Vierailija
22/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mennyt avarakatseisuus joillain vähän yli kun aloitusviestissä mainittua pidetään sopivana puheena aikuisilta ihmisiltä?

Miksi ihmeessä ei olisi sopivaa? Kyseessä siis keskustelu kaverin kanssa eikä mikään työhaastattelu

Tämähän menee samaan kategoriaan kuin se, ettei viitsitä keskustelupalstalla kirjoittaa yhdyssanoja yhteen tai käyttää pisteitä ja muita välimerkkejä, koska "tää ei oo mikää äikän tunti!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. No stadissa noin puhuu 60 äijätkin, vähä kaljoissaan. Voi mennä Kamppiin kuunteleen.

Vierailija
24/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihisikö ässä myös?

Vierailija
25/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän menee samaan kategoriaan kuin se, ettei viitsitä keskustelupalstalla kirjoittaa yhdyssanoja yhteen tai käyttää pisteitä ja muita välimerkkejä, koska "tää ei oo mikää äikän tunti!!!"

Eihän mene. Palstalla on suotavaa kirjoittaa likimain oikein, jotta muut ymmärtävät helposti ja nopeasti. Tuskin samaa ongelmaa oli naisen kaverilla?

Vierailija
26/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen neljäkymppinen äijä ja puhun yleensä aina kirjakieltä.

Lapsena opettelin kiroilemaan ja puhumaan slangia, jotta työväenluokkaiset luokkakaverit eivät olisi kiusanneet. Eikä toki asiaa edes tarvinnut erityisemmin opetella, koska samanikäisten penskojen kesken puhetapa kyllä tarttuu ihan itsestäänkin.

Akateemiset vanhempani eivät koskaan käyttäneet kirosanoja, varsinkaan sitä v-alkuista, eivätkä he koskaan myöskään sanoneet "sä" tai "mä".

Joskus kun vaivaudun omista ajatuksista poistumaan hetkeksi ja kuuntelemaan mitä ihmiset puhuvat, niin tulee oikeasti mieleen, että suurin osa kansasta on todella keskinkertaista. Aikuisten ihmisten keskustelutkin ovat tosiaan kuin joillain teini-ikäisillä.

Vierailija
27/27 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa uudet ilmiöt, kuuntelen esimerkiksi uutta nuorten musiikkia salaa (koska oikeasti tykkään siitä) ja tuntuu, että monet sanonnat seuraamastani nuorisokulttuurista tarttuisivat, mutta pitää hillitä itseä kun olen jo 30-v. 10-vuotiaan äiti. En halua että joku ajattelee, että yritän väkisin olla kauhean nuorekas ja teen sitten itsestäni naurettavan. Muuten parikymppisten trendit sopisivat luonteeseeni ihan hyvin.

Mutta aloitus oli kyllä jo ihan vanhaa slangia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän